This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sty 06, 2015 7:54 pm

QMX pisze:Od kilku dni na Humble Store TWOM nie łapie się w żadnych statystykach, gra zniknęła z wszystkich rankingów - myślę że to może nas narazić na stratę sporej części klientów.. Proszę o informację czy spółka zajmie się tą sprawą - jak mniemam dość istotną
Dzięki, już załatwione :)
punto2
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2014 8:11 pm

wt sty 06, 2015 9:35 pm

punto2 pisze:Witam!
Patrząc na TWOM jako potencjalny long seller nasuwają mi się pytania poniżej:
-kiedy planowany jest DLC- czy styczeń jest realnym terminem?
-debiut na Mobilki- wstępnie była mowa o pierwszym kwartale-podtrzymujecie?

Jak wpłynie obecny spadek w rankingu Steam na wartość sprzedaży?Czy utrzymujemy obroty na podobnych poziomach jak w ciągu ostatniego miesiąca?
Wyciągam bo brak odpowiedzi.A widzę iż 11Bit skończył urlop.Dodatkowe pytanie odnośnie konsol-spróbujecie zrobić także Twoma dla konsolowców?
MagK
Posty: 11
Rejestracja: pt lis 28, 2014 1:55 pm

śr sty 07, 2015 8:48 pm

Graf78 pisze:typowo polski akcjonariat nam się przypelętał jeszcze brakuje tego żeby Spółkę do sądu podali o brak komunitaków :roll:
Jeżeli Spółka zgodnie z cytowanymi przez mnie przepisami powinna opublikować raport bieżący a tego nie zrobiła i np. jeżeli w wyniku tego "typowo polski akcjonariat" rozporządzi posiadanymi akcjami niekorzystnie lub mniej korzystnie niż rozporządziłby tymi akcjami gdyby taki raport został opublikowany to oczywiście może tak być, że "typowo polski akcjonariat" poda Spółkę do sądu o brak komunikatu... i nie tylko o brak komunikatu...
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr sty 07, 2015 9:47 pm

MagK pisze:
Graf78 pisze:typowo polski akcjonariat nam się przypelętał jeszcze brakuje tego żeby Spółkę do sądu podali o brak komunitaków :roll:
Jeżeli Spółka zgodnie z cytowanymi przez mnie przepisami powinna opublikować raport bieżący a tego nie zrobiła i np. jeżeli w wyniku tego "typowo polski akcjonariat" rozporządzi posiadanymi akcjami niekorzystnie lub mniej korzystnie niż rozporządziłby tymi akcjami gdyby taki raport został opublikowany to oczywiście może tak być, że "typowo polski akcjonariat" poda Spółkę do sądu o brak komunikatu... i nie tylko o brak komunikatu...
Za groźby - ban. Jeśli uważa Pan, że łamiemy prawo, proszę zgłosić to do odpowiednich słuźb. Grożenie na forum to co najmniej złamanie podstawowej netykiety.

Mamy tu rozmawiać o grze, a tymczasem robi się pyskówka na temat stosowania się do regulaminu GPW, do którego zawsze sie stosowalismy.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr sty 07, 2015 10:03 pm

@punto2
-kiedy planowany jest DLC- czy styczeń jest realnym terminem?
-debiut na Mobilki- wstępnie była mowa o pierwszym kwartale-podtrzymujecie?
-spróbujecie zrobić także Twoma dla konsolowców?

Nie mówiliśmy na razie o DLC.
Wersja mobilna - nie podawaliśmy żadnego terminu, ale od początku (czyli gdzieś od grudnia) potrzeba kilka miesięcy co najmniej. I to też jest priorytet, więc na razie nie ma mocy przerobowej na konsole.

@Amiga
może doczekamy się wersji z zombiakami w roli głównej.

Na pewno nie, to wbrew idei opowiadania o wojnie w sposób poważny, przez niby "niedojrzałe" medium, jakim jest gra. Tym gra m.in. wypłynęła.

@pieniek
Też sie dziwię że ROCKa,nie na w finalnej wersji.

Jest od samego początku, ale nie jest grywalnym charakterem.

@luekon
Moze planujecie wersje do windowsowego store'a?

Niestety nie, proces certyfikacji to masakra, mało kto tam robi gry i to nie jest przypadek.
punto2
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2014 8:11 pm

śr sty 07, 2015 11:12 pm

Admin pisze:@punto2
I to też jest priorytet, więc na razie nie ma mocy przerobowej na konsole.
Czyli jak tylko uporacie się z wersją mobilną ruszacie z tematem na konsole?Szkoda byłoby nie wykorzystać szansy na PS4/XBOX-rynek kilkukrotnie większy niż PC.
agieh
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 09, 2014 3:36 pm

czw sty 08, 2015 9:49 am

Witam
Z odpowiedzi admina odnośnie obecnej pracy zespołu wynika , że większość sił skierowanych na zrobienie wersji mobilnej. Proszę o informację czy wersje na konsole nowej generacji są w planach po wydaniu wersji mobilnej czy dopiero się Państwo zastanawiają czy będzie wersja na konsole? Zdaję sobie sprawę z tego, że dbają Państwo w jak najlepszy sposób o swój biznes ale jeśli mogę doradzić to wersja na konsole powinna się sprzedać znakomicie - po takiej darmowej reklamie jaka stała się za sprawą wersji na PC :) Odnośnie np sterowania osobiście uważam że dobrym wyjściem na konsolach by było przełanczanie między postaciami i kierowanie ich jakby bezpośrednio analogiem ;)
Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę :)
P.S. niedawno w prasie zagranicznej ukazał się wywiad z człowiekiem z Pańtwa firmy, który mówił że pracują Państwo nad 2 projektami na platformy mobilne-jednym z nich jest TWOM a drugi?? czy chodzi o Industral?
Apel
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 08, 2015 12:53 pm

czw sty 08, 2015 12:55 pm

edited - Admin

moze chociazby przekazalibyscie jakis zdawkowy harmonogram dzialan na ten rok

na przyklad
TWOM - zespół 1a - od 3-12 osob (w zaleznosci od potrzeb) pracuje nad darmowymi nowosciami w grze
zespol 1b - praca nad wersja na mobilki
zespol 1c - prace koncepcyjne nad wersja multiplayer
zespol 2 - od do - prace nad nowa gra, informacje i materialy podamy na targach w ...
zespol 3 - - prace nad nowa gra, informacje i materialy podamy w kolejnym kwartale itp
agieh
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 09, 2014 3:36 pm

czw sty 08, 2015 1:56 pm

Ja jeszcze mam jedno pytanie:
Spółka poinformowała że koszty stworzenia gry wyniosły 1-2 mln pln i że gra zwróciła się w 1 weekend sprzedażowy.
Dlaczego spółka nie poda konkretnej kwoty kosztów stworzenia gry. Różnica między 1 mln a 2 mln pln to 100% dlaczego spółka posługuje się tak olbrzymimi widełkami kosztowymi ?
Z góry dziekuję za odpowiedź.
Apel
Posty: 7
Rejestracja: czw sty 08, 2015 12:53 pm

czw sty 08, 2015 2:10 pm

Apel pisze: zespol 1c - prace koncepcyjne nad wersja multiplayer
bardzo dobrym przykladem jest tutaj gra Don't Starve
chodzi mi oto jak taki tryb moze wygladac
gra wyszla w 2013 roku, multi rok pozniej - z opini widac ze sie bardzo dobrze przyjal
ODPOWIEDZ