Frostpunk
Szkoda, że Photo Mode, to jeszcze punkt z zeszłorocznej mapy drogowej. Zatem w projekcie rozszerzeń dwa miesiące opóźnienia notujemy. Nic dziwnego, że wersja konsolowa, to nieokreślona bliżej przyszłość. Certyfikacje, pudełka, pol roku jak nie lepiej, czyli jesień
Dzień dobry
Strategia 11 bit studios S.A. zakłada monetyzację naszych gier (w tym pozycji z z wydawnictwa) na wszystkich możliwych polach (rynkach geograficznych, platformach sprzętowych). To oznacza, że z pewnością pochylimy się/przeanalizujemy temat zrobienia portu "Frostpunka" na Nintendo Switch, szczególnie że sukces "Civilization VI" daje podstawy, żeby wierzyć, że stworzenie takiego portu (od strony technicznej) jest możliwe. Przyznajemy jednak, że z uwagi na ograniczone możliwości "przerobowe" obecnie temat ten nie wyszedł poza fazę luźnych analiz i produkcyjnie nic się jeszcze w tym temacie nie dzieje.
Pozdrawiamy.
Strategia 11 bit studios S.A. zakłada monetyzację naszych gier (w tym pozycji z z wydawnictwa) na wszystkich możliwych polach (rynkach geograficznych, platformach sprzętowych). To oznacza, że z pewnością pochylimy się/przeanalizujemy temat zrobienia portu "Frostpunka" na Nintendo Switch, szczególnie że sukces "Civilization VI" daje podstawy, żeby wierzyć, że stworzenie takiego portu (od strony technicznej) jest możliwe. Przyznajemy jednak, że z uwagi na ograniczone możliwości "przerobowe" obecnie temat ten nie wyszedł poza fazę luźnych analiz i produkcyjnie nic się jeszcze w tym temacie nie dzieje.
Pozdrawiamy.
Nie uważacie, że rok od wyjścia wersji PC problem z wypuszczeniem wersji Mac są trochę nie poważne z waszej strony. Juz mozna zrozumiec długie prace nad swoją sztandarową produkcja, ale żeby potem prawie rok dziubać nad nastepna platforma gotowej gry i jeszcze problemyyy.... Children of Morta to kolejna sprawa ciężka do zrozumienia... pixelowa gra, z chyba juz 2 letnią obsuwą..
Domyślam się (i mam taką ogromną nadzieję), że to nie jest tak jak piszecie. Oni pewnie nie dłubali przy tej grze roku, jeśli gra jest sensownie napisana i ma odpowiednią architekturę, zrobienie portu na kolejną platformę nie powinno być czymś wielkim (co najwyżej do zmiany kwestie sterowania, jakieś lekkie poprawki związane ze specyficzna platforma i tyle). Wydaje mi się że przez dłuższy czas temat fp na maca nie był nawet ruszany przez programistów - że względu na dodatki dlc, bugi, port na konsole etc. Mnie to wygląda jako dla osoby "z zewnątrz", na braki kadrowe(i to nie małe) - przez to problemy z terminami.
Dzień dobry
Przyznajemy, że zmiana terminu premiery "Frostpunka" na komputery Mac, na kilka godzin przed rozpoczęciem sprzedaży to rzecz, która nie powinna się wydarzyć. Tak to jednak w biznesie, również growym bywa, że dopiero na ostatniej prostej okazuje się, że produkt, mimo setek godzin testów, zawiera jakiś błąd. Jako 11 bit studios S.A. zbyt długo budujemy swój wizerunek solidnego producenta i wydawcy gier komputerowych, żeby pozwolić sobie na wypuszczenie "półproduktu". Jesteśmy przekonani, że fani, którzy czekają na "Frostpunka" na Mac doskonale to rozumieją.
Pozdrawiamy.
Przyznajemy, że zmiana terminu premiery "Frostpunka" na komputery Mac, na kilka godzin przed rozpoczęciem sprzedaży to rzecz, która nie powinna się wydarzyć. Tak to jednak w biznesie, również growym bywa, że dopiero na ostatniej prostej okazuje się, że produkt, mimo setek godzin testów, zawiera jakiś błąd. Jako 11 bit studios S.A. zbyt długo budujemy swój wizerunek solidnego producenta i wydawcy gier komputerowych, żeby pozwolić sobie na wypuszczenie "półproduktu". Jesteśmy przekonani, że fani, którzy czekają na "Frostpunka" na Mac doskonale to rozumieją.
Pozdrawiamy.
Rozumieją.
Za to pytanie z innej beczki, czy nie powinniście czasem mieć kogoś do supportu ludzi zadających wam pytania? Przykład pierwszy z brzegu:
https://twitter.com/frostpunkgame/statu ... 5555141633
- pytanie o wymagania
- pytanie o kupno na Steam
- pytanie o App Store
i zero odpowiedzi z waszej strony. O dziesiątkach pytań na Steam nawet nie wspominam.
Za to pytanie z innej beczki, czy nie powinniście czasem mieć kogoś do supportu ludzi zadających wam pytania? Przykład pierwszy z brzegu:
https://twitter.com/frostpunkgame/statu ... 5555141633
- pytanie o wymagania
- pytanie o kupno na Steam
- pytanie o App Store
i zero odpowiedzi z waszej strony. O dziesiątkach pytań na Steam nawet nie wspominam.