Re: Frostpunk
: sob sty 20, 2018 12:10 pm
mam wrażenie, że spółka cały czas oswaja się z faktem iż jej obecność na parkiecie GPW, sprawia że jej działania lub ich brak, są wystawiane od razu w ogień pytań inwestorów. Ostatnio mam wrażenie, że stoicki spokój odwiedzi rzecznika gdzieś przepadł;)
tak jak wcześniej pisałem, brak widocznych działań, mimo potwierdzającego premierę w IQ komunikatu, powoduje swoisty niepokój u inwestorów, u jednych większy u innych mniejszy.
Dlatego komunikaty w stylu - "nie było komunikatu odwołującego to co powiedzieliśmy, więc stary komunikat traktujemy jako obowiązujący" są po prostu prztyczkiem w nos dla inwestorów.
jeżeli ciężko się czyta między wierszami, to bez owijania w bawełnę, życzylibyśmy sobie, żeby spółka, podała swoiste kalendarium wydarzeń związane z wydaniem nowego tytułu:
datę premiery oraz jakie działania i kiedy zostaną podjęte w celu promocji tytułu na poszczególnych rynkach, zanim będzie dostępna w sprzedaży.
jeżeli produkt jest przygotowany do sprzedaży, a wg wcześniejszych zapewnień, kampania marketingowa miała rozpocząć się kilka miesięcy przed wprowadzeniem produktu na rynek, to nie widzę powodu dla którego powyższe miałoby być tajemnicą.
osobiście uważam, że podanie daty premiery oraz odsłonięcie się z kolejną partią materiałów promocyjnych tylko podgrzeje atmosferę wśród osób czekających na tytuł, a na chwilę obecną znajdujemy się w niebezpiecznym miejscu gdzie część z oczekujących wobec braku kolejnych informacji odchodzi od śledzenia wydarzeń, dlatego że nie została niczym "podkarmiona".
jeszcze raz powtórzę, że brak klarownego kalendarium, oraz wymijające odpowiedzi, sugerują nam inwestorom, że produkt nie jest gotowy do sprzedaży, a data premiery w pierwszym kwartale jest zagrożona.
koniec lutego mamy za 5tygodni. a o Waszym flagowym projekcie wiadomo tyle co pół roku temu...
tak jak wcześniej pisałem, brak widocznych działań, mimo potwierdzającego premierę w IQ komunikatu, powoduje swoisty niepokój u inwestorów, u jednych większy u innych mniejszy.
Dlatego komunikaty w stylu - "nie było komunikatu odwołującego to co powiedzieliśmy, więc stary komunikat traktujemy jako obowiązujący" są po prostu prztyczkiem w nos dla inwestorów.
jeżeli ciężko się czyta między wierszami, to bez owijania w bawełnę, życzylibyśmy sobie, żeby spółka, podała swoiste kalendarium wydarzeń związane z wydaniem nowego tytułu:
datę premiery oraz jakie działania i kiedy zostaną podjęte w celu promocji tytułu na poszczególnych rynkach, zanim będzie dostępna w sprzedaży.
jeżeli produkt jest przygotowany do sprzedaży, a wg wcześniejszych zapewnień, kampania marketingowa miała rozpocząć się kilka miesięcy przed wprowadzeniem produktu na rynek, to nie widzę powodu dla którego powyższe miałoby być tajemnicą.
osobiście uważam, że podanie daty premiery oraz odsłonięcie się z kolejną partią materiałów promocyjnych tylko podgrzeje atmosferę wśród osób czekających na tytuł, a na chwilę obecną znajdujemy się w niebezpiecznym miejscu gdzie część z oczekujących wobec braku kolejnych informacji odchodzi od śledzenia wydarzeń, dlatego że nie została niczym "podkarmiona".
jeszcze raz powtórzę, że brak klarownego kalendarium, oraz wymijające odpowiedzi, sugerują nam inwestorom, że produkt nie jest gotowy do sprzedaży, a data premiery w pierwszym kwartale jest zagrożona.
koniec lutego mamy za 5tygodni. a o Waszym flagowym projekcie wiadomo tyle co pół roku temu...