This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn lut 01, 2016 4:16 pm

Proszę jeszcze o odpowiedź na pytanie dotyczące wydania TWoM:TLO na urządzenia mobilne
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

pn lut 01, 2016 4:37 pm

Admin pisze:Podsumowując. Nasz plan na 2016 r. zakłada premiery trzech gier w ramach 11 bit launchpad. Jesteśmy gotowi wydać w tym roku, w ramach 11 bit launchpad, do 2 mln zł. Kwota dotyczy trzech gier, które zadebiutują w tym roku. Uwzględnia również wydatki na budowę portfela na 2017 r., w tym m.in. koszty wizyt na targach (pracownicy 11 bit studio uczestniczą w różnych imprezach branżowych gdzie szukają gier do portfela), wyjazdy służbowe itp.
Pozdrawiamy.
Skoro budżet tylko z Państwa strony wynosi 2 mln zł na 3 gry, to jaki jest łączny budżet wszystkich trzech gier? Przecież Państwo tylko partycypujecie w kosztach tych projektów.
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 01, 2016 4:40 pm

Dzień dobry
Naszą intencją jest, żeby również posiadacze urządzeń mobilnych mogli zagrać w "TWoM:TLO" bo nie widzimy najmniejszych powodów, żeby ich pomijać w tym temacie. Ze swojej strony chcielibyśmy, żeby stosowny dodatek (DLC) trafił na rynek jednocześnie z DLC na PC ale jest to kwestia rozmów z Koch Media a te, wciąż trwają.
Pozdrawiamy.
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 01, 2016 4:45 pm

Dzień dobry
Gry, które będą wydawane w ramach 11 bit launchpad (mam na myśli portfel na 2016 r.), to gry typu indie, których budżety sięgają zazwyczaj kilkuset tysięcy złotych. Dodatkowo zaangażowanie wydawcy (czyli w tym przypadku naszej Spółki) może być różne w zależności od tego, na jakim etapie włącza się w finansowanie produkcji.
Proszę jednak nie ciągnąć nas za język bo i tak nie możemy ujawniać szczegółów pojedycznych projektów, które powstają w ramach 11 bit launchpad.
Pozdrawiamy.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pn lut 01, 2016 5:00 pm

Panie Dariuszu,

pieknie dziekuje za odpowiedzi.

czy harmonogram wydawania gier na LP jest juz ustalony tzn: Q3 2016 ? czy moze pazdziernik-listopad 2016 ?

pozdro
kris
Rafał80
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 9:42 am

pn lut 01, 2016 5:00 pm

Witam,

Doskonale rozumiem, że nie możecie Państwo ujawnić szczegółów pojedynczych projektów i nie proszę o to. Po prostu nie zgadza mi się rachunek. Mówi Pan, że te trzy projekty to gry Indie, o budżetach kilkaset tysięcy zł każdy. Kilka oznacza zwyczajowo od 3 do 6. Czyli wychodzi, że łączny maksymalny budżet powinien oscylować w granicach od 1 mln zł do 2 mln zł za wszystkie trzy projekty. Tymczasem Państwo zamierzacie przeznaczyć na te projekty blisko 2 mln zł! Czy to oznacza, że zamierzacie pokryć 100% kosztów produkcji tych gier? To ważna informacja dla inwestorów, a ja nim jestem, dlatego chciałbym to ustalić.

Pozdrawiam,
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pn lut 01, 2016 5:06 pm

Rafał80 pisze:Witam,

Doskonale rozumiem, że nie możecie Państwo ujawnić szczegółów pojedynczych projektów i nie proszę o to. Po prostu nie zgadza mi się rachunek. Mówi Pan, że te trzy projekty to gry Indie, o budżetach kilkaset tysięcy zł każdy. Kilka oznacza zwyczajowo od 3 do 6. Czyli wychodzi, że łączny maksymalny budżet powinien oscylować w granicach od 1 mln zł do 2 mln zł za wszystkie trzy projekty. Tymczasem Państwo zamierzacie przeznaczyć na te projekty blisko 2 mln zł! Czy to oznacza, że zamierzacie pokryć 100% kosztów produkcji tych gier? To ważna informacja dla inwestorów, a ja nim jestem, dlatego chciałbym to ustalić.

Pozdrawiam,

ja przyjąłem 3 x 650 tys
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lut 01, 2016 5:16 pm

Dzień dobry
Nie bierzemy i nie będziemy brać na siebie 100 proc. kosztów produkcji gier wydawanych w ramach 11 bit launchpad bo wówczas nasza rola nie różniłaby się niczym od dewelopera gry. A przecież nie można zapominać o ryzyku, że współpracujemy z zewnętrznym studiem, nad którym nie mamy takiej kontroli jak nad własnymi zespołami. Nasze zaangażowanie jest mniejsze i różni się w zależności od projektu. Jest większe gdy wchodzimy w projekt, który jest w fazie koncepcyjnej i mniejsze, gdy produkcja jest już zaawansowana.
Pozdrawiamy.
Borsuk
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 01, 2016 5:27 pm

pn lut 01, 2016 5:34 pm

Admin pisze: Jesteśmy gotowi wydać w tym roku, w ramach 11 bit launchpad, do 2 mln zł. Kwota dotyczy trzech gier, które zadebiutują w tym roku. Uwzględnia również wydatki na budowę portfela na 2017 r., w tym m.in. koszty wizyt na targach (pracownicy 11 bit studio uczestniczą w różnych imprezach branżowych gdzie szukają gier do portfela), wyjazdy służbowe itp.
A czy może Pan napisać, jakie są szacowane przez spółkę całkowite nakłady na produkcję tych gier? Zakładając że wszystko pójdzie zgodnie z planem? To więcej nam powie, niż stwierdzenie "jesteśmy gotowi wydać do 2 mln zł" :)
Admin
Site Admin
Posty: 1757
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lut 02, 2016 11:21 am

Dzień dobry
Mimo, że chcemy prowadzić maksymalnie otwartą politykę informacyjną, to pewne informacje musimy jednak zostawić dla siebie. Gry, w których produkcję jesteśmy zaangażowani w ramach 11 bit launchpad to pozycje z segmentu indie, czyli o budżetach rzędu kilkuset tysięcy złotych. I na takiej informacji musimy poprzestać.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ