Dzień dobry,
wczoraj Teyon Games zapowiedziało premierę jeszcze 5 gier na Switch w Japonii w tym roku. Czy jedną z nich będzie Children of Morta?
Children Of Morta
Dzień dobry
Gra "Children of Morta" w dniu premiery, co można przeczytać na Steam, będzie dostępna w dziewięciu wersjach językowych. Wśród nich nie będzie wersji japońskiej, która pojawi się niewiele później. Pracujemy nad tłumaczeniem.
Pracujemy również nad wprowadzeniem "Children of Morta" do bezpośredniej dystrybucji na rynku japońskim co, z uwagi na specyfikę tego rynku, wymaga współpracy z lokalnym partnerem i przejścia stosownej certyfikacji (dotyczy wersji na PS4 i Nintendo Switch). Prowadzimy zaawansowane rozmowy z japońskimi firmami, które są zainteresowane sprzedażą "Children of Morta" w Japonii. Należy się jednak liczyć, że fani z Japonii będą musieli trochę dłużej poczekać na możliwość zakupu "Children of Morta" niż fani z innych części świata. Nie ma to jednak znaczenia dla sprzedaży na tym rynku z uwagi na jego hermetyczność. Pokazał to przykład "Moonlightera", który w Japonii, w wersji na Nintendo Switch, zadebiutował pięć miesięcy później niż w innych regionach. Mimo to wolumeny sprzedaży "Moonlightera" na Switch w Japonii są większe niż we wszystkich państwach europejskich liczonych łącznie. Co nas bardzo cieszy .
Pozdrawiamy
Gra "Children of Morta" w dniu premiery, co można przeczytać na Steam, będzie dostępna w dziewięciu wersjach językowych. Wśród nich nie będzie wersji japońskiej, która pojawi się niewiele później. Pracujemy nad tłumaczeniem.
Pracujemy również nad wprowadzeniem "Children of Morta" do bezpośredniej dystrybucji na rynku japońskim co, z uwagi na specyfikę tego rynku, wymaga współpracy z lokalnym partnerem i przejścia stosownej certyfikacji (dotyczy wersji na PS4 i Nintendo Switch). Prowadzimy zaawansowane rozmowy z japońskimi firmami, które są zainteresowane sprzedażą "Children of Morta" w Japonii. Należy się jednak liczyć, że fani z Japonii będą musieli trochę dłużej poczekać na możliwość zakupu "Children of Morta" niż fani z innych części świata. Nie ma to jednak znaczenia dla sprzedaży na tym rynku z uwagi na jego hermetyczność. Pokazał to przykład "Moonlightera", który w Japonii, w wersji na Nintendo Switch, zadebiutował pięć miesięcy później niż w innych regionach. Mimo to wolumeny sprzedaży "Moonlightera" na Switch w Japonii są większe niż we wszystkich państwach europejskich liczonych łącznie. Co nas bardzo cieszy .
Pozdrawiamy
Jak można wyczytać z komunikatu dotyczącego daty premiery Children of Morta, nie udało się dowieźć zapowiadanej jednoczesnej premiery na wszystkie platformy.
Kiepsko, bo przecież to był rzekomo jeden z głównych powodów dla których gra ta była przekładana z zeszłego roku.
No nic, pozostaje liczyć, że te wszystkie potknięcia odwdzięczą się w jakości gry, dobrym przyjęciu przez recenzentów i graczy, a zatem i wynikach sprzedaży
Kiepsko, bo przecież to był rzekomo jeden z głównych powodów dla których gra ta była przekładana z zeszłego roku.
No nic, pozostaje liczyć, że te wszystkie potknięcia odwdzięczą się w jakości gry, dobrym przyjęciu przez recenzentów i graczy, a zatem i wynikach sprzedaży
Dzień dobry
Przyznajemy, wolelibyśmy, żeby premiera "Children of Morta" miała miejsce jednocześnie na wszystkie platformy.
Uznaliśmy jednak, że nie będziemy czekać z wyznaczeniem daty premiery do czasu, aż "Children of Morta" przejdzie certyfikację i skorzystamy z dobrego okienka sprzedażowego na Steam, które otworzyło się w pierwszej dekadzie września na Steam. Przepuszczenie takiej okazji byłoby nierozsądne. Otrzymaliśmy też zapewnienia od partnerów biznesowych (producentów konsol), że z ich punktu widzenia różne terminy premiery "Children of Morta" w wersji na PC i na konsole nie mają większego znaczenia.
Pozdrawiamy
Przyznajemy, wolelibyśmy, żeby premiera "Children of Morta" miała miejsce jednocześnie na wszystkie platformy.
Uznaliśmy jednak, że nie będziemy czekać z wyznaczeniem daty premiery do czasu, aż "Children of Morta" przejdzie certyfikację i skorzystamy z dobrego okienka sprzedażowego na Steam, które otworzyło się w pierwszej dekadzie września na Steam. Przepuszczenie takiej okazji byłoby nierozsądne. Otrzymaliśmy też zapewnienia od partnerów biznesowych (producentów konsol), że z ich punktu widzenia różne terminy premiery "Children of Morta" w wersji na PC i na konsole nie mają większego znaczenia.
Pozdrawiamy
Z punktu widzenia producentów konsol z całą pewnością nie ma znaczenia czy gra wydana zostanie teraz czy nigdy. Nie są Państwo jeszcze tak zwanym system sellerem dla konsol. Rozumiem że zupełnym przypadkiem nie będzie też żadnego marketingu bo przecież nie opłaca się robić kampanii marketingowej dwa razy.
Witam Panie Darku,Admin pisze: ↑śr sie 07, 2019 2:31 pmDzień dobry
Przyznajemy, wolelibyśmy, żeby premiera "Children of Morta" miała miejsce jednocześnie na wszystkie platformy.
Uznaliśmy jednak, że nie będziemy czekać z wyznaczeniem daty premiery do czasu, aż "Children of Morta" przejdzie certyfikację i skorzystamy z dobrego okienka sprzedażowego na Steam, które otworzyło się w pierwszej dekadzie września na Steam. Przepuszczenie takiej okazji byłoby nierozsądne. Otrzymaliśmy też zapewnienia od partnerów biznesowych (producentów konsol), że z ich punktu widzenia różne terminy premiery "Children of Morta" w wersji na PC i na konsole nie mają większego znaczenia.
Pozdrawiamy
Bardzo racjonalne wytłumaczenie decyzji – szkoda, że zabrakło go w formie komentarza dołączonego do komunikatu Spółki.
Większość rynku nie zadaje sobie trudu by wchodzić na forum. Większość rynku odczytała Wasz komunikat jako fakt potwierdzający obawy,
że Spółka nie zrealizuje jednego z kluczowych elementów strategii zapowiedzianej na konferencji rocznej. I wczorajsza reakcja na kursie bardzo dobitnie to ukazała.
Prosiłbym wziąć po rozwagę przy kolejnej takiej sytuacji w przyszłości (której, jak wiemy wykluczyć nie sposób) czy nie warto dodać biznesowego uzasadnienia takiej decyzji – to zdecydowanie wpłynie korzystnie na reakcje rynku i wiarygodność Spółki.
Pozdrawiam
T.
PopieramTeo pisze: ↑czw sie 08, 2019 9:03 amWitam Panie Darku,Admin pisze: ↑śr sie 07, 2019 2:31 pmDzień dobry
Przyznajemy, wolelibyśmy, żeby premiera "Children of Morta" miała miejsce jednocześnie na wszystkie platformy.
Uznaliśmy jednak, że nie będziemy czekać z wyznaczeniem daty premiery do czasu, aż "Children of Morta" przejdzie certyfikację i skorzystamy z dobrego okienka sprzedażowego na Steam, które otworzyło się w pierwszej dekadzie września na Steam. Przepuszczenie takiej okazji byłoby nierozsądne. Otrzymaliśmy też zapewnienia od partnerów biznesowych (producentów konsol), że z ich punktu widzenia różne terminy premiery "Children of Morta" w wersji na PC i na konsole nie mają większego znaczenia.
Pozdrawiamy
Bardzo racjonalne wytłumaczenie decyzji – szkoda, że zabrakło go w formie komentarza dołączonego do komunikatu Spółki.
Większość rynku nie zadaje sobie trudu by wchodzić na forum. Większość rynku odczytała Wasz komunikat jako fakt potwierdzający obawy,
że Spółka nie zrealizuje jednego z kluczowych elementów strategii zapowiedzianej na konferencji rocznej. I wczorajsza reakcja na kursie bardzo dobitnie to ukazała.
Prosiłbym wziąć po rozwagę przy kolejnej takiej sytuacji w przyszłości (której, jak wiemy wykluczyć nie sposób) czy nie warto dodać biznesowego uzasadnienia takiej decyzji – to zdecydowanie wpłynie korzystnie na reakcje rynku i wiarygodność Spółki.
Pozdrawiam
T.
Przepraszam bardzo ale o jakim wpływie na wiarygodność spółki Państwo mówią? Spółka nie ma najmniejszej wiarygodności, każdy ich komunikat jest świadomym kłamstwem. To z Children of Morta to wisienka na torcie bo dowodem na kłamstwo jest już bezpośredni slajd z raportu wynikowego spółki.
Sory ale nie trzymają Państwo żadnych terminów, marketing zazwyczaj się rozłazi(nikt nie wiedział nawet o This war of Mine a Frostpunk ma tylko coraz wyższe przeceny), mały bug który dopracujemy i wydamy wersję na MAC ile to już czekamy? Absolutnie wszystko co dowiemy się tutaj od spółki możemy wyrzucić do kosza.
Sory ale nie trzymają Państwo żadnych terminów, marketing zazwyczaj się rozłazi(nikt nie wiedział nawet o This war of Mine a Frostpunk ma tylko coraz wyższe przeceny), mały bug który dopracujemy i wydamy wersję na MAC ile to już czekamy? Absolutnie wszystko co dowiemy się tutaj od spółki możemy wyrzucić do kosza.