Dzień dobry
Nie zdradzamy wielkości wishlisty dla "Moonlightera" dlatego nie będziemy się odnosić do kwestii, czy proporcje pomiędzy wishlistą a społecznością dla tej gry są podobne jak dla "Frostpunka".
Zalecamy jednak, żeby nie zapominać, że każda gra to zupełnie inna historia. "Frostpunk" i "Moonlighter" reprezentują różne gatunki. "Moonlighter" trafia też na konsole, był finansowany na Kickstarterze, jesteśmy (jako 11 bit studios S.A.) "tylko" wydawcą tej gry, itp... Dlatego szukanie zależności/korelacji pomiędzy wishlistą, społecznością i oczekiwaną sprzedażą, mogłoby prowadzić do nadinterpretacji, błędnych wyliczeń, itp.
Pozdrawiamy.
Moonlighter
Wymijająca trochę odpowiedź, bo gdybyście podali Państwo wielkość wishlisty, to można by spróbować znaleźć zależność dla tej gry i nikt by na siłę nie porównywał wartości z Frostpunkiem. Kickstarter miał swój poziom i jest to zbiór zamknięty - 5,229 kopii.
Można odnieść wrażenie (mam nadzieję, że mylnie), że lekko deprecjonujecie swoją rolę wydawcy, a jeśli tak, to nie przystoi. Z opowieści na konferencji, można wnioskować, że robicie znacznie więcej dla producenta, z którym współpracujecie, niż tylko realizowanie marketingu. Ponadto pion wydawniczy nie robi tego dla chwały, ale w znacznej mierze dla pieniędzy, bo jeśli projekt wydawnictwa tychże nie przyniesie, to pracę straci wiele wartościowych osób.
Zatem musi się wszystko spinać mocno, a dla nas jako intestorów dane, którymi możecie się podzielić, byłyby równie cenne, co dotyczące gier, które sami produkujecie. Zwłaszcza, że tych z wydawnictwa jest nieco więcej
Pozdrawiam,
Można odnieść wrażenie (mam nadzieję, że mylnie), że lekko deprecjonujecie swoją rolę wydawcy, a jeśli tak, to nie przystoi. Z opowieści na konferencji, można wnioskować, że robicie znacznie więcej dla producenta, z którym współpracujecie, niż tylko realizowanie marketingu. Ponadto pion wydawniczy nie robi tego dla chwały, ale w znacznej mierze dla pieniędzy, bo jeśli projekt wydawnictwa tychże nie przyniesie, to pracę straci wiele wartościowych osób.
Zatem musi się wszystko spinać mocno, a dla nas jako intestorów dane, którymi możecie się podzielić, byłyby równie cenne, co dotyczące gier, które sami produkujecie. Zwłaszcza, że tych z wydawnictwa jest nieco więcej
Pozdrawiam,
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm
Czy premiera Moonlightera na Steamie będzie o 15 czy 18 czasu PL ? Steam podaje 18.
Dzień dobry
Premiera "Moonlightera" na Steam jest o godz. 15.00. Serwis podaje niewłaściwą godzinę.
Nie mamy możliwości zmienić tego wpisu własnymi siłami. Zmiany może dokonać jedynie administrator systemu Steam, który z uwagi na różnice czasowe, zacznie dopiero pracę za jakiś czas.
Pozdrawiamy.
Premiera "Moonlightera" na Steam jest o godz. 15.00. Serwis podaje niewłaściwą godzinę.
Nie mamy możliwości zmienić tego wpisu własnymi siłami. Zmiany może dokonać jedynie administrator systemu Steam, który z uwagi na różnice czasowe, zacznie dopiero pracę za jakiś czas.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Ad. 1. W przeszłości nie publikowaliśmy komunikatów ESPI dotyczących osiągnięcia break-even point w przypadku gier z wydawnictwa. Tego typu komunikaty dotyczyły jedynie naszych własnych tytułów. Ciężko jest zatem mówić o tradycji. Ale rozważymy taki pomysł.
Ad. 2. W "Moonlightera", od dnia premiery, będą też mogli zagrać posiadacze urządzeń Apple. Wierzymy, że ta grupa nie będzie miała problemów z dotarciem do właściwego sklepu i zakupem "Moonlightera".
Pozdrawiamy.
Ad. 1. W przeszłości nie publikowaliśmy komunikatów ESPI dotyczących osiągnięcia break-even point w przypadku gier z wydawnictwa. Tego typu komunikaty dotyczyły jedynie naszych własnych tytułów. Ciężko jest zatem mówić o tradycji. Ale rozważymy taki pomysł.
Ad. 2. W "Moonlightera", od dnia premiery, będą też mogli zagrać posiadacze urządzeń Apple. Wierzymy, że ta grupa nie będzie miała problemów z dotarciem do właściwego sklepu i zakupem "Moonlightera".
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
Panie Darku
Proszę przyjąć i przekazać gratulacje dla Zarządu i całego teamu 11bit! Moonlighter właśnie wskoczył na pozycję numer 1 na globalnym steam...
Whow!
Proszę przyjąć i przekazać gratulacje dla Zarządu i całego teamu 11bit! Moonlighter właśnie wskoczył na pozycję numer 1 na globalnym steam...
Whow!
W temacie ESPI. Bardzo udany debiut Moonlightera, to jedno z przełomowym wydarzeń w dotychczasowym życiu studia.
Wypada już chyba przestać otaczać się nadmierną skromnością i porządnie zakomunikować, że pion wydawniczy pokazał w końcu jaja
Czy moglibyśmy w ramach uchylania rąbka tajemnicy, otrzymać info czy debiut konsolowy wypadł równie zadowalająco, co premiera na Steam?
Idąc nawet dalej jak to wygląda procentowo biorąc pod uwagę PC versus konsole?
Przyłączam się do gratulacji i czekam na komunikat
Wypada już chyba przestać otaczać się nadmierną skromnością i porządnie zakomunikować, że pion wydawniczy pokazał w końcu jaja
Czy moglibyśmy w ramach uchylania rąbka tajemnicy, otrzymać info czy debiut konsolowy wypadł równie zadowalająco, co premiera na Steam?
Idąc nawet dalej jak to wygląda procentowo biorąc pod uwagę PC versus konsole?
Przyłączam się do gratulacji i czekam na komunikat
-
- Posty: 43
- Rejestracja: pn kwie 30, 2018 8:49 pm
Niesmailo wlacze sie do dyskusji ...
1/
Chyba jako jedyny nie mam zadnych oczekiwan, wzgledem dzialan pionu wydawnictwa (mnie interesuje TWO,M, FP, P8 i kolejne) poza tym, aby uzyskiwal zyski to musze jednak przyznac, ze jestem w szoku
pomimo wielu opinii forumowiczow (roznych portali) w kwestii potencjalnego sukcesu ML ja na niego w ogole nie liczylem, co wiecej gra wydawala mi sie beznadziejna (nadal zreszta tak mysle ) a tu prosze taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaka niespodzianka
jestem pod wrazeniem
ale ...
2/
Pozwole sie przylaczyc do postulatu kolegow i stwierdzic, ze spolka nie tylko powinna, ale w mojej ocenie w zasadzie musi podac informacje, o osiagnieciu progu rentownosci, gdyz jest to jedna z kluczowych informacji do oceny jej sytuacji
Panstwo oczywiscie zrobicie po swojemu - gdyz ... wiecie lepiej
ja tylko moge powiedziec tyle, jezeli podaje sie skrajnie dziwaczna by nie powiedziec idiotyczna informacje o sprzedazy kilku akcji przez zone czlonka rady nadzorczej to tym bardziej powinno sie podac informacje o ktorej pisza koledzy
przy okazji ... prosze przekazac pani X, ze skoro informuje o sprzedazy akcji to ... powinna rowniez poinformowac o ich kupnie, a osobiscie nie wierze, aby dokonala ich zakupu przed wejsciem meza do rady nadzorczej ... tak nakazuje zwykla logika
3/
Idac tym tropem ...
warto rozwazyc podawanie w raportach skali sprzedazy poszczegolnych produktow (gier), gdyz dla inwestora jest to bardzo wazna informacja no ale coz ... spolki robia jak robia .. czesto jest tak, ze 3/4 raportu zajmuja ... zasady rachunkowosci przepisane z ustawy czy mssf ... w koncu raporty sa raz na kwartal wiec warto dac inwestorom troche kluczowych wiadomosci
4/
Konczac ...
prosze stancie sie w koncu wiarygodni ... jezeli mowicie o road map w maju to zrobcie tak jak mowicie, a nie stwierdzacie, ze w zwiazku z debiutem ML warto rozgraniczyc te dwa zdarzenia ... przeciez 3 tyg. temu wiedzieliscie, kiedy bedzie debiut ML
jak ja mam wierzyc spolce, ktora nie dotrzymuje wlasnego slowa
Pozdrawiam
a co Panstwo zrobia to ... zrobia
1/
Chyba jako jedyny nie mam zadnych oczekiwan, wzgledem dzialan pionu wydawnictwa (mnie interesuje TWO,M, FP, P8 i kolejne) poza tym, aby uzyskiwal zyski to musze jednak przyznac, ze jestem w szoku
pomimo wielu opinii forumowiczow (roznych portali) w kwestii potencjalnego sukcesu ML ja na niego w ogole nie liczylem, co wiecej gra wydawala mi sie beznadziejna (nadal zreszta tak mysle ) a tu prosze taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaka niespodzianka
jestem pod wrazeniem
ale ...
2/
Pozwole sie przylaczyc do postulatu kolegow i stwierdzic, ze spolka nie tylko powinna, ale w mojej ocenie w zasadzie musi podac informacje, o osiagnieciu progu rentownosci, gdyz jest to jedna z kluczowych informacji do oceny jej sytuacji
Panstwo oczywiscie zrobicie po swojemu - gdyz ... wiecie lepiej
ja tylko moge powiedziec tyle, jezeli podaje sie skrajnie dziwaczna by nie powiedziec idiotyczna informacje o sprzedazy kilku akcji przez zone czlonka rady nadzorczej to tym bardziej powinno sie podac informacje o ktorej pisza koledzy
przy okazji ... prosze przekazac pani X, ze skoro informuje o sprzedazy akcji to ... powinna rowniez poinformowac o ich kupnie, a osobiscie nie wierze, aby dokonala ich zakupu przed wejsciem meza do rady nadzorczej ... tak nakazuje zwykla logika
3/
Idac tym tropem ...
warto rozwazyc podawanie w raportach skali sprzedazy poszczegolnych produktow (gier), gdyz dla inwestora jest to bardzo wazna informacja no ale coz ... spolki robia jak robia .. czesto jest tak, ze 3/4 raportu zajmuja ... zasady rachunkowosci przepisane z ustawy czy mssf ... w koncu raporty sa raz na kwartal wiec warto dac inwestorom troche kluczowych wiadomosci
4/
Konczac ...
prosze stancie sie w koncu wiarygodni ... jezeli mowicie o road map w maju to zrobcie tak jak mowicie, a nie stwierdzacie, ze w zwiazku z debiutem ML warto rozgraniczyc te dwa zdarzenia ... przeciez 3 tyg. temu wiedzieliscie, kiedy bedzie debiut ML
jak ja mam wierzyc spolce, ktora nie dotrzymuje wlasnego slowa
Pozdrawiam
a co Panstwo zrobia to ... zrobia
Pojedynek wygrany gratuluje
Posterunkowy Kelly z Beat Copa mógłby pomóc łapać złodziei sklepowych z Moonlightera