This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt lip 17, 2015 9:46 am

Dzień dobry
11 bit studios nie będzie miało własnego stoiska i nie będzie pokazywało się na Gamescom. Nasi przedstawiciele będą oczywiście obecni na tej imprezie, bo to dobra okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych. Warto też popatrzeć, co robi konkurencja i jakie są trendy w branży :)
Pozdrawiamy.
lelo-pakero
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am

pt lip 17, 2015 10:10 am

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Bardzo mnie cieszy kolosalna poprawa w komunikacji z inwestorami na tym forum. Wcześniej zadawanie tu pytań było raczej jedynie przyczyną frustracji, a teraz można powiedzieć, że ustanawiacie nowe standardy w relacjach inwestorskich. Obyście utrzymali ten poziom dłużej niż do debiutu na GPW.

Pozdrawiam,
lelo-pakero
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am

pt lip 17, 2015 10:32 am

Proponuję uzupełnić opis TWOM na AppStore o poniższe zdanie z nowej recenzji TWOM na applenapps.com:

"This War of Mine creates an immersive survival journey that is a must have experience on the iPad."

http://applenapps.com/review/this-war-o ... ai5y1_tkSU
t0m4s
Posty: 42
Rejestracja: czw cze 05, 2014 8:06 pm

pt lip 17, 2015 5:01 pm

Na forum SW user Frey wrzucił namiar na super recenzje http://dnreviews.net/2015/07/16/this-wa ... ne-review/
Fajnie przedstawili czym jest TWOM i kto powinien w nie zagrać, jednoczesnie prowokują do zagrania, jak jesteś człowiekiem to zagraj. Nie masz ochoty ? Moze jestes emocjonalnym impotentem ?
Mocna rzecz, humaniści to jednak czasami #umiejo :)
Fundamentally, this mesmerizing title will create a conscience in the most unsympathetic of people. For its genuine portrayal of life during war, gloomy themed aesthetics, console-like rendering quality, ruthless flinch-worthy dilemmas, and unprecedented gripping experience; we immensely recommend this game to anyone who is a human being.
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

pt lip 17, 2015 11:10 pm

Gratualacje udanej premiery i wyśmienitej jakości wykonania. Czy spółka myślała o tym, żeby wypuścić darmową wersję gry a raczej jej demo, gdzie można by było zagrać tylko kilka dni a potem upgrade do wersji pełnej odbywałby się przez jednorazowy IAP?
kjujik
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 27, 2014 11:33 pm

sob lip 18, 2015 12:21 pm

Czy myślicie aby promować wasze inne tytuły i sklep np przez dodanie dla tych ktorzy przetrwali wojnę na końcu np woucher na gamesrepublic lub na wasze gry w gamesrepublic?

Mogłoby, to wasz sklep rozpropagować wśród wielu graczy plus reklama :)
Awatar użytkownika
dzejkob
Posty: 37
Rejestracja: pn mar 09, 2015 9:48 am

sob lip 18, 2015 9:54 pm

serdecznie gratulujemy sukcesu aplikacji mobilnej:) i zyczymy kolejnych, co rzecz jasna bedzie sie przekladalo na notowania spolki:) tak trzymac!!!
Krzysiek
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 18, 2015 9:44 pm

sob lip 18, 2015 9:55 pm

Witam serdecznie
Mam pytanie będące jednocześnie prośbą
Czy firma planuje podać informację o sprzedaży po pierwszym weekendzie (lub czy w ogóle są plany wcześniejszego podania szacunków sprzedaży)gry w wersji mobilnej? (oczywiście w ebi)
Byłoby to wielce pożądane przez akcjonariuszy - dostarczyłoby wiedzy na temat oceny rankingów sprzedaży, jak również dałoby punkt odniesienia do określenia potencjału zysków z wersji na tablety.

Mam również pytanie - kiedy mniej więcej planowana jest wersja na smartfony?
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi na powyższe pytania.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
dzejkob
Posty: 37
Rejestracja: pn mar 09, 2015 9:48 am

ndz lip 19, 2015 11:11 am

dolacze sie do prosby, przydalby sie komunikat w stylu: koszty wersji mobilnej zwrocily sie w - Xdni od premiery.

mam jeszcze pytanie z innej beczki:

wzial w ogole ktos pod uwage ze twom na PC to moze nie byc najwiekszy/ najbardziej dochodowy rynek?

moze to wlasnie w mobilnych tkwi wielomilionowy potencjal? a pc bylo tylko rozgrzewka?

a co z rynkiem konsoli? przeciez to tez graczy cale tabuny... ;)
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

ndz lip 19, 2015 11:44 am

@ Krzysiek - taka prośba juz została zaadresowana -

choc śledząc

https://sensortower.com/ios/publisher/1 ... 427155206/

to raczej kwestia w ile godzin zwróciły się koszty TWOMA mobilnego a nie dni ..... :D
ODPOWIEDZ