Dzień dobry
Premiera "TWoM" na Nintendo Switch, co zresztą każdy może ocenić po pozycji gry w rankingach sprzedaży, była mniej udana (jeśli chodzi o wolumeny) niż premiera "Moonlightera" na wspomnianą platformę. Bynajmniej nie oznacza to, że od strony biznesowej (break even point) jest to nieudany projekt/przedsięwzięcie. Z uwagą śledzimy komentarze i uwagi społeczności dotyczące "TWoM" na Switch, w tym na temat wysokiej ceny i będziemy na nie stosownie reagować.
Jeśli chodzi o dostępność drugiego z epizodów z serii "TWoM: Stories" na Switch to, jedyne co możemy powiedzieć to, że prace nad portem trwają.
Pozdrawiamy.
This War Of Mine
Panie Darku,
pytanie dotyczy wersji This War of Mine na urządzenia z systemem iOS. Oczywiście gra jest dostępna dla korzystających z iPhone'a i iPada, ale czy planujecie zaktualizować tę wersję o tryb dla Apple TV? Nie chodzi mi nawet o potencjał sprzedażowy na Apple TV, bo wiem że jest praktycznie żaden, ale o ukłon w stosunku do dotychczasowych klientów. Sam grałem w TWoM na iPhonie i chętnie wróciłbym do gry na dużym ekranie, natomiast nie mam takiej możliwości, a grałem już w sporo gier gdzie są obecne na wszystkich urządzeniach z iOS w jednej cenie.
Pozdrawiam
pytanie dotyczy wersji This War of Mine na urządzenia z systemem iOS. Oczywiście gra jest dostępna dla korzystających z iPhone'a i iPada, ale czy planujecie zaktualizować tę wersję o tryb dla Apple TV? Nie chodzi mi nawet o potencjał sprzedażowy na Apple TV, bo wiem że jest praktycznie żaden, ale o ukłon w stosunku do dotychczasowych klientów. Sam grałem w TWoM na iPhonie i chętnie wróciłbym do gry na dużym ekranie, natomiast nie mam takiej możliwości, a grałem już w sporo gier gdzie są obecne na wszystkich urządzeniach z iOS w jednej cenie.
Pozdrawiam
Dzień dobry
Jak sam Pan słusznie zauważył, adaptacja "TWoM" na Apple TV raczej nie skutkowałaby wzrostem sprzedaży naszej gry natomiast z pewnością wymagałaby pewnych nakładów z naszej strony. Przede wszystkim angażowałaby zasoby ludzkie, na których nadmiar bynajmniej nie cierpimy. Siłą rzeczy, mając do wyboru projekt, który przyniesie nam dodatkowe pieniądze a projekt mniej "komercyjny" zawsze wybierzemy ten pierwszy. To nie oznacza, że w przyszłości "TWoM" nie pojawi się na Apple TV ale na chwilę obecną nie pracujemy nad takim tematem.
Pozdrawiamy.
Jak sam Pan słusznie zauważył, adaptacja "TWoM" na Apple TV raczej nie skutkowałaby wzrostem sprzedaży naszej gry natomiast z pewnością wymagałaby pewnych nakładów z naszej strony. Przede wszystkim angażowałaby zasoby ludzkie, na których nadmiar bynajmniej nie cierpimy. Siłą rzeczy, mając do wyboru projekt, który przyniesie nam dodatkowe pieniądze a projekt mniej "komercyjny" zawsze wybierzemy ten pierwszy. To nie oznacza, że w przyszłości "TWoM" nie pojawi się na Apple TV ale na chwilę obecną nie pracujemy nad takim tematem.
Pozdrawiamy.
A tymczasem mały update o trzeciej części Stories:
https://steamcommunity.com/games/282070 ... 0308902708
https://steamcommunity.com/games/282070 ... 0308902708
Witam,
Da się przeczytać " tu i ówdzie", że trzeci dodatek do TWoM, który ma zostać niebawem wydany nie zakończy Waszego wkładu w dalszy rozwój gry. Czy oznacza to, że osoby aktualnie pracujące przy stories, pozostaną po jego ukończeniu wciąż w klimatach " około TWoM - owych" i równocześnie nie zostaną rdzeniem kolejnego większego projektu ( P9 lub P10) ?
Pozdrawiam
Da się przeczytać " tu i ówdzie", że trzeci dodatek do TWoM, który ma zostać niebawem wydany nie zakończy Waszego wkładu w dalszy rozwój gry. Czy oznacza to, że osoby aktualnie pracujące przy stories, pozostaną po jego ukończeniu wciąż w klimatach " około TWoM - owych" i równocześnie nie zostaną rdzeniem kolejnego większego projektu ( P9 lub P10) ?
Pozdrawiam
Dzień dobry
Trzeci z dodatków do "TWoM" z serii "TWoM: Stories", którego premiera zbliża się szybkimi krokami, według obecnych planów zamykał będzie blisko 5-letni cykl życia "TWoM" jeśli chodzi o dostarczanie graczom nowych treści (kontentu). Nie oznacza to jednak końca dalszej monetyzacji tego tytułu przez co należy np. rozumieć wydawanie dodatków z serii "TWoM: Stories" na kolejne platformy sprzętowe (bazową platformą dla dodatków jest bowiem PC, dopiero potem zabieramy się za ich portowanie na inne urządzenia) bądź inne inicjatywy, które nie będą już angażowały dużych nakładów/zasobów z naszej strony a przedłużą zainteresowanie naszą produkcją. To zadania, które z powodzeniem realizował będzie niewielki, kilkuosobowy team.
To oznacza równocześnie, że rdzeń zespołu, który obecnie nadal pracuje nad rozwojem "TWoM" w perspektywie kilku miesięcy będzie mógł zabrać się za prototypowanie kolejnej gry (P9 ub P10).
Pozdrawiamy
Trzeci z dodatków do "TWoM" z serii "TWoM: Stories", którego premiera zbliża się szybkimi krokami, według obecnych planów zamykał będzie blisko 5-letni cykl życia "TWoM" jeśli chodzi o dostarczanie graczom nowych treści (kontentu). Nie oznacza to jednak końca dalszej monetyzacji tego tytułu przez co należy np. rozumieć wydawanie dodatków z serii "TWoM: Stories" na kolejne platformy sprzętowe (bazową platformą dla dodatków jest bowiem PC, dopiero potem zabieramy się za ich portowanie na inne urządzenia) bądź inne inicjatywy, które nie będą już angażowały dużych nakładów/zasobów z naszej strony a przedłużą zainteresowanie naszą produkcją. To zadania, które z powodzeniem realizował będzie niewielki, kilkuosobowy team.
To oznacza równocześnie, że rdzeń zespołu, który obecnie nadal pracuje nad rozwojem "TWoM" w perspektywie kilku miesięcy będzie mógł zabrać się za prototypowanie kolejnej gry (P9 ub P10).
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Premiera dodatku „TWoM: Stories – Fading Embers” miała miejsce o godz. 15.00.
Trailer zapowiadający premierę jest już dostępny pod linkiem:
https://youtu.be/hcSbCbMukyA
Pozdrawiamy
Premiera dodatku „TWoM: Stories – Fading Embers” miała miejsce o godz. 15.00.
Trailer zapowiadający premierę jest już dostępny pod linkiem:
https://youtu.be/hcSbCbMukyA
Pozdrawiamy