Pierwsze wrażenie związane z prologiem było takie sobie. Od samego początku ciężki klimat. Brakowało mi jakiegoś lekkiego wejścia np. w postaci tutoriala dla każdej z postaci o bardziej ciepłym charakterze.
Konwencja jest jednak inna i w porządku. Wchodzimy do pierwszego dungeona i od razu przyjemniej. Przy czym na klawiaturze gra Johnem nieco drętwa. Kwestia tarczy - nie jest dopowiedziane, że trzeba w trakcie starcia trzymać lewy shift. Na padzie blokowanie z pewnością będzie naturalne. Za to w warunkach klawy zdecydowanie lepiej poczułem grając się Lindą. Wciągnęło mnie. Powtarzalność generowanych losowo poziomów na duży plus.
Online co-op powinien być od momentu premiery, a zdaje się, że tak nie będzie. Stracicie nieco na pierwszym wrażeniu.
W temacie loadingów, to specjalnie nie narzekam, choć kilka sekund mniej by pewnie poprawiło komfort zabawy. Przypuszczam, że na SSD zdecydowanie korzystniej wypada.
Czy jeszcze będzie poprawa w temacie optymalizacji loadingów i jak wypadają na poszczególnych konsolach?
Szkoda, że wypadła wersja na PSV, ale zdaję sobie sprawę, że to mało ekonomicznym byłoby silić się na wydanie gry na tę platformę. Osobiście pewnie pogram po premierze na PC z podpiętym padem.
PS4 raczej na inne gierki przeznaczam. Gdybym jednak miał Switcha, byłby to pierwszorzędny tytuł. Ciekawy jestem czy CoM zostanie na tej platformie najlepiej przyjęte.
Akcja z demem pierwsza klasa. Przyrost społeczności na steam pierwszorzędny, podobnie jak skok wishlisty (aktualnie pierwsza strona).
Czy zamierzacie zaprezentować jakieś podsumowanie czy też wnioski zachowacie dla siebie?
![Smile :)](./../images/smilies/icon_e_smile.gif)