Dzień dobry
Kryterium istotności umowy precyzyjnie definiuje rozporządzenie Ministra Finansów z 27 czerwca 2013 r. Poniżej wklejam link.
http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessi ... 133&type=2
Zgodnie ze wspomnianym rozporządzeniem emitent musi raportować komunikatem bieżącym istotne umowy, czyli takie, których wartość przekracza 10 proc. kapitałów własnych. W przypadku 11 bit studios poprzeczka "wisi" na poziomie 2,66 mln zł (na koniec września 2015 r. wartość kapitałów własnych Spółki wynosiła 26,57 mln zł).
Jeśli chodzi o rozmowy z Koch Media w sprawie wypuszczania "TWoM:TLO" w wersji na PC to nie mamy nic nowego do dodania. Rozmowy trwają. Obie strony są zainteresowane wydaniem takiego dodatku bo dla każdej z nich oznacza to dodatkowe przychody. Jesteśmy zatem dobrej myśli.
W kwestii tego, dlaczego Koch jest wydawcą cyfrowej wersji "TWoM:TLO" to przypomnę, że rozmowy na ten temat wydania przez Koch konsolowego "TWoM" zostały zainicjowane jeszcze zanim okazało się, że "TWoM" na PC odniesie tak duży sukces rynkowy. Z pozycji średniej wielkości dewelopera o ograniczonych zasobach gotówkowych (mam na myśli 11 bit studios z wczesnej jesieni 2014 r.) bardzo trudno rozmawia się z dużym, liczącym się wydawcą i trzeba godzić się na pewne ustępstwa. Gdybyśmy obecnie prowadzili podobne negocjacje z pewnością moglibyśmy liczyć na znacznie lepsze warunki. Dlatego również, co już sygnalizowaliśmy, w przypadku "Industriala" nie planujemy (przynajmniej na chwilę obecną) posiłkować się wydawcą przy premierze gry.
Pozdrawiamy.
This War Of Mine
Witam,Dlatego również, co już sygnalizowaliśmy, w przypadku "Industriala" nie planujemy (przynajmniej na chwilę obecną) posiłkować się wydawcą przy premierze gry.
Nie planujecie Państwo posiłkować się wydawcą zarówno wersji cyfrowej jak i pudełkowej? Czy może w ogóle nie planujecie Państwo wydawać wersji pudełkowej?
Pozdrawiam,
Z punktu widzenia inwestora ważne jest aby w raportach finansowych za 2016 pojawiła się tabelka z informacją o źródłach przychodów z TWoM w podziale:Admin pisze:...
Jeśli chodzi o nasz komentarz dotyczący sprzedaży "TWoM:TLO" to nie możemy udzielać na forum inwestorskim informacji, które miałyby cenotwórczy charakter. Dane na ten temat znajdą się w naszym raporcie za I kwartał, który opublikujemy w poniedziałek 16 maja.
...
PC | Mobile | Konsole pudełka | Konsole cyfrowo
a w raporcie za Q4 2015: PC | Mobile
pozdrawiam
Dzień dobry
Planujemy (podkreślam, że na chwilę obecną i nie są to ostateczne decyzje) być wydawcą zarówno pudełkowego jak i cyfrowego "Industriala". Jeśli chodzi o wersję pudełkową to z uwagą obserwujemy jak sprzedaje się pudełkowy "TWoM:TLO". Będzie to dla nas ważny element przy podejmowaniu decyzji, czy w ogóle wydawać "Industriala" w tej wersji. Scenariusz bazowy zakłada, że "Industrial" trafi do pudełek ale nie możemy wykluczyć, że z tego zrezygnujemy.
Pozdrawiamy.
Planujemy (podkreślam, że na chwilę obecną i nie są to ostateczne decyzje) być wydawcą zarówno pudełkowego jak i cyfrowego "Industriala". Jeśli chodzi o wersję pudełkową to z uwagą obserwujemy jak sprzedaje się pudełkowy "TWoM:TLO". Będzie to dla nas ważny element przy podejmowaniu decyzji, czy w ogóle wydawać "Industriala" w tej wersji. Scenariusz bazowy zakłada, że "Industrial" trafi do pudełek ale nie możemy wykluczyć, że z tego zrezygnujemy.
Pozdrawiamy.
Czy macie Państwo przygotowany plan promocji (obniżek cenowych) TWoM kolejne kwartały (kanał PC/mobile), czy też takowy powstanie dopiero po podpisaniu umowy z Koch na DLC TLO na PC/mobile?
Jak sądzę celem spółki jest zapewnienie relatywnie stałych przychodów z TWoM także w kolejnych kwartałach, przynajmniej do czasu premiery Industrial. Czy z tego powodu kanał mobilny nie jest obecnie "intensywnie eksploatowany"?
O polityce promocyjnej TWoM:TLO decyduje dystrybutor - Koch. Czy w ramach dobrej współpracy informujecie się Państwo wzajemnie o planowanych promocjach?
Jak sądzę celem spółki jest zapewnienie relatywnie stałych przychodów z TWoM także w kolejnych kwartałach, przynajmniej do czasu premiery Industrial. Czy z tego powodu kanał mobilny nie jest obecnie "intensywnie eksploatowany"?
O polityce promocyjnej TWoM:TLO decyduje dystrybutor - Koch. Czy w ramach dobrej współpracy informujecie się Państwo wzajemnie o planowanych promocjach?
Dzień dobry
Strategia dotycząca zarządzania ceną każdego z naszch produktów jest budowana na wiele miesięcy wprzód. W biznesie, pomijając oczywiście przypadki niezależne od spółki, nie ma miejsca na improwizację. Nasze działania zmierzają oczywiście do maksymalizacji przychodów z "TWoM". Dotychczasowe wyniki pokazują, że wychodzi nam to całkiem nieźle.
Z oczywistych względów nie możemy jednak ujawniać szczegółów planowanych działań/promocji planowanych na kolejne miesiące i kwartały.
Pozdrawiamy.
Strategia dotycząca zarządzania ceną każdego z naszch produktów jest budowana na wiele miesięcy wprzód. W biznesie, pomijając oczywiście przypadki niezależne od spółki, nie ma miejsca na improwizację. Nasze działania zmierzają oczywiście do maksymalizacji przychodów z "TWoM". Dotychczasowe wyniki pokazują, że wychodzi nam to całkiem nieźle.
Z oczywistych względów nie możemy jednak ujawniać szczegółów planowanych działań/promocji planowanych na kolejne miesiące i kwartały.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Rankingi sprzedaży pokazują jak duży jest potencjał monetyzacji TWoM na mobile przy obniżonej cenie. Kolejnym krokiem zapewne będzie dodatek TLO.
Konstrukcja gry daje jednak jeszcze jedną możliwość - adaptację do modelu F2P. Dość łatwo sobie wyobrazić możliwość zakupów w grze: zrzutów żywności/lekarstw/przedmiotów, organizację konwojów humanitarnych - wszystko by ułatwić przeżycie naszym bohaterom - jednocześnie zwiększając jej trudność bez pomocy. Część z wpływów z mikropłatności mogła by być przeznaczana na rzecz np. uchodźców.
Czy rozważali Państwo taką opcję rozwoju mobilnego TWoM? Czy jest postęp w rozmowach z Koch w sprawie wydania TLO na pozostałe platformy?
pozdrawiam
Rankingi sprzedaży pokazują jak duży jest potencjał monetyzacji TWoM na mobile przy obniżonej cenie. Kolejnym krokiem zapewne będzie dodatek TLO.
Konstrukcja gry daje jednak jeszcze jedną możliwość - adaptację do modelu F2P. Dość łatwo sobie wyobrazić możliwość zakupów w grze: zrzutów żywności/lekarstw/przedmiotów, organizację konwojów humanitarnych - wszystko by ułatwić przeżycie naszym bohaterom - jednocześnie zwiększając jej trudność bez pomocy. Część z wpływów z mikropłatności mogła by być przeznaczana na rzecz np. uchodźców.
Czy rozważali Państwo taką opcję rozwoju mobilnego TWoM? Czy jest postęp w rozmowach z Koch w sprawie wydania TLO na pozostałe platformy?
pozdrawiam
Dzień dobry
Dziękujemy za uwagi i sugestie dotyczące dalszej monetyzacji "TWoM". Wszystkie bierzemy pod uwagę.
Jeśli chodzi o rozmowy z Kochem w sprawie wydania "TWoM:TLO" to jesteśmy na ostatniej prostej. Myślę, że Prezes będzie mógł więcej powiedzieć na ten temat na konferencji prasowej 23 marca. Zapraszam do jej oglądania w Internecie. O szczegółach technicznych transmisji poinformujemy w poniedziałek 21 marca.
Pozdrawiamy.
Dziękujemy za uwagi i sugestie dotyczące dalszej monetyzacji "TWoM". Wszystkie bierzemy pod uwagę.
Jeśli chodzi o rozmowy z Kochem w sprawie wydania "TWoM:TLO" to jesteśmy na ostatniej prostej. Myślę, że Prezes będzie mógł więcej powiedzieć na ten temat na konferencji prasowej 23 marca. Zapraszam do jej oglądania w Internecie. O szczegółach technicznych transmisji poinformujemy w poniedziałek 21 marca.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Dodanie j. chińskiego i promocja cenowa sprawiły, że TWoM notuje spektakularny sukces w Chinach na iOS. Na dziś jest to 48 miejsce na iPhony i 21 miejsce na iPady w rankingu gier o największych przychodach - GRATULACJE!
Czy podejmują Państwo działania aby z TWoM zaistnieć w Chinach także na androidzie? Po takim sukcesie rozmowy z lokalnymi sklepami powinny być zdecydowanie łatwiejsze
pozdrawiam
Dodanie j. chińskiego i promocja cenowa sprawiły, że TWoM notuje spektakularny sukces w Chinach na iOS. Na dziś jest to 48 miejsce na iPhony i 21 miejsce na iPady w rankingu gier o największych przychodach - GRATULACJE!
Czy podejmują Państwo działania aby z TWoM zaistnieć w Chinach także na androidzie? Po takim sukcesie rozmowy z lokalnymi sklepami powinny być zdecydowanie łatwiejsze
pozdrawiam
Dzień dobry
Również z satysfakcją obserwujemy jak mobilny "TWoM" w wersji iOS sprzedaje się w Chinach i czynimy starania, żeby w podobnym stopniu zaistnieć z wersją na Androida. To wymaga trochę czasu. Prosimy zatem o cierpliwość.
Pozdrawiamy.
Również z satysfakcją obserwujemy jak mobilny "TWoM" w wersji iOS sprzedaje się w Chinach i czynimy starania, żeby w podobnym stopniu zaistnieć z wersją na Androida. To wymaga trochę czasu. Prosimy zatem o cierpliwość.
Pozdrawiamy.