Strategia na kolejne lata
Dzień dobry
Jak Pan słusznie zauważa, 2020 rok, jeśli chodzi o premiery, zarówno duże (nowe IP) jak i małe (dodatki, nowe platformy, języki, itp.) będzie spokojniejszy zarówno w porównaniu z 2018 rokiem (premiery "Frostpunka" i "Moonlightera") oraz 2019 rokiem (premiera "Children of Morta"). Nie oznacza to bynajmniej, że przestaniemy pracować nad monetyzacją tytułów z dotychczasowego portfolio co, przywołując przykłady z przeszłości, wychodzi nam całkiem nieźle. Dobre jakościowo gry mają długi cykl życia co pozwala oczekiwać, że nasze przychody ze "starych" gier powinny utrzymywać się w 2020 roku na satysfakcjonującym poziomie.
11 bit studios S.A. w przyszłym roku koncentrować się będzie na produkcji "Projektu 8". Nie ukrywamy jednak, że do jej zakończenia potrzebujemy jeszcze trochę czasu, bo zawiesiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Od kilku tygodni trwają też prace koncepcyjne (czyli bardzo wstępne) nad "Projektem 9" czym zajmuje się zespół pracujący do tej pory nad "TWoM". W niedługim czasie (w tym roku) zaincjujemy też podobne prace nad "Projektem 10". W 2020 roku powinniśmy już pracować nad prototypami obu tych gier.
Pozdrawiamy
Ps. Scenariusz kolejnych spotkań inwestorskich już się wykrystalizował. Proszę oczekiwać informacji w krótkim czasie.
Jak Pan słusznie zauważa, 2020 rok, jeśli chodzi o premiery, zarówno duże (nowe IP) jak i małe (dodatki, nowe platformy, języki, itp.) będzie spokojniejszy zarówno w porównaniu z 2018 rokiem (premiery "Frostpunka" i "Moonlightera") oraz 2019 rokiem (premiera "Children of Morta"). Nie oznacza to bynajmniej, że przestaniemy pracować nad monetyzacją tytułów z dotychczasowego portfolio co, przywołując przykłady z przeszłości, wychodzi nam całkiem nieźle. Dobre jakościowo gry mają długi cykl życia co pozwala oczekiwać, że nasze przychody ze "starych" gier powinny utrzymywać się w 2020 roku na satysfakcjonującym poziomie.
11 bit studios S.A. w przyszłym roku koncentrować się będzie na produkcji "Projektu 8". Nie ukrywamy jednak, że do jej zakończenia potrzebujemy jeszcze trochę czasu, bo zawiesiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Od kilku tygodni trwają też prace koncepcyjne (czyli bardzo wstępne) nad "Projektem 9" czym zajmuje się zespół pracujący do tej pory nad "TWoM". W niedługim czasie (w tym roku) zaincjujemy też podobne prace nad "Projektem 10". W 2020 roku powinniśmy już pracować nad prototypami obu tych gier.
Pozdrawiamy
Ps. Scenariusz kolejnych spotkań inwestorskich już się wykrystalizował. Proszę oczekiwać informacji w krótkim czasie.
Czyli możemy p8 spodziewać się w 2021 roku skoro poprzeczka jest zawieszona wysoko co niezbyt dobrze wróży na 2020 rok dla akcjonariuszy. Czy jesteście zadowolenia z wyników za 3 kwartał i czy są zgodne z oczekiwaniami. Czy jesteście stanie określić w jakim terminie pojawia sie pierwsze wzmianki o P8?Admin pisze: ↑śr paź 02, 2019 12:36 pmDzień dobry
Jak Pan słusznie zauważa, 2020 rok, jeśli chodzi o premiery, zarówno duże (nowe IP) jak i małe (dodatki, nowe platformy, języki, itp.) będzie spokojniejszy zarówno w porównaniu z 2018 rokiem (premiery "Frostpunka" i "Moonlightera") oraz 2019 rokiem (premiera "Children of Morta"). Nie oznacza to bynajmniej, że przestaniemy pracować nad monetyzacją tytułów z dotychczasowego portfolio co, przywołując przykłady z przeszłości, wychodzi nam całkiem nieźle. Dobre jakościowo gry mają długi cykl życia co pozwala oczekiwać, że nasze przychody ze "starych" gier powinny utrzymywać się w 2020 roku na satysfakcjonującym poziomie.
11 bit studios S.A. w przyszłym roku koncentrować się będzie na produkcji "Projektu 8". Nie ukrywamy jednak, że do jej zakończenia potrzebujemy jeszcze trochę czasu, bo zawiesiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Od kilku tygodni trwają też prace koncepcyjne (czyli bardzo wstępne) nad "Projektem 9" czym zajmuje się zespół pracujący do tej pory nad "TWoM". W niedługim czasie (w tym roku) zaincjujemy też podobne prace nad "Projektem 10". W 2020 roku powinniśmy już pracować nad prototypami obu tych gier.
Pozdrawiamy
Ps. Scenariusz kolejnych spotkań inwestorskich już się wykrystalizował. Proszę oczekiwać informacji w krótkim czasie.
Dzień dobry
Produkcja "Projektu 8" toczy się swoim tempem. Zespół odpowiedzialny za ten projekt powiększa się. Trwa intensywna rekrutacja. Dołączają do nas nowi pracownicy, w tym spoza Polski. Nie ukrywam jednak, że wciąż potrzebujemy sporo czasu, żeby "Projekt 8" był gotowy do sprzedaży (premiery). Wielokrotnie o tym informowaliśmy, że dla nas najważniejsza jest jakość produktu, który oferujemy graczom (tylko dobry tytuł może być long sellerem) a nie termin premiery. Kiedy będziemy znali wewnętrznie przybliżony termin premiery, będziemy mogli rozpocząć kampanię marketingową. Na razie nie jesteśmy jeszcze na tym etapie dlatego nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, kiedy zaczniemy komunikację związaną z "Projektem 8". Nie będzie to w tym roku.
Kilka dni po zamknięciu kwartału znamy jedynie szczątkowe dane nie obejmujące sporej części naszych kanałów sprzedaży. Dlatego ciężko nam komentować wyniki za ten okres. Bieżąca sprzedaż gier z naszego portfela była całkowicie zadowalająca a przecież mieliśmy jeszcze premierę Season Pass do "Frostpunka", wydaliśmy trzeci dodatek z serii "TWoM: Stories" i "Children of Morta" na komputery PC....
Pozdrawiamy
Produkcja "Projektu 8" toczy się swoim tempem. Zespół odpowiedzialny za ten projekt powiększa się. Trwa intensywna rekrutacja. Dołączają do nas nowi pracownicy, w tym spoza Polski. Nie ukrywam jednak, że wciąż potrzebujemy sporo czasu, żeby "Projekt 8" był gotowy do sprzedaży (premiery). Wielokrotnie o tym informowaliśmy, że dla nas najważniejsza jest jakość produktu, który oferujemy graczom (tylko dobry tytuł może być long sellerem) a nie termin premiery. Kiedy będziemy znali wewnętrznie przybliżony termin premiery, będziemy mogli rozpocząć kampanię marketingową. Na razie nie jesteśmy jeszcze na tym etapie dlatego nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, kiedy zaczniemy komunikację związaną z "Projektem 8". Nie będzie to w tym roku.
Kilka dni po zamknięciu kwartału znamy jedynie szczątkowe dane nie obejmujące sporej części naszych kanałów sprzedaży. Dlatego ciężko nam komentować wyniki za ten okres. Bieżąca sprzedaż gier z naszego portfela była całkowicie zadowalająca a przecież mieliśmy jeszcze premierę Season Pass do "Frostpunka", wydaliśmy trzeci dodatek z serii "TWoM: Stories" i "Children of Morta" na komputery PC....
Pozdrawiamy
To że ten rok nic nie przyniesie to wiem z Państwa wcześniejszych relacji. Żebyśmy sie dobrze zrozumieli co do "kampanii marketingowej" miałem bardziej na myśli o informacji że jest to taki i taki gatunek - tak jak to było z Frostpunkiem a dokładniej Industrial bo wiadomo że główna kampania będzie na miesiąc przed premierą a to tego jeszcze długa drogaAdmin pisze: ↑pt paź 04, 2019 4:14 pmDzień dobry
Produkcja "Projektu 8" toczy się swoim tempem. Zespół odpowiedzialny za ten projekt powiększa się. Trwa intensywna rekrutacja. Dołączają do nas nowi pracownicy, w tym spoza Polski. Nie ukrywam jednak, że wciąż potrzebujemy sporo czasu, żeby "Projekt 8" był gotowy do sprzedaży (premiery). Wielokrotnie o tym informowaliśmy, że dla nas najważniejsza jest jakość produktu, który oferujemy graczom (tylko dobry tytuł może być long sellerem) a nie termin premiery. Kiedy będziemy znali wewnętrznie przybliżony termin premiery, będziemy mogli rozpocząć kampanię marketingową. Na razie nie jesteśmy jeszcze na tym etapie dlatego nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, kiedy zaczniemy komunikację związaną z "Projektem 8". Nie będzie to w tym roku.
Kilka dni po zamknięciu kwartału znamy jedynie szczątkowe dane nie obejmujące sporej części naszych kanałów sprzedaży. Dlatego ciężko nam komentować wyniki za ten okres. Bieżąca sprzedaż gier z naszego portfela była całkowicie zadowalająca a przecież mieliśmy jeszcze premierę Season Pass do "Frostpunka", wydaliśmy trzeci dodatek z serii "TWoM: Stories" i "Children of Morta" na komputery PC....
Pozdrawiamy
Dzień dobra
Kampania marketingowa gry komputerowej średniej wielkości, szczególnie jeśli dotyczy to zupełnie nowego IP (takim tytułem będzie "Projekt 8") trwa przeciętnie 12-18 miesięcy. To wystarczający czas, żeby zbudować wizerunek gry i rozbudzić zainteresowanie kupujących. Napięcie, jak w kampanii marketingowej dowolnego produktu, musi być jednak budowane stopniowo co oznacza, że pierwsze informacje zawsze będą bardzo szczątkowe i wybiórcze. Dopiero w kolejnych etapach kurtyna odsłaniana będzie coraz szerzej. Stąd oczekiwanie, że równocześnie z rozpoczęciem komunikacji marketingowo-inwestorskiej związanej z "Projektem 8" od razu opowiemy wszystko o tym tytule, jest zdecydowanie na wyrost. O czym bowiem, mielibyśmy mówić rynkowi przez kolejne miesiące?
Pozdrawiamy
Kampania marketingowa gry komputerowej średniej wielkości, szczególnie jeśli dotyczy to zupełnie nowego IP (takim tytułem będzie "Projekt 8") trwa przeciętnie 12-18 miesięcy. To wystarczający czas, żeby zbudować wizerunek gry i rozbudzić zainteresowanie kupujących. Napięcie, jak w kampanii marketingowej dowolnego produktu, musi być jednak budowane stopniowo co oznacza, że pierwsze informacje zawsze będą bardzo szczątkowe i wybiórcze. Dopiero w kolejnych etapach kurtyna odsłaniana będzie coraz szerzej. Stąd oczekiwanie, że równocześnie z rozpoczęciem komunikacji marketingowo-inwestorskiej związanej z "Projektem 8" od razu opowiemy wszystko o tym tytule, jest zdecydowanie na wyrost. O czym bowiem, mielibyśmy mówić rynkowi przez kolejne miesiące?
Pozdrawiamy