1. Ile czasu potrzeba pozostałym przy projekcie pracownikom na ukończenie ostatniego epizodu dodatku Stories?
2. Czy przedsięwzięcie to, angażujące pracowników, którzy powinni już pracować nad kolejnym projektem, ma jeszcze swoje uzasadnienie biznesowe czy to już sztuka dla sztuki, generująca niemałe koszty?
3. Mogę prosić o przypomnienie ile to osób? Produkcja drugiego epizodu wynosiła rok. Przypuszczam, że ekipa taka, by wymłóciła niemałego indyka w tym czasie.
TWOM, to przełom dla spółki, ale i tytuł, którego czas minął, wyciśnięty niemal jak cytryna, a pozostałe krople sączyć będzie niezależnie od tego czy jeszcze będziecie przy nim dłubać czy odstawicie na półkę.
Wydaje się, że zaangażowanie pracowników do prac nad kolejnym tytułem, przyniesie w przyszłości większe korzyści.
Pytanie 4. Czy ich doświadczenie z prac nad TWOM zostanie przekute w prace nad tytułem, który korzystałby z jego rozwiązań, stanowił niejako spuściznę, ale też nie wymagał wymyślania koła od nowa? Nie mam tutaj na myśli TWOM2 czy też TWOM: Zombies Apocalypse (choć pewnie byście rozbili bank
![Smile :)](./../images/smilies/icon_e_smile.gif)