This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 22, 2016 2:16 pm

Dzień dobry

Kryterium istotności umowy precyzyjnie definiuje rozporządzenie Ministra Finansów z 27 czerwca 2013 r. Poniżej wklejam link.
http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessi ... 133&type=2

Zgodnie ze wspomnianym rozporządzeniem emitent musi raportować komunikatem bieżącym istotne umowy, czyli takie, których wartość przekracza 10 proc. kapitałów własnych. W przypadku 11 bit studios poprzeczka "wisi" na poziomie 2,66 mln zł (na koniec września 2015 r. wartość kapitałów własnych Spółki wynosiła 26,57 mln zł).

Jeśli chodzi o rozmowy z Koch Media w sprawie wypuszczania "TWoM:TLO" w wersji na PC to nie mamy nic nowego do dodania. Rozmowy trwają. Obie strony są zainteresowane wydaniem takiego dodatku bo dla każdej z nich oznacza to dodatkowe przychody. Jesteśmy zatem dobrej myśli.

W kwestii tego, dlaczego Koch jest wydawcą cyfrowej wersji "TWoM:TLO" to przypomnę, że rozmowy na ten temat wydania przez Koch konsolowego "TWoM" zostały zainicjowane jeszcze zanim okazało się, że "TWoM" na PC odniesie tak duży sukces rynkowy. Z pozycji średniej wielkości dewelopera o ograniczonych zasobach gotówkowych (mam na myśli 11 bit studios z wczesnej jesieni 2014 r.) bardzo trudno rozmawia się z dużym, liczącym się wydawcą i trzeba godzić się na pewne ustępstwa. Gdybyśmy obecnie prowadzili podobne negocjacje z pewnością moglibyśmy liczyć na znacznie lepsze warunki. Dlatego również, co już sygnalizowaliśmy, w przypadku "Industriala" nie planujemy (przynajmniej na chwilę obecną) posiłkować się wydawcą przy premierze gry.

Pozdrawiamy.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

pn lut 22, 2016 2:25 pm

Dlatego również, co już sygnalizowaliśmy, w przypadku "Industriala" nie planujemy (przynajmniej na chwilę obecną) posiłkować się wydawcą przy premierze gry.
Witam,

Nie planujecie Państwo posiłkować się wydawcą zarówno wersji cyfrowej jak i pudełkowej? Czy może w ogóle nie planujecie Państwo wydawać wersji pudełkowej?

Pozdrawiam,
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn lut 22, 2016 2:52 pm

Admin pisze:...
Jeśli chodzi o nasz komentarz dotyczący sprzedaży "TWoM:TLO" to nie możemy udzielać na forum inwestorskim informacji, które miałyby cenotwórczy charakter. Dane na ten temat znajdą się w naszym raporcie za I kwartał, który opublikujemy w poniedziałek 16 maja.
...
Z punktu widzenia inwestora ważne jest aby w raportach finansowych za 2016 pojawiła się tabelka z informacją o źródłach przychodów z TWoM w podziale:
PC | Mobile | Konsole pudełka | Konsole cyfrowo

a w raporcie za Q4 2015: PC | Mobile :)

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 22, 2016 4:19 pm

Dzień dobry
Planujemy (podkreślam, że na chwilę obecną i nie są to ostateczne decyzje) być wydawcą zarówno pudełkowego jak i cyfrowego "Industriala". Jeśli chodzi o wersję pudełkową to z uwagą obserwujemy jak sprzedaje się pudełkowy "TWoM:TLO". Będzie to dla nas ważny element przy podejmowaniu decyzji, czy w ogóle wydawać "Industriala" w tej wersji. Scenariusz bazowy zakłada, że "Industrial" trafi do pudełek ale nie możemy wykluczyć, że z tego zrezygnujemy.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn mar 07, 2016 6:57 pm

Czy macie Państwo przygotowany plan promocji (obniżek cenowych) TWoM kolejne kwartały (kanał PC/mobile), czy też takowy powstanie dopiero po podpisaniu umowy z Koch na DLC TLO na PC/mobile?

Jak sądzę celem spółki jest zapewnienie relatywnie stałych przychodów z TWoM także w kolejnych kwartałach, przynajmniej do czasu premiery Industrial. Czy z tego powodu kanał mobilny nie jest obecnie "intensywnie eksploatowany"?

O polityce promocyjnej TWoM:TLO decyduje dystrybutor - Koch. Czy w ramach dobrej współpracy informujecie się Państwo wzajemnie o planowanych promocjach?
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr mar 09, 2016 12:36 pm

Dzień dobry
Strategia dotycząca zarządzania ceną każdego z naszch produktów jest budowana na wiele miesięcy wprzód. W biznesie, pomijając oczywiście przypadki niezależne od spółki, nie ma miejsca na improwizację. Nasze działania zmierzają oczywiście do maksymalizacji przychodów z "TWoM". Dotychczasowe wyniki pokazują, że wychodzi nam to całkiem nieźle.
Z oczywistych względów nie możemy jednak ujawniać szczegółów planowanych działań/promocji planowanych na kolejne miesiące i kwartały.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt mar 18, 2016 9:41 am

Dzień dobry,

Rankingi sprzedaży pokazują jak duży jest potencjał monetyzacji TWoM na mobile przy obniżonej cenie. Kolejnym krokiem zapewne będzie dodatek TLO.

Konstrukcja gry daje jednak jeszcze jedną możliwość - adaptację do modelu F2P. Dość łatwo sobie wyobrazić możliwość zakupów w grze: zrzutów żywności/lekarstw/przedmiotów, organizację konwojów humanitarnych - wszystko by ułatwić przeżycie naszym bohaterom - jednocześnie zwiększając jej trudność bez pomocy. Część z wpływów z mikropłatności mogła by być przeznaczana na rzecz np. uchodźców.

Czy rozważali Państwo taką opcję rozwoju mobilnego TWoM? Czy jest postęp w rozmowach z Koch w sprawie wydania TLO na pozostałe platformy?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt mar 18, 2016 11:06 am

Dzień dobry
Dziękujemy za uwagi i sugestie dotyczące dalszej monetyzacji "TWoM". Wszystkie bierzemy pod uwagę.
Jeśli chodzi o rozmowy z Kochem w sprawie wydania "TWoM:TLO" to jesteśmy na ostatniej prostej. Myślę, że Prezes będzie mógł więcej powiedzieć na ten temat na konferencji prasowej 23 marca. Zapraszam do jej oglądania w Internecie. O szczegółach technicznych transmisji poinformujemy w poniedziałek 21 marca.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt mar 18, 2016 8:40 pm

Dzień dobry,

Dodanie j. chińskiego i promocja cenowa sprawiły, że TWoM notuje spektakularny sukces w Chinach na iOS. Na dziś jest to 48 miejsce na iPhony i 21 miejsce na iPady w rankingu gier o największych przychodach - GRATULACJE!

Czy podejmują Państwo działania aby z TWoM zaistnieć w Chinach także na androidzie? Po takim sukcesie rozmowy z lokalnymi sklepami powinny być zdecydowanie łatwiejsze ;)

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

sob mar 19, 2016 8:41 pm

Dzień dobry
Również z satysfakcją obserwujemy jak mobilny "TWoM" w wersji iOS sprzedaje się w Chinach i czynimy starania, żeby w podobnym stopniu zaistnieć z wersją na Androida. To wymaga trochę czasu. Prosimy zatem o cierpliwość.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ