This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
west
Posty: 6
Rejestracja: czw sty 08, 2015 11:44 pm

wt sty 13, 2015 9:55 am

Admin pisze:Szczegoly umowy z Deep Silver nt. nakładu objete sa tajemnica handlowa.
Dzięki za odpowiedź.

Rozumiem, że w związku z tajemnicą handlową informacji o globalnym nakładzie pudełkowym nie będzie w raporcie okresowym ? ;)
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sty 13, 2015 9:58 am

Proszę zrozumiec, ze w tej branzy umowy (nie tylko z dystrybutorami) sa czescią know-how: jak sa konstruowane, na jakich zasadach etc.. Ujawnianie szczegolow byloby niekorzystne.
Raport bedzie zawieral wszystkie niezbedne informacje.
west
Posty: 6
Rejestracja: czw sty 08, 2015 11:44 pm

wt sty 13, 2015 10:13 am

Naprawdę staram się zrozumieć. I naprawdę nie zadaję pytania jak jest rozkład nakładu na kraje, regiony, rozumiejąc że jest to know-how firmy dystrybucyjnej.
Moje pytanie dotyczy informacji która w mojej ocenie nie ma na celu poznania know-how firmy dystrybucyjnej, nie dotyczy również wielkości sprzedaży do użytkownika końcowego. To jest zupełnie fundamentalna ogólna informacja, która w mojej ocenie (oczywiście spółka może mieć inne zdanie) powinna być standardowo dostępna dla inwestorów.

Obiecują, że to już ostatni mój post w tym temacie. Poz.
punto2
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2014 8:11 pm

śr sty 14, 2015 6:45 pm

Witam!

Jest szansa na nowy update Twom w styczniu?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw sty 15, 2015 10:02 pm

@west - nie proszę Pana. Chodzi o to, ze konstrukcja umow moze byc bardzo rozna - a ich zawieranie w odp. formie jest bardzo cenną umiejetnoscia w tej branzy (a w ktorej nie jest w sumie?...). Ujawnianie szczegolow - to w tym wypadku jest ujawianie naszego know-how a nie dystrybutora.

@punto - na razie odpalilismy cos takiego: http://warchild.thiswarofmine.com/
Maverick0069
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 19, 2014 9:37 am

ndz lut 01, 2015 1:58 pm

Akcja piękna i szczerze pochwalam, ale miały być updaty wydłużające czas gry a na dzień dzisiejszy nic nie ma.
Może nikt by nie marudził gdyby padło hasło,że pracujecie na jakimś updatem wpływającym na rozgrywkę i pojawi się on w okolicy marca, kwietnia czy w wakacje,cokolwiek.
Powstała tak świetna gra, która nie pozwala nam zarywać nocy :P gdyż zbyt szybko się kończy....
Pozdrawiam, sukcesów życzę.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

ndz lut 01, 2015 3:32 pm

Maverick0069 pisze:Akcja piękna i szczerze pochwalam, ale miały być updaty wydłużające czas gry a na dzień dzisiejszy nic nie ma.
Może nikt by nie marudził gdyby padło hasło,że pracujecie na jakimś updatem wpływającym na rozgrywkę i pojawi się on w okolicy marca, kwietnia czy w wakacje,cokolwiek.
Powstała tak świetna gra, która nie pozwala nam zarywać nocy :P gdyż zbyt szybko się kończy....
Pozdrawiam, sukcesów życzę.
Moze lepiej zamiast kilku updatów zebrać pomysły do kupy i za rok dwa wydać TWoM2, a obecnie skoncentrować sie na wersji mobilnej oraz dokonczeniu gry Industrial?

Zarząd musi podjąć trudna decyzję.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

ndz lut 01, 2015 8:40 pm

O update'ach mowimy przeciez regularnie. Kolejny duzy w produkcji, takich rzeczy nie robi sie w 3 dni.
pozdr.
MagK
Posty: 11
Rejestracja: pt lis 28, 2014 1:55 pm

ndz lut 08, 2015 4:07 pm

Admin pisze:O update'ach mowimy przeciez regularnie. Kolejny duzy w produkcji, takich rzeczy nie robi sie w 3 dni.
pozdr.
A jaki jest przewidywany termin zakończenia produkcji ww. update'u?
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

ndz lut 08, 2015 4:46 pm

zrobią jak zrobia -ważne żeby był na odpowiednio wysokim poziomie
jeszcze zdażysz zarobić spokojnie wielu tu 4 lata czekało i .... się doczekało
ODPOWIEDZ