Dzień dobry,
Czy może Pan zdradzić w jaki sposób dodatek TLO zostanie wprowadzony na mobile. Będzie to osobna płatna aplikacja czy też płatna aplikacja która będzie wymagała posiadania zainstalowanej klasycznej TWoM (tak jak na PC).
Czy macie Państwo dane (którymi możecie się podzielić) jaki % sprzedaży gier na konsole nowej generacji stanowi kanał cyfrowy a jaki pudełkowy (US/Europa/Japonia)?
pozdrawiam
This War Of Mine
Dzień dobry
To, w jakiej postaci posiadacze mobilnej wersji "TWoM" będą mogli nabyć dodatek rozszerzający grę do "TWoM:TLO", jeszcze jest kwestią otwartą i przedmiotem negocjacji z Koch Media.
Odnośnie drugiego z pytań to na rynku ciężko jest znaleźć kompleksowe i wiarygodne dane na interesujący Pana temat. Liczby/proporcje bardzo różnią się w zależności od segmentu gier (indie czy AAA), tematyki (RPG, strategie, itp.) oraz regionu (USA, Europa, itp.). Ogólna zasada pokazuje jednak, że gra większe i droższe (AAA) i bazujące na popularnym IP, nadal lepiej sprzedają się w pudełkach. Dla gier niszowych, przeznaczonych dla bardziej wysublimowanego gracze (nie dla dzieci czy młodzieży) z segmentu indie ważniejszym kanałem staje się już internet i jego udział, podobnie zresztą jak w przypadku pierwszej z grup, szybko rośnie. Na rynku konsol obserwuje się takie same trendy jak na rynku gier na PC, czyli szybki wzrost sprzedaży cyfrowej kosztem sprzedaży pudełkowej. Eksperci oczekują, że również w przypadku konsol już za kilka lat w pudełkach sprzedawały się będą tylko edycje kolekcjonerskie, tak jak ma to miejsce w przypadku gier na PC.
Pozdrawiamy.
To, w jakiej postaci posiadacze mobilnej wersji "TWoM" będą mogli nabyć dodatek rozszerzający grę do "TWoM:TLO", jeszcze jest kwestią otwartą i przedmiotem negocjacji z Koch Media.
Odnośnie drugiego z pytań to na rynku ciężko jest znaleźć kompleksowe i wiarygodne dane na interesujący Pana temat. Liczby/proporcje bardzo różnią się w zależności od segmentu gier (indie czy AAA), tematyki (RPG, strategie, itp.) oraz regionu (USA, Europa, itp.). Ogólna zasada pokazuje jednak, że gra większe i droższe (AAA) i bazujące na popularnym IP, nadal lepiej sprzedają się w pudełkach. Dla gier niszowych, przeznaczonych dla bardziej wysublimowanego gracze (nie dla dzieci czy młodzieży) z segmentu indie ważniejszym kanałem staje się już internet i jego udział, podobnie zresztą jak w przypadku pierwszej z grup, szybko rośnie. Na rynku konsol obserwuje się takie same trendy jak na rynku gier na PC, czyli szybki wzrost sprzedaży cyfrowej kosztem sprzedaży pudełkowej. Eksperci oczekują, że również w przypadku konsol już za kilka lat w pudełkach sprzedawały się będą tylko edycje kolekcjonerskie, tak jak ma to miejsce w przypadku gier na PC.
Pozdrawiamy.
Przecież Pan rzecznik już odpowiadał na to pytanie. Liczyłeś, że teraz usłyszysz lepsze wieści? Poniżej wypowiedź z poprzedniego kwartału, od tego czasu wiele się nie zmieniłoreal pisze:Czy macie Państwo dane (którymi możecie się podzielić) jaki % sprzedaży gier na konsole nowej generacji stanowi kanał cyfrowy a jaki pudełkowy (US/Europa/Japonia)?
Admin pisze:[...]Ad.3. Rynek gier konsolowych wciąż w zdecydowanej większości (ok. 80-90 proc.) zdominowany jest przez sprzedaż pudełkową. To oznacza, że ewentualną przedsprzedażą zajmują się sieci detaliczne/handlowe a nie producent (czyli nasza spółka) czy wydawca (w tym przypadku Deep Silver/Koch Media). [...]
Witam
Czemy TWOM nie jest dostępne w sklepie online PlayStation? Czy jest to związane z bledem w grze o którym niektórzy gracze pizza na forach?
Moje drugie pytanie:
Czy są państwo zadowoleni ze sprzedaży gry przez pierwszy tydzień? Czy sprzedaż popremierowa jest znacznie większa niż w preorderach, które to według państwa miały mieć znikomym wpływ na całościową sprzedać? Dalej państwo utrzymujecie tezę że przedsprzedaż ma znikome znaczenie (chociaż pokryła już koszty produkcji)?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Czemy TWOM nie jest dostępne w sklepie online PlayStation? Czy jest to związane z bledem w grze o którym niektórzy gracze pizza na forach?
Moje drugie pytanie:
Czy są państwo zadowoleni ze sprzedaży gry przez pierwszy tydzień? Czy sprzedaż popremierowa jest znacznie większa niż w preorderach, które to według państwa miały mieć znikomym wpływ na całościową sprzedać? Dalej państwo utrzymujecie tezę że przedsprzedaż ma znikome znaczenie (chociaż pokryła już koszty produkcji)?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Dzień dobry
Na jakiej podstawie twierdzi Pan, że "TWoM:TLO", czyli konsolowa wersja "TWoM" nie jest dostępny w sklepie PlayStation Store?
Odnośnie podawania wyników sprzedaży gry to konsekwentnie nie zamierzamy tego robić. Informacje finansowe znajdą się w naszym raporcie za I kwartał.
Pozdrawiamy.
Na jakiej podstawie twierdzi Pan, że "TWoM:TLO", czyli konsolowa wersja "TWoM" nie jest dostępny w sklepie PlayStation Store?
Odnośnie podawania wyników sprzedaży gry to konsekwentnie nie zamierzamy tego robić. Informacje finansowe znajdą się w naszym raporcie za I kwartał.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Czy dodanie języka chińskiego do TWoM na PC:
http://steamcommunity.com/games/282070/ ... 0202988634
oznacza realizację jakiś większych planów ekspansji na tym rynku?
Jak przebiegł PAX - działo się coś czym się można pochwalić?
pozdrawiam
Czy dodanie języka chińskiego do TWoM na PC:
http://steamcommunity.com/games/282070/ ... 0202988634
oznacza realizację jakiś większych planów ekspansji na tym rynku?
Jak przebiegł PAX - działo się coś czym się można pochwalić?
pozdrawiam
Witam
Na stronie store.playstation.com po wpisaniu This War Of Mine w polu wyszukiwania pokazuje ze nie nic nie znaleziono.
Problem występuje używając przeglądarki Microsoft Edge 25.10.
Używając Mozilli i Chrome grę mogę znaleźć bez problemu.
Warto sprawdzić czy ten problem nie dotyczy użytkowników Edge.
Pozdrawiam
Na stronie store.playstation.com po wpisaniu This War Of Mine w polu wyszukiwania pokazuje ze nie nic nie znaleziono.
Problem występuje używając przeglądarki Microsoft Edge 25.10.
Używając Mozilli i Chrome grę mogę znaleźć bez problemu.
Warto sprawdzić czy ten problem nie dotyczy użytkowników Edge.
Pozdrawiam