This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

śr lut 17, 2016 3:50 pm

@real

Daj człowieku odpocząć z tymi pytaniami... Strzelasz nimi w rzecznika jak z karabinu. To nie jest czat tylko forum.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr lut 17, 2016 4:02 pm

To forum powstało właśnie po to, by Spółka odpowiadała na pytania inwestorów. Pan Dariusz wywiązuje się z tego zadania perfekcyjnie :)

Uważam rynek mobilny jako kluczowy dla wzrostów przychodów z TWoM i jak czegoś nie wiem pozwalam sobie zadać pytanie.
Admin
Site Admin
Posty: 1444
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lut 18, 2016 12:30 pm

Dzień dobry
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że właściwe zarządzanie ceną produktów ma kluczowe znaczenie dla ich sprzedaży i przychodów spółki. Mobilny "TWoM" oraz konsolowy "TWoM:TLO" to świeże produkty, zwłaszcza jeśli porównamy je z "TWoM" na PC. Dopiero uczymy się, jaki wpływ mają promocje i wyprzedaże jednej z wersji gry na sprzedaż pozostałych. Na pewno nie są to proste zależności choć jakieś korelacje już daje się zauważyć. Żeby gruntownie zbadać ten temat i móc wyciągnąć wnioski potrzeba jednak trochę więcej czasu...
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw lut 18, 2016 12:55 pm

Dziękuję za odpowiedź :)

Jeżeli mogę coś zaproponować to:
dwutygodniową obniżkę ceny na 4,99 iOS lub android (wybór w zależności od tego który sklep zapewni lepsze wsparcie) i weryfikację "odpowiedzi" pozostałych kanałów
lub:
wysłanie do osób które osób które zakupiły TWoM na PC (może być to próbka Klientów 10-50K) bonów rabatowych -66% na mobilny TWoM przy zachowaniu ceny regularnej 14,99 USD (nie wiem czy jest to technicznie możliwe) i weryfikację redempcji. Zapewne prawie każdy posiadacz PC posiada urządzenie mobilne - niewiadomą jest ilu z nich będzie chciało mieć TWoM zawsze przy sobie :)

TWoM to wspaniała gra - a w kanale mobilnym jest gigantyczny potencjał :)
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

czw lut 18, 2016 2:18 pm

real pisze:TWoM to wspaniała gra - a w kanale mobilnym jest gigantyczny potencjał :)
Piszesz taki banały, że płakać mi się chce. Zapewne zarząd spółki nie zdawał sobie sprawy z tego potencjału i prześlą ci list z podziękowaniami.
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

pn lut 22, 2016 12:01 am

Co się stało z kontem FB This War of Mine bo wygląda na wyzerowanie? Poprzednio podobna sytuacja była z kontem Gamesrepublic.
wow
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 26, 2014 1:29 pm

pn lut 22, 2016 10:30 am

Witam , proszę o podsumowanie debiutu TWOM na konsole czy Zarząd jest zadowolony ze sprzedaży gry po pierwszych 3 tygodniach ?
Admin
Site Admin
Posty: 1444
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 22, 2016 11:54 am

Dzień dobry
Odnośnie pytania o profil "This War of Mine" na Facebooku (podobnie jak i o profil Games Republic) to prowadzimy prace związane z ich przebudową/rozbudową. Wiąże się chwilowymi przerwami w ich funkcjonowaniu.
Jeśli chodzi o nasz komentarz dotyczący sprzedaży "TWoM:TLO" to nie możemy udzielać na forum inwestorskim informacji, które miałyby cenotwórczy charakter. Dane na ten temat znajdą się w naszym raporcie za I kwartał, który opublikujemy w poniedziałek 16 maja.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn lut 22, 2016 12:06 pm

Dzień dobry,

Z wiadomości na FB wiemy, że trwa produkcja planszowego TWoM - zatem premiera zapewne już niedługo :)

W komunikacie dotyczącym umowy licencyjnej spółka podała, że może mieć ona istotny wpływ na wyniki spółki. Jakie jest kryterium uznania tego typu umowy za istotnej - czy jest to minimum 10% rocznych przychodów?


Czy jest postęp w negocjacjach z Koch w sprawie TWoM:TLO na PC/mobile?
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

pn lut 22, 2016 12:21 pm

Dzień dobry,

Dlaczego spółka zgodziła się aby Deep Silver został wydawcą TWOM:TLO w wersji cyfrowej? Jaka jest wartość dodana takiego zabiegu dla spółki? Bo wartość ujemna w postaci znacznie niższej marży jest wszystkim znana. Przecież Deep Silver jako wydawca jedynie wersji pudełkowej TWOM:TLO zrobiłby dokładnie taką samą reklamę gry. Dla porównania CD Projekt czy CI Games same wydawały swoje gry na konsole w wersji cyfrowej.

Pozdrawiam,
ODPOWIEDZ