This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1468
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt gru 13, 2016 5:32 pm

Dzień dobry
Wielokrotnie wypowiadaliśmy się, że "TWoM" to zamknięta historia, której nie zamierzamy więcej eksploatować poprzez tworzenie kolejnych części, sequeli itp. To typowa gra jednoosobowa. Trzeba samemu zmierzyć się z trudnymi wyborami i decyzjami. Dodanie rozgrywki wieloosobowej mogłoby zburzyć cały klimat gry, który wyróżnia "TWoM". Dlatego nie planujemy wprowadzać trybu multiplayer do tego tytułu.
Pozdrawiamy.
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

wt gru 13, 2016 6:09 pm

Myślę, że Frostpunk daje nam nadzieje, że do tego co było świetne w TWoMie dodacie tryb MP. Oczywiście już w innym uniwersum ;)
adu
Posty: 63
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

śr gru 14, 2016 12:36 pm

adu pisze:Dzień dobry,
Jakie są Państwa dotychczasowe obserwacje dotyczące rynku gier w Chinach?
Czy ten rynek różni się istotnie od rynków europejskich, czy amerykańskich? Jeżeli tak, to czym?
Czy tamtejszy statystyczny gracz/potencjalny klient ma swoją odmienną specyfikę?
Ponawiam pytanie, bo pewnie umknęło w natłoku postów. Chodzi mi też m.in. o kwestię polityki cenowej, marketingu itp.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr gru 14, 2016 12:58 pm

Dzień dobry,

Czy wydanie AE na mobile będzie już ostatnim akcentem w rozwoju TWoM?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1468
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr gru 14, 2016 2:08 pm

Dzień dobry
Wersja "TWoM Anniversary Edition" na urządzenia mobilne, która trafi na rynek w niedalekiej perspektywie, nie wyczerpuje naszych planów na dalszą eksploatację i monetyzację gry. Mamy pomysły, jak podtrzymać zainteresowanie graczy tytułem i dalsze powiększanie bazy zadowolonych klientów (to bardzo cenne aktywo, z którego będziemy korzystać przy premierze "Frostpunka"). Od razu zastrzegam, że nie będą to rzeczy kalibru stworzenia do "TWoM" trybu multiplayer bo naszym priorytetem na 2017 rok jest "Frostpunk". Szczegółów nie zdradzamy ale na pewno słuch o "TWoM" szybko nie zaginie :) .
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt gru 20, 2016 11:26 am

Dzień dobry,

Oczywiście wiem, że nie podają Państwo danych sprzedażowych - czy może Pan jednak "pochwalić się" jak udała się promocja zorganizowana przez Tencent? Czy Tencent wyraża zadowolenie z włączenia TWoM do swojej oferty?

Promocja została zauważona - pojawiły się artykuł o TWoM np.
http://www.kejilie.com/baidu/article/MNnQre.html
a później jego przedruki. Licznik pobrań z TAPTAP mocno w ostatnich dniach przyspieszył.

Czy obecnie "łatwiej" się rozmawia z chińskimi partnerami o rozszerzeniu dystrybucji?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1468
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt gru 20, 2016 12:24 pm

Dzień dobry
Tak jak Pan słusznie zauważa, nie możemy ujawniać pełnych danych sprzedażowych dotyczących "TWoM" na platformie Tencenta. Możemy jedynie stwierdzić, bazując na ostatnich informacjach, które przekazał nam chiński partner, że nawiązanie współpracy operacyjnej było bardzo dobrą decyzją biznesową dla obu stron.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw gru 29, 2016 11:25 am

Dzień dobry,

W styczniu TWoM TLO będzie dostępne za darmo w ramach PS+. Czy z tego tytułu developer otrzymuje jakieś przychody (kwota z góry ustalona czy powiązana z liczbą pobrań)?
Czy rozszerzenie grona graczy TWoM TLO na konsole jest powiązana z budową brandu "11bit studios" w aspekcie nadchodzącej premiery Frostpunk?

pozdrawiam
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

wt sty 03, 2017 2:51 pm

Dzień dobry,

Czy aktualizacja AE na mobile jest już gotowa i czeka tylko na "dogodny" termin publikacji?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1468
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt sty 03, 2017 4:21 pm

Dzień dobry
Prace nad aktualizacją AE dla mobilnej wersji "TWoM" jeszcze trwają. Produkt trafi na rynek w "dogodnym" czasie.
Jeśli chodzi o pytanie o styczniową dostępność "TWoM:TLO" na PS+ to oczywiście, jako deweloper, otrzymamy z tego tytułu wynagrodzenie. Umowa z partnerem nie pozwala nam jednak na ujawnianie szczegółów rozliczeń.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ