Dzień dobry
Przychody ze sprzedaży "Moonlightera" na Nintendo Switch będą uwzględnione w wynikach 11 bit studios S.A. za IV kwartał 2018 roku. Dotyczy to zarówno sprzedaży cyfrowej jak i pudełkowej.
E-sklep Nintendo pobiera ok. 30-proc. marżę z tytułu sprzedaży gier.
Pozdrawiamy
Moonlighter
Witam serdecznie,
pomijając liczbę sztuk sprzedaży cyfrowej, mogą Państwo coś zdradzić na temat dynamiki sprzedaży? Moonlighter ciągle jest w okolicach 5 miejsca na stronie nintendo co pozwalało by domniemywać że cały czas świetnie się sprzedaje.
Pozdrawiam
pomijając liczbę sztuk sprzedaży cyfrowej, mogą Państwo coś zdradzić na temat dynamiki sprzedaży? Moonlighter ciągle jest w okolicach 5 miejsca na stronie nintendo co pozwalało by domniemywać że cały czas świetnie się sprzedaje.
Pozdrawiam
Dzień dobry
Mechanizmy budowania rankingu bestsellerów prezentowanych na stronie Nintendo Switch nie są tak oczywiste jak w przypadku analogicznych rankingów na Steam (choć i w tym przypadku po rynku "chodzą" różnego rodzaju plotki ) . Dlatego ciężko nam komentować ten temat.
Jeśli chodzi o dynamikę sprzedaży to naturalną rzeczą w branży growej jest, że gry najlepiej sprzedają się bezpośrednio po premierze. Podobnie jest też w przypadku "Moonlightera" na Steam. Niemniej bieżące wolumeny, zważywszy na to, że jesteśmy już ponad dwa tygodnie po premierze (miała miejsce 5 listopada) są dalece zadowalające.
Pozdrawiamy.
Mechanizmy budowania rankingu bestsellerów prezentowanych na stronie Nintendo Switch nie są tak oczywiste jak w przypadku analogicznych rankingów na Steam (choć i w tym przypadku po rynku "chodzą" różnego rodzaju plotki ) . Dlatego ciężko nam komentować ten temat.
Jeśli chodzi o dynamikę sprzedaży to naturalną rzeczą w branży growej jest, że gry najlepiej sprzedają się bezpośrednio po premierze. Podobnie jest też w przypadku "Moonlightera" na Steam. Niemniej bieżące wolumeny, zważywszy na to, że jesteśmy już ponad dwa tygodnie po premierze (miała miejsce 5 listopada) są dalece zadowalające.
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm
Zitarix: pora już zauważyć, że ranking jest nieaktualny, a odświeżają go prawdopodobnie tylko raz w tygodniu.
Dzień dobry
Jak już wyjaśniałem na Forum, certyfikacja gier w Japonii (na PS4 czy Nintendo Switch) to całkowicie autonomiczne procesy, niezależne od certyfikacji w innych regionach. Jedyne co możemy powiedzieć to, że prace nad tym tematem trwają (tzn. produkty są w certyfikacji). Pomni doświadczeń z przeszłości wolimy nie spekulować, kiedy dostaniemy zielone światło. Mamy nadzieję, że niedługo.
Pozdrawiamy
Jak już wyjaśniałem na Forum, certyfikacja gier w Japonii (na PS4 czy Nintendo Switch) to całkowicie autonomiczne procesy, niezależne od certyfikacji w innych regionach. Jedyne co możemy powiedzieć to, że prace nad tym tematem trwają (tzn. produkty są w certyfikacji). Pomni doświadczeń z przeszłości wolimy nie spekulować, kiedy dostaniemy zielone światło. Mamy nadzieję, że niedługo.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Można prosić o jakieś "małe" podsumowanie odnośnie sprzedaży moonlightera?
Idealnie by było jakby mógł Pan podać ilość sprzedanych kopii cyfrowych(a najlepiej i pudełkowych także),
A jak nie to chociażby rząd wielkości, lub informacja o tym, czy koszty produkcji na switcha się zwróciły (wraz z informacją ile wynosiły )
Coś co da punkt zaczepienia do estymacji dotychczasowych wyników za IV kw
Pozdrawiam
Michał
Można prosić o jakieś "małe" podsumowanie odnośnie sprzedaży moonlightera?
Idealnie by było jakby mógł Pan podać ilość sprzedanych kopii cyfrowych(a najlepiej i pudełkowych także),
A jak nie to chociażby rząd wielkości, lub informacja o tym, czy koszty produkcji na switcha się zwróciły (wraz z informacją ile wynosiły )
Coś co da punkt zaczepienia do estymacji dotychczasowych wyników za IV kw
Pozdrawiam
Michał
Dzień dobry
Przygotowanie portu gry na konsolę Nintendo Switch nie jest skomplikowaną od strony technicznej a zatem i zbyt kosztowną operacją. To kwoty mieszczące się, w zależności od złożoności tematu (wielkości gry) w przedziale od kilkudziesięciu do małych kilkuset tysięcy złotych. W przypadku "Moonlightera" za portowanie odpowiadał deweloper gry, czyli studio Digital Sun.
Zgodnie z naszą polityką, nie ujawniamy wolumenów sprzedawanych gier, tym bardziej w rozbiciu na poszczególne platformy. Możemy jednak powiedzieć, że wydatki na przygotowanie wersji "Moonlightera" na Nintendo Switch zwróciły się już dawno temu.
Pozdrawiamy
Przygotowanie portu gry na konsolę Nintendo Switch nie jest skomplikowaną od strony technicznej a zatem i zbyt kosztowną operacją. To kwoty mieszczące się, w zależności od złożoności tematu (wielkości gry) w przedziale od kilkudziesięciu do małych kilkuset tysięcy złotych. W przypadku "Moonlightera" za portowanie odpowiadał deweloper gry, czyli studio Digital Sun.
Zgodnie z naszą polityką, nie ujawniamy wolumenów sprzedawanych gier, tym bardziej w rozbiciu na poszczególne platformy. Możemy jednak powiedzieć, że wydatki na przygotowanie wersji "Moonlightera" na Nintendo Switch zwróciły się już dawno temu.
Pozdrawiamy