This War Of Mine
Dzień dobry
Monetyzacja "This War of Mine", mimo że trwa już blisko pięć lat, jest daleka od zakończenia. Mamy pomysły jak z tego IP wycisnąć dodatkowe pieniądze więc dodatkowy kanał do komunikacji z fanami może się przydać.....
Pozdrawiamy
Monetyzacja "This War of Mine", mimo że trwa już blisko pięć lat, jest daleka od zakończenia. Mamy pomysły jak z tego IP wycisnąć dodatkowe pieniądze więc dodatkowy kanał do komunikacji z fanami może się przydać.....
Pozdrawiamy
Serio? Jakie to dodatkowe pieniądze są warte angażowania jeszcze ludzi, którzy mogliby pracować nad prototypami nowych, większych i wspanialszych produkcji?
Wiemy wszyscy, że to gra, która rozsławiła studio, ale pewne etapy w życiu trzeba zamknąć, aby można iść dalej.
To wielka marka, z której niemoralnym jest jeszcze wyciskanie czegokolwiek, jeśli się wszem i wobec głosi, że kontynuacji nie będzie.
Chyba, że w końcu Prezes da sobie spokój, zejdzie z obłoków chwały i pozwoli zrealizować drugą część.
Pozostaje już tylko jeszcze jakaś forma multiplayera, ale nawet to powinno stanowić osobną grę.
Dzień dobry
Obsługa konta na Twitterze związanego z "TWoM" nie wiąże się z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich. Dalsza monetyzacja tego tytułu wcale nie musi oznaczać produkowania dodatkowego kontentu (zespół odpowiedzialny za rozwój "TWoM", tak jak informowaliśmy, pracuje już nad koncepcją nowej gry) ale może być podtrzymywana przez działania marketingowe. Porzucanie "TWoM", czyli kury, która wciąż znosi złote jajka, byłoby co najmniej nierozsądne...
Pozdrawiamy
Obsługa konta na Twitterze związanego z "TWoM" nie wiąże się z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich. Dalsza monetyzacja tego tytułu wcale nie musi oznaczać produkowania dodatkowego kontentu (zespół odpowiedzialny za rozwój "TWoM", tak jak informowaliśmy, pracuje już nad koncepcją nowej gry) ale może być podtrzymywana przez działania marketingowe. Porzucanie "TWoM", czyli kury, która wciąż znosi złote jajka, byłoby co najmniej nierozsądne...
Pozdrawiamy
Ta kura już dawno zniosła swe złote jaja. Spieniężone leżą na kontach i porażka nawet 2-3 projektów, co nie wydaje się realne, nie postawi spółki na krawędzi istnienia.
Wrócę jednak do naszej kury. Pisanie inwestorom, że utworzone na Twitterze konto ma dopomóc znieść jakiekolwiek jajo, jest nieprzyzwoite. Na ten moment wydaje się bardziej prawdopodobne, że szybciej zniosą je inwestorzy w oczekiwaniu na dowolną informację na temat P8 (poza tą, że skopie wiadomo co).
Zatem szczerze: czy Prezes pogodził się z myślą, że tej kury z niewyobrażalnym potencjałem, nie należy pozostawiać na pieńku w oczekiwaniu na wieńczące jej żywot machnięcie? Wspomnę, ze w tym stanie ma jeszcze coś rzucić na patelnię. To nie jest humanitarne względem kury, graczy i inwestorów
Wrócę jednak do naszej kury. Pisanie inwestorom, że utworzone na Twitterze konto ma dopomóc znieść jakiekolwiek jajo, jest nieprzyzwoite. Na ten moment wydaje się bardziej prawdopodobne, że szybciej zniosą je inwestorzy w oczekiwaniu na dowolną informację na temat P8 (poza tą, że skopie wiadomo co).
Zatem szczerze: czy Prezes pogodził się z myślą, że tej kury z niewyobrażalnym potencjałem, nie należy pozostawiać na pieńku w oczekiwaniu na wieńczące jej żywot machnięcie? Wspomnę, ze w tym stanie ma jeszcze coś rzucić na patelnię. To nie jest humanitarne względem kury, graczy i inwestorów
Ta kura jeszcze cię udziobie w łydkę Zespół oddelegowany do tworzenia P9 lub P10, a na czym ten zespół się najlepiej zna? Na TWoM właśnie. Część druga jak najbardziej możliwa, tylko musiałyby zajść znaczące usprawnienia takie jak możliwość spotkania innych graczy i interakcji z nimi oraz zastosowanie silnika 3d.
Piękne pożegnanie z TWOM (przynajmniej w oryginalnym formacie - bo jakoś mi się nie chce wierzyć, że kiedyś nie wrócicie do tematu).
Masa bardzo pozytywnych komentarzy i powrót zainteresowania graczy - wyrażony dobrym miejscem na liście bestsellerów Steam (gdyby nie rozbicie sprzedaży na TWOM Complete Edition i samo TWOM - z pewnością byłaby pierwsza strona global).
Tak się buduje społeczność - która zaprocentuje przy kolejnej premierze. Brawo 11Bit!
Masa bardzo pozytywnych komentarzy i powrót zainteresowania graczy - wyrażony dobrym miejscem na liście bestsellerów Steam (gdyby nie rozbicie sprzedaży na TWOM Complete Edition i samo TWOM - z pewnością byłaby pierwsza strona global).
Tak się buduje społeczność - która zaprocentuje przy kolejnej premierze. Brawo 11Bit!
Dzień dobry,
O modelu rozliczeń z resortem edukacji za udostępnienie "TWoM" informowaliśmy już w momencie, gdy pomysł został zainicjowany i stał się publiczny. Możemy zatem tylko potwierdzić, że z tego tytułu nasza Spółka nie będzie czerpała żadnych korzyści finansowych.
Pozdrawiamy
O modelu rozliczeń z resortem edukacji za udostępnienie "TWoM" informowaliśmy już w momencie, gdy pomysł został zainicjowany i stał się publiczny. Możemy zatem tylko potwierdzić, że z tego tytułu nasza Spółka nie będzie czerpała żadnych korzyści finansowych.
Pozdrawiamy