Strategia na kolejne lata
Dzień dobry
Slajd "Development x3.5" mial za zadanie pokazać, o ile w ostatnich kilku latach zwiększył się potencjał produkcyjny/deweloperski 11 bit studios S.A. Jeszcze kilka lat temu Spółka dysponowała tylko jednym zespołem tworzącym gry. Obecnie mamy zespół produkujący "Frospunka". Działa już team (jest w trakcie intensywnej rozbudowy) odpowiedzialny za projekt "8". Mamy ponadto niewielki zespół rozwijający "TWoM" a w tym roku stworzymy również zespół R&D.
Pozdrawiamy.
Slajd "Development x3.5" mial za zadanie pokazać, o ile w ostatnich kilku latach zwiększył się potencjał produkcyjny/deweloperski 11 bit studios S.A. Jeszcze kilka lat temu Spółka dysponowała tylko jednym zespołem tworzącym gry. Obecnie mamy zespół produkujący "Frospunka". Działa już team (jest w trakcie intensywnej rozbudowy) odpowiedzialny za projekt "8". Mamy ponadto niewielki zespół rozwijający "TWoM" a w tym roku stworzymy również zespół R&D.
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
3,5 dev brzmi naprawde obiecujacoi .pozdrawiam
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 12, 2017 12:44 pm
D
Ostatnio zmieniony pt wrz 01, 2017 2:04 pm przez big_11_bitowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzień dobry
Strategia 11 bit studios S.A. zakłada produkcję gier komputerowych z wartością dodaną (meaningful entertainment). Taką grą był "TWoM". Takimi grami będą też "Frostpunk" oraz "Projekt 8". W tego typu produkcjach czujemy się najlepiej. Gry mobilne, również w modelu F2P, to całkowicie inny segment rynku growego, który rządzi się swoimi prawami, i w którym w zupełnie inny sposób zarabia się pieniądze (mikropłatności). Nie mamy know-how w tym obszarze i nie będziemy twierdzić, że zdobędziemy je w krótkim czasie. Ponadto jest to rynek daleko bardziej konkurencyjny (każdego dnia na rynek trafiają setki, jeśli nie tysiące mobilnych gier i aplikacji) niż rynek tradycyjnych (PC-towych) gier komputerowych.
Wskazuje Pan na sukces najnowszego tytułu Cherrypick Games. Bardzo nas cieszy, że kolejne polskie studio zaistniało w świecie ale jeszcze łatwiej wskazać polskie produkcje mobilne, które poniosły porażkę (dotyczy to również tytułów produkowanych przez spółki z GPW i NewConnect). Dlatego nie zamierzamy zmieniać naszej strategii na najbliższe lata. Nasze wyniki finansowe pokazują, że droga rozwoju, którą podążamy, jest dobra. Nie będziemy z niej zbaczać, żeby wchodzić w nowe segmenty rynku czy też kupować inne spółki/studia szczególnie, że po odniesieniu sukcesu ich wyceny często szybują do nieba....
Pozdrawiamy.
Strategia 11 bit studios S.A. zakłada produkcję gier komputerowych z wartością dodaną (meaningful entertainment). Taką grą był "TWoM". Takimi grami będą też "Frostpunk" oraz "Projekt 8". W tego typu produkcjach czujemy się najlepiej. Gry mobilne, również w modelu F2P, to całkowicie inny segment rynku growego, który rządzi się swoimi prawami, i w którym w zupełnie inny sposób zarabia się pieniądze (mikropłatności). Nie mamy know-how w tym obszarze i nie będziemy twierdzić, że zdobędziemy je w krótkim czasie. Ponadto jest to rynek daleko bardziej konkurencyjny (każdego dnia na rynek trafiają setki, jeśli nie tysiące mobilnych gier i aplikacji) niż rynek tradycyjnych (PC-towych) gier komputerowych.
Wskazuje Pan na sukces najnowszego tytułu Cherrypick Games. Bardzo nas cieszy, że kolejne polskie studio zaistniało w świecie ale jeszcze łatwiej wskazać polskie produkcje mobilne, które poniosły porażkę (dotyczy to również tytułów produkowanych przez spółki z GPW i NewConnect). Dlatego nie zamierzamy zmieniać naszej strategii na najbliższe lata. Nasze wyniki finansowe pokazują, że droga rozwoju, którą podążamy, jest dobra. Nie będziemy z niej zbaczać, żeby wchodzić w nowe segmenty rynku czy też kupować inne spółki/studia szczególnie, że po odniesieniu sukcesu ich wyceny często szybują do nieba....
Pozdrawiamy.