Dzień dobry
Zdecydowaliśmy się na akcję z Biedronką z kilku powodów. Jak sam Pan wspomniał, ma ograniczony geograficznie zasięg (tylko Polska). Nakład, który trafi do sklepów jest niewielki. Natomiast kwota, którą dostaniemy z tytułu sprzedaży każdego egzemplarza jest naprawdę satysfakcjonująca i niewiele odbiega od kwot, które inkasowaliśmy z każdego pudełka przed tą akcją.
Pozdrawiamy.
Frostpunk
Podbijam temat, oczywiście chodzi o skale przeceny co jest nie spójne z Waszą dotychczasową komunikacją, zwracam uwagę na https://www.cdkeys.com/pc/games/frostpu ... eam-cd-key
-48%
Czy prowizja dla sklepu jest tak niska, że marża jest zbliżona do tej na steam przy np. 15% obniżce?
No i nie doczekaliśmy się żadnego infa w kanałach inwestorskich... A taki Livechat informuje dziś o ...rejestracji domenyadu pisze: ↑śr wrz 19, 2018 3:11 pmDzień dobry,
Miałbym sugestię, by w dzisiejszej komunikacji dotyczącej premiery dodatku nie zapomnieć - poza samymi graczami - również o inwestorach i poprzeć to oficjalną (i utrzymaną w poztywnym tonie ) informacją na PAP/ESPI.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za dobre przyjęcie DLC!
Nie mówię, że to jest pożądany kierunek, ale może coś pomiędzy
Mija 5 miesiąc od premiery, a spółka nie rozpieszcza nas danymi sprzedażowymi.... Dlatego może napiszmy jak wygląda sprzedaż w pobliskich biedronkach. U mnie dziś nie było ani jednego Frostpunka i ogólnie gier z tej promocji też nie. Leżał tylko jeden egzemplarz Car Mechanika 2018 i kilka pudełek z poprzednich promocji. Jaki więc może być nakład? Biedronek jest około 3000. Po 3szt na każdą? Niemożliwe żeby wszystkie gry różnych developerów wykupili pierwszego dnia.
Dzień dobry
Zgodziliśmy się na sprzedaż "Frostpunka" w Biedronce z kilku powodów bynajmniej nie dlatego, że nasza gra sprzedaje się słabo w innych kanałach.
Po pierwsze, nakład jest niewielki i dotyczy tylko polskiego rynku, który stanowi margines sprzedaży "Frostpunka". Nie psujemy zatem głównych rynków sprzedaży gry a jednocześnie "dopieszczamy" polskich graczy, co buduje pozytywny wizerunek Spółki.
Po drugie kwota, jaką otrzymamy z każdego sprzedanego pudełka w Biedronce, niewiele odbiega od kwoty ze sprzedaży pudełkowego "Frostpunka" w innych kanałach. Dystrybutor w tym przypadku zgodził się na naprawdę symboliczną marżę.
Podsumowując. Jest to bardzo lokalna (w skali światowej) akcja sprzedażowa, która nie będzie miała wpływu na sprzedaż "Frostpunka" na najważniejszych rynkach growych. Ponadto zapewni nam solidny i bardzo szybki strumień pieniędzy.
Pozdrawiamy
Zgodziliśmy się na sprzedaż "Frostpunka" w Biedronce z kilku powodów bynajmniej nie dlatego, że nasza gra sprzedaje się słabo w innych kanałach.
Po pierwsze, nakład jest niewielki i dotyczy tylko polskiego rynku, który stanowi margines sprzedaży "Frostpunka". Nie psujemy zatem głównych rynków sprzedaży gry a jednocześnie "dopieszczamy" polskich graczy, co buduje pozytywny wizerunek Spółki.
Po drugie kwota, jaką otrzymamy z każdego sprzedanego pudełka w Biedronce, niewiele odbiega od kwoty ze sprzedaży pudełkowego "Frostpunka" w innych kanałach. Dystrybutor w tym przypadku zgodził się na naprawdę symboliczną marżę.
Podsumowując. Jest to bardzo lokalna (w skali światowej) akcja sprzedażowa, która nie będzie miała wpływu na sprzedaż "Frostpunka" na najważniejszych rynkach growych. Ponadto zapewni nam solidny i bardzo szybki strumień pieniędzy.
Pozdrawiamy
Jeśli marża będzie zbliżona przy obniżonej cenie, to bardzo dobry ruch promować produkt na rodzimym rynku, gdzie przeciętny zjadacz chleba nie ma pojęcia o tym, że polski game dev w ciągu 5 ostatnich lat zrobił olbrzymi skok i staje się liczącym na świecie. Mam nadzieję, że gry polskich deweloperów będą oznaczone jako produkt Polski. Warto budować wartość wizerunkową wśród swoich, gdyż w przyszłości może to być determinat by zainteresować się studiem czy zakupić grę, akurat tego dewelopera.-bART- pisze: ↑pt wrz 21, 2018 9:03 amPodbijam temat, oczywiście chodzi o skale przeceny co jest nie spójne z Waszą dotychczasową komunikacją, zwracam uwagę na https://www.cdkeys.com/pc/games/frostpu ... eam-cd-key
-48%
Czy prowizja dla sklepu jest tak niska, że marża jest zbliżona do tej na steam przy np. 15% obniżce?
PS nie odniósł się pan do poprzedniego/powyższego pytania.
Dzień dobry
Marże dewelopera w dystrybucji pudełkowej gier i dystrybucji elektronicznej mocno się różnią. W kanale cyfrowym standardem jest, że deweloper otrzymuje 70 proc. ceny detalicznej. Resztę zabiera sprzedawca, np. Steam. W dysytrybucji pudełkowej marża dewelopera to ok. 30 proc. (to bardzo dobry poziom, często stawki są jeszcze niższe) bo dodatkowo dochodzą koszty produkcji/tłoczenia gier, pudełek, logistyki plus rezerw na ewentualne zwroty.
Jako 11 bit studios S.A., od samego początku powstania Spółki, bardzo mocno stawiamy na dystrybucję elektroniczną z prostego powodu. Jest dla nas zdecydowanie bardziej opłacalna. W przypadku "TWoM" sprzedaż pudełkowa stanowiła maksymalnie 2-3 proc. całego wolumenu. W przypadku "Frostpunka" ten udział jest jak na razie nieco większy ale będzie malał w kolejnych kwartałach bo premierowy nakład pudełkowy jest już wyczerpany. Nie planujemy tłoczyć kolejnych egzemplarzy, chyba że na potrzeby takich akcji jak z Biedronką (dedykowanych dla konkretnego sprzedawcy z pomijalnym ryzykiem zwrotów i mocno ograniczonym wolumenem).
Pozdrawiamy.
Marże dewelopera w dystrybucji pudełkowej gier i dystrybucji elektronicznej mocno się różnią. W kanale cyfrowym standardem jest, że deweloper otrzymuje 70 proc. ceny detalicznej. Resztę zabiera sprzedawca, np. Steam. W dysytrybucji pudełkowej marża dewelopera to ok. 30 proc. (to bardzo dobry poziom, często stawki są jeszcze niższe) bo dodatkowo dochodzą koszty produkcji/tłoczenia gier, pudełek, logistyki plus rezerw na ewentualne zwroty.
Jako 11 bit studios S.A., od samego początku powstania Spółki, bardzo mocno stawiamy na dystrybucję elektroniczną z prostego powodu. Jest dla nas zdecydowanie bardziej opłacalna. W przypadku "TWoM" sprzedaż pudełkowa stanowiła maksymalnie 2-3 proc. całego wolumenu. W przypadku "Frostpunka" ten udział jest jak na razie nieco większy ale będzie malał w kolejnych kwartałach bo premierowy nakład pudełkowy jest już wyczerpany. Nie planujemy tłoczyć kolejnych egzemplarzy, chyba że na potrzeby takich akcji jak z Biedronką (dedykowanych dla konkretnego sprzedawcy z pomijalnym ryzykiem zwrotów i mocno ograniczonym wolumenem).
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
W jakim czasie możemy spodziewać się trybu endless dla Frostpunka
pozdrawiam
W jakim czasie możemy spodziewać się trybu endless dla Frostpunka
pozdrawiam