Witam,
TWOM znalazł się na szczytach list najlepiej sprzedających się aplikacji w App Store na całym świecie. Czy nie zastanawialiście się zatem Państwo nad przedłużeniem promocyjnej ceny $9,99 o kilka tygodni? Widać ta cena odpowiada graczom. Po co ryzykować załamanie sprzedaży przez podwyższenie ceny, aż o 50% do $14,99? Szczególnie, że z biegiem czasu, mija efekt nowości, kończy się wsparcie marketingowe ze strony Apple i co naturalne zainteresowanie graczy spada.
Pozdrawiam,
This War Of Mine
Mam pytanie do firmy związane z polityką cenową
Dlaczego utrzymujecie tak wysokie ceny swoich produktów.
Ostatnio obniżyliście cenę na grę Spacecom i od razu w rankingach zauważalnie wzrosła sprzedaż tej gry. Wystarczyło jednak, ze wróciliście do starej ceny i natychmiast gra wyleciała z wszelkich rankingów sprzedaży.
Podobnie jest z TWOM. Podczas letniej wyprzedaży obniżenie ceny o połowę doprowadziło do ogromnego wzrostu sprzedaży. Gra na IPAD po podniesieniu ceny wyraźnie osuwa się w rankingach sprzedaży.
Przy niższych cenach efekt skali powoduje wzrost sprzedaży, rozpoznawalność produktów, co niewątpliwie przekłada się na zyski.
Dlaczego więc preferujecie politykę wysokich cen?
Dlaczego utrzymujecie tak wysokie ceny swoich produktów.
Ostatnio obniżyliście cenę na grę Spacecom i od razu w rankingach zauważalnie wzrosła sprzedaż tej gry. Wystarczyło jednak, ze wróciliście do starej ceny i natychmiast gra wyleciała z wszelkich rankingów sprzedaży.
Podobnie jest z TWOM. Podczas letniej wyprzedaży obniżenie ceny o połowę doprowadziło do ogromnego wzrostu sprzedaży. Gra na IPAD po podniesieniu ceny wyraźnie osuwa się w rankingach sprzedaży.
Przy niższych cenach efekt skali powoduje wzrost sprzedaży, rozpoznawalność produktów, co niewątpliwie przekłada się na zyski.
Dlaczego więc preferujecie politykę wysokich cen?
@ krzysiek
Możesz podać to wyraźne osuwanie się sprzedaży, bo jakoś póki co tego, aż tak zdecydowanie tego nie widzę jak np w przypadku DON'T STARVE na IPady.
Moim zdaniem polityka monetyzacji ich produktów wynika z tego, że chcą zarządzać skutecznie dochodami z tych gier przez lata, szczególnie jeśli chodzi o TWoM i ich kolejne produkty flagowe, sam zauważyłeś jak przeceny wpływają na popyt, wiec lepiej jest jak z tych przecen, wpada więcej dolarów ze sztuki sprzedanej kopii, niż mniej. Cena TWoM wydaje się kosmiczna, ale jeśli chodzi o dochody to jest to druga najlepsza gra , na chwile obecna po minecrafcie na świecie, z płatnych gier na IPad, więc po co zmieniać coś co jest bardzo dobre i się na chwilę obecną sprawdza?
Możesz podać to wyraźne osuwanie się sprzedaży, bo jakoś póki co tego, aż tak zdecydowanie tego nie widzę jak np w przypadku DON'T STARVE na IPady.
Moim zdaniem polityka monetyzacji ich produktów wynika z tego, że chcą zarządzać skutecznie dochodami z tych gier przez lata, szczególnie jeśli chodzi o TWoM i ich kolejne produkty flagowe, sam zauważyłeś jak przeceny wpływają na popyt, wiec lepiej jest jak z tych przecen, wpada więcej dolarów ze sztuki sprzedanej kopii, niż mniej. Cena TWoM wydaje się kosmiczna, ale jeśli chodzi o dochody to jest to druga najlepsza gra , na chwile obecna po minecrafcie na świecie, z płatnych gier na IPad, więc po co zmieniać coś co jest bardzo dobre i się na chwilę obecną sprawdza?
spójrz na zachowanie się gry spacecom przed obniżką, w trakcie obniżki i po obniżcepieniek pisze:@ krzysiek
Możesz podać to wyraźne osuwanie się sprzedaży, bo jakoś póki co tego, aż tak zdecydowanie tego nie widzę jak np w przypadku DON'T STARVE na IPady.
Moim zdaniem polityka monetyzacji ich produktów wynika z tego, że chcą zarządzać skutecznie dochodami z tych gier przez lata, szczególnie jeśli chodzi o TWoM i ich kolejne produkty flagowe.
nie sądzę by spółka chciała komentować zachowanie kursu akcji. Akcje podlegają rynkowym siłą podaży i popytu. Wyjaśnienie spadku jest takie, że chwilowo jest podaż, a nie ma chwilowo popytu.micpru pisze:Jak odniesiecie się Państwo do opinii internautów wskazujących na podejrzenie, że ktoś nieuczciwie manipuluje kursem 11bit? Mam tu na myśli np. wydarzenia z ostatnich dni i duże spadki od wtorku.
Dzień dobry
Nie możemy komentować zachowania się kursu Spółki bo zależy on tylko i wyłącznie od autonomicznych decyzji inwestorów, na które nie mamy wpływu. Proszę jednak zauważyć, że ostatnie dni na GPW są dość nerwowe a wahania kursów spółek, również z WIG20, bardzo duże. Dlatego jesteśmy dalecy od podejrzewania kogokolwiek o manipulowanie kursem 11 bit studios. Jeśli mielibyśmy jakiekolwiek podejrzenia, że nasz kurs jest sztucznie sterowany, powiadomilibyśmy natychmiast Komisję Nadzoru Finansowego. Podobnie zresztą może postąpić każdy inwestor/akcjonariusz.
Nie możemy komentować zachowania się kursu Spółki bo zależy on tylko i wyłącznie od autonomicznych decyzji inwestorów, na które nie mamy wpływu. Proszę jednak zauważyć, że ostatnie dni na GPW są dość nerwowe a wahania kursów spółek, również z WIG20, bardzo duże. Dlatego jesteśmy dalecy od podejrzewania kogokolwiek o manipulowanie kursem 11 bit studios. Jeśli mielibyśmy jakiekolwiek podejrzenia, że nasz kurs jest sztucznie sterowany, powiadomilibyśmy natychmiast Komisję Nadzoru Finansowego. Podobnie zresztą może postąpić każdy inwestor/akcjonariusz.
Jeśli chodzi o opinie internautów, to nie odnosi się ona do kursu jako takiego, ale do obrotów i wolumenów, co faktycznie jest bardzo nietypowe ,jak na spółkę o tak niewielkiej kapitalizacji( jak na obroty kreowane przez rynek ), małym FF i będącą na NC ,w dodatku co najważniejsze, bez informowania w ciągu tych miesięcy o przekroczeniach % w akcjonariacie( wyjątek to transakcje zarządu, ale one były pakietowe) . Ja osobiście z takim przypadkiem się jeszcze nie spotkałem na NC , ale możliwe ze to wynika z tego , że nie mam wiedzy o wszystkich przypadkach i spółkach z NC.micpru pisze:Jak odniesiecie się Państwo do opinii internautów wskazujących na podejrzenie, że ktoś nieuczciwie manipuluje kursem 11bit? Mam tu na myśli np. wydarzenia z ostatnich dni i duże spadki od wtorku.
Jak widać podniesienie ceny TWOM spowodowało dosyć mocny spadek w rankingach sprzedaży. Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak drogo sprzedajecie tą grę.Krzysiek pisze:Mam pytanie do firmy związane z polityką cenową
Dlaczego utrzymujecie tak wysokie ceny swoich produktów.
Ostatnio obniżyliście cenę na grę Spacecom i od razu w rankingach zauważalnie wzrosła sprzedaż tej gry. Wystarczyło jednak, ze wróciliście do starej ceny i natychmiast gra wyleciała z wszelkich rankingów sprzedaży.
Podobnie jest z TWOM. Podczas letniej wyprzedaży obniżenie ceny o połowę doprowadziło do ogromnego wzrostu sprzedaży. Gra na IPAD po podniesieniu ceny wyraźnie osuwa się w rankingach sprzedaży.
Przy niższych cenach efekt skali powoduje wzrost sprzedaży, rozpoznawalność produktów, co niewątpliwie przekłada się na zyski.
Dlaczego więc preferujecie politykę wysokich cen?