@punto
Na razie koncentrujemy się na rozwoju PC i mobile, i oczywiście poinformujemy jak zdecydujemy o wersji konsolowej.
@agieh
Nie kojarzę takich szczegółów, ale stan ma się tak: TWoM (PC + mobile), Insutrial (PC) oraz gry 11 bit launchpad, tu w pierwszej kolejności Spacecom (mobile). Ale to zewnętrznie.
@Apel
informacje nt. prac są podawane cały czas, dla przypomnienia, a bez tego wystarczy przeszukać forum oraz strone z informacjami (www.11bitstudios.pl). Od informacji o sytuacji finansowej są raporty okresowe. A od kultury wypowiedzi jest regulamin forum. Czy uważa Pan, że zaczepny ton jest pomocny? Gadajmy jak ludzie, a nie jak Pawlak i Kargul
@agieh
Dlatego, że to luźna estymacja mieszcząca się w widełkach. Z pewnością górna granica widełek została osiągnięta w pierwszy weekend.
@Apel - Don't Starve to nie TWoM.
Luźny plan jest następujący:
Zespół TWoM pracuje nad dalszym rozwojem wersji PC. Oznacza to poprawki i aktualizacje na wielu platformach (i 3 systemach: Win, Mac, Linux).
Część grafików osobno pracuje nad przerobieniem assetów do wersji mobile. Potrzeba co najmniej 2 miesiące.
Zespół Industrial został powiększony ostatnio, a gra rośnie, będzie większa niż planowaliśmy początkowo. Końca prac na dzien dzisiejszy nie da sie latwo okreslic.
Zespół marketingowy przygotowuje się na: PAX South (San Antonio, Texas, styczen 23-25) a potem na GDC (San Francisco, 2-6 marca) i PAX East (Boston, 6-8 marca).
This War Of Mine
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
@ Admin
Staram się wyestymować szacunek poziomu tygodniowych przychodów z oficjalnych danych/stron www Steam:
w tygodniu kończącym się 04.01.2015 TWOM było jedną pozycję wyżej w rankingu Steam niż DayZ wg revenues czyli przychodów. spoglądając na historyczną sprzedaż DAyZ
https://steamdb.info/app/221100/graphs/
oraz info iz w Grudniu 2013 sprzedali milion sztuk (pierwsze trzy tygodnie Grudnia 2013 800 tys plus ostatni tydzień grudnia 100 tys) oraz dane całoroczne
http://uk.ign.com/articles/2014/05/01/d ... -2-million
można w postarac sie o kalkulacje ile sprzedali ca. w ostatnim tygodniu grudnia 2014 -
75 000 sztuk przy cenie 23,79 Euro = EURO 1,78 mln
skoro TWoM był w rankingu wyżej to zarobił nie mniej niż EUR 1,78 mln w tym tygodniu (minus ca. 30% dla Steam) - Czy bardzo sie mylę ????
z gory dziekuje za odpowiedz
Staram się wyestymować szacunek poziomu tygodniowych przychodów z oficjalnych danych/stron www Steam:
w tygodniu kończącym się 04.01.2015 TWOM było jedną pozycję wyżej w rankingu Steam niż DayZ wg revenues czyli przychodów. spoglądając na historyczną sprzedaż DAyZ
https://steamdb.info/app/221100/graphs/
oraz info iz w Grudniu 2013 sprzedali milion sztuk (pierwsze trzy tygodnie Grudnia 2013 800 tys plus ostatni tydzień grudnia 100 tys) oraz dane całoroczne
http://uk.ign.com/articles/2014/05/01/d ... -2-million
można w postarac sie o kalkulacje ile sprzedali ca. w ostatnim tygodniu grudnia 2014 -
75 000 sztuk przy cenie 23,79 Euro = EURO 1,78 mln
skoro TWoM był w rankingu wyżej to zarobił nie mniej niż EUR 1,78 mln w tym tygodniu (minus ca. 30% dla Steam) - Czy bardzo sie mylę ????
z gory dziekuje za odpowiedz
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
@ Admin.
ok. rozumiem. pozdrawiam, Akcjonariusz
ok. rozumiem. pozdrawiam, Akcjonariusz
jest to mój pierwszy post. Witam i gratuluje sukcesu TWoM. świetlna gierka.
graficy potrzebują 2 miesięcy na przerobienie grafiki styczeń/luty
prezes podczas spotkania z TRIGON na początku grudnia informował, że wersja na mobilki ukaże się w ciągu 3/4 miesięcy luty/marzec
możemy prosić o potwierdzeniu lub zaprzeczenie, czy TWoM na mobilki wyjdzie w 1Q 2015???
graficy potrzebują 2 miesięcy na przerobienie grafiki styczeń/luty
prezes podczas spotkania z TRIGON na początku grudnia informował, że wersja na mobilki ukaże się w ciągu 3/4 miesięcy luty/marzec
możemy prosić o potwierdzeniu lub zaprzeczenie, czy TWoM na mobilki wyjdzie w 1Q 2015???
@west
Okresy rozliczeniowe sprzedazy pudelek sa bardzo długie zwyczajowo. Jesli otrzymamy je w termine, zostana uwzglednione w raporcie okresowym.
@Elmo
Nie. To jest wyłacznie zalozenie Trigon, a nie wypowiedz prezesa. Wersja mobilna zostanie zapowiedziana w odpowiednim momencie (uwzgledionym w planach marketingowych).
@punto
To jest to samo co na Steam, powiekszone o Soundtrack, tak samo jak na Games Republic, gdzie soundtrack dostępny jest także osobno:
https://gamesrepublic.com/game/other,th ... k,755.html
Okresy rozliczeniowe sprzedazy pudelek sa bardzo długie zwyczajowo. Jesli otrzymamy je w termine, zostana uwzglednione w raporcie okresowym.
@Elmo
Nie. To jest wyłacznie zalozenie Trigon, a nie wypowiedz prezesa. Wersja mobilna zostanie zapowiedziana w odpowiednim momencie (uwzgledionym w planach marketingowych).
@punto
To jest to samo co na Steam, powiekszone o Soundtrack, tak samo jak na Games Republic, gdzie soundtrack dostępny jest także osobno:
https://gamesrepublic.com/game/other,th ... k,755.html
[quote="Admin"]@west
Okresy rozliczeniowe sprzedazy pudelek sa bardzo długie zwyczajowo. Jesli otrzymamy je w termine, zostana uwzglednione w raporcie okresowym.
Dziękuję za odpowiedź.
Uszczegółowię pytanie bo się chyba nie zrozumieliśmy.
Pytanie było o nakład, a nie o sprzedaż, bo chyba wiecie ile pudełek zostało wyprodukowanych (podobno na początku grudnia nakład wynosił 50 k) ?
Okresy rozliczeniowe sprzedazy pudelek sa bardzo długie zwyczajowo. Jesli otrzymamy je w termine, zostana uwzglednione w raporcie okresowym.
Dziękuję za odpowiedź.
Uszczegółowię pytanie bo się chyba nie zrozumieliśmy.
Pytanie było o nakład, a nie o sprzedaż, bo chyba wiecie ile pudełek zostało wyprodukowanych (podobno na początku grudnia nakład wynosił 50 k) ?