This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt cze 24, 2016 12:23 pm

Dzień dobry,

TWoM na głównym banerze i na pierwszej stronie listy globalnych bestsellerów steam - Gratulacje! Dobra robota :)

Mam nadzieję, że wyciągniecie Państwo wnioski z czerwcowej promocji mobilnej, przedefiniujecie grupę potencjalnych klientów do których chcecie dotrzeć z grą, i w momencie wydania dodatku TLO na mobile promocja będzie trwała przynajmniej 3 tygodnie, a potencjalni Klienci będą poinformowani o obniżce rzędu -80% :)

pozdrawiam
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn cze 27, 2016 12:37 pm

Obecny summer sale pokazuje, iż pomimo ponad półtora roku od premiery TWoM w dalszym ciągu sprzedaje się bardzo dobrze. Wiadomym jest, że nie jest to już to samo co rok temu, jednak cały czas jest zainteresowanie ze strony nowych graczy.

Czy macie Państwo jeszcze jakieś pomysły (poza Babel i TLO na mobile) by jeszcze wydłużyć monetyzację TWoM, czy na razie "zostawiacie" ten projekt?

Wiadomym jest, że na ten moment najważniejszy jest Industrial. Jednak zapewne już teraz zespół rozwojowy rozważa różne pomysły na kolejny tytuł. Kiedy zostanie podjęta decyzja który z pomysłów na nową grę będzie realizowany? Czy nowe gra będzie już realizowana na zakładkę z Industrialem?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt cze 28, 2016 10:29 am

Dzień dobry
Jesienna premiera DLC do mobilnej wersji "TWoM" to ostatni projekt z uniwersum tej gry, nad którym pracujemy (planszówkę robi zewnętrzny zespół). Nie mamy obecnie planów dalszego rozwijania tej marki. Całkowicie skupiamy się nad "Industrialem". Zespół, który jeszcze zaangażowany jest przy "TWoM" jesienią częściowo zasili zespół pracujący nad "Industrialem" a częściowo nowy, wewnętrzny dział/zespół, który testował będzie różne pomysły na następcę "Industriala". Jesteśmy w trakcie tworzenie takiego teamu, również poprzez rekrutację pracowników z zewnątrz. Naszą intencją jest, żeby do końca roku wybrać projekt (koncepcji i pomysłów na nową grę mamy sporo), który trafi do produkcji. Produkcja powinna ruszyć jeszcze przed premierą "Industriala".
Pozdrawiamy.
stiopa
Posty: 53
Rejestracja: pn paź 05, 2015 7:02 pm

śr cze 29, 2016 9:46 am

Witam

Ostatnio widać bardzo duży wzrost sprzedaży TWOM TLO na XBOX (z tego co widze to nawet w granicach z tygodni premierowych). :D

- co stoi za takim wzrostem ?
- czy można spodziewaać się podobnego w zrostu na PS 4 ?

Pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr cze 29, 2016 11:01 am

Dzień dobry
Po kilku miesiącach od premiery widać już, że sprzedaż konsolowych wersji "This War of Mine" bardzo przypomina sprzedaż wersji PC-towej czyli, że utrzymuje się na solidnym poziomie nawet przy skromnych nakładach marketingowych, generując solidne strumienie pieniężne. Po prostu, dobre gry z unikalnym/ciekawym podejściem do tematu, sprzedają się długo :), co nas bardzo cieszy. To tylko utwierdza nas w przekonaniu, że ścieżka rozwoju, która wybraliśmy, jest słuszna oraz, że "Industrial" ma szanse odnieść jeszcze większy sukces :).
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt lip 01, 2016 11:17 am

Dzień dobry,

Czy celem Spółki jest wydanie dodatku TLO na mobile we wrześniu?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt lip 01, 2016 12:46 pm

Dzień dobry
Płatne DLC do mobilnej wersji "TWoM" zadebiutuje na przełomie III i IV kwartału. Nie ujawniamy jeszcze, czy będzie to wrzesień czy październik.
Pozdrawiamy
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

sob lip 09, 2016 12:04 pm

Wielkie gratulacje.

Summer sale wypadł rewelacyjnie, zapewne w okolicach 200 K kopii zostało sprzedanych. Wielki szacuneczek,że zrobiliście tak świetnego LONG SELLERA z tak niewielkiej kasy. Nic tylko czekać na kolejne efekty waszego rozwoju, na przystawkę debiut beatcop i potem industrial jeśli chodzi o najbliższe premiery.


Pozdro.

Obrazek
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

ndz lip 10, 2016 2:59 pm

Według wskaźnika na Steamspy wynik powinien być zbliżony do 180 tyś względem licznika po premierze TLO i związanej z tym promocji. Biorąc pod uwagę cenę 4 USD to daje na czysto nieco ponad 1,5 mln. Nie biorą pod uwagę TLO bo miał znacznie niższą pozycję więc nie warto go brać pod uwagę bo nie wyciągną raczej więcej niż 200tyś zysku - choć mogę się mylić. Na stronie Steam TLO było gdzieś na 6-7 stronie więc przychody i zyski kilka razy (5-10) mniejsze niż TWOM. Nie bez znaczenia był bardzo nisi poziom promocji na TLO. W kolejnych promocjach pewnie proporcja się zmieni. Pocieszający jest fakt, żeza 2 kw sam TWOM na Steam powinien dać około 3 mln zysku. To bardzo dobrze rokuje dla wyniku rocznego.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

pn lip 11, 2016 3:41 pm

baks pisze:Pocieszający jest fakt, żeza 2 kw sam TWOM na Steam powinien dać około 3 mln zysku. To bardzo dobrze rokuje dla wyniku rocznego.
Przeszacowanie wyników to chyba już taki twój znak rozpoznawczy. W ubiegłym roku na summer sale poszła niemal identyczna liczba egzemplarzy tyle, że część w cenie dwa razy wyższej i część w cenie kilkadziesiąt procent wyższej. Co więcej, TWOM bez promocji chodziło w okolicach 100 - 150 miejsca, a nie 300 jak teraz. Dało to wynik kwartalny na poziomie 3,4 mln zysku netto. Więc jakim cudem teraz będzie 3 mln zysku netto ze steama? Myśl. To nie boli.
ODPOWIEDZ