Nowa gra - "Industrial"
Dziekuje za odpowiedz. Pozostaje kwestia nazwy Indie Games Poland - dlaczego taka nazwa jest prezentowana a nie Games Republic albo 11 bit Publishing? Nazwa pozostanie na mapach i informacjach z Pax a jest to rowniez czesc marketingu...
Dzień dobry
W jednym poście postaram się odpowiedzieć na trzy ostatnie pytania.
Ad. 1. Bez wdawania się w szczegóły współpracy z Indie Games Poland możemy powiedzieć, że stoisko wspomnianej fundacji będzie częścią (niewielką) naszego stoiska na PAX West. Nie ma więc obaw, że Indie Games Poland zdominuje nas marketingowo .
Ad. 2. Nie możemy jeszcze ujawnić daty i godziny wypuszczenia teasera. Prosimy o trochę cierpliwości. Należy się jednak liczyć z tym, że będą to godziny popołudniowe bo chcemy ze swoim przekazem marketingowym trafić w początek dnia za oceanem.
Ad. 3. Budżet marketingowy "Industriala" to ok. 2 mln zł. Z tego istotną (nie ujawniamy jaką) część stanowiły będą koszty produkcji teasera i późniejszych trailerów. Po przejściu na GPW i MSR zmieniliśmy politykę rozliczania kosztów marketingowych, które obecnie "przechodzą" na bieżąco przez masz rachunek wyników i obciążają bieżące wyniki Spółki.
Pozdrawiamy.
W jednym poście postaram się odpowiedzieć na trzy ostatnie pytania.
Ad. 1. Bez wdawania się w szczegóły współpracy z Indie Games Poland możemy powiedzieć, że stoisko wspomnianej fundacji będzie częścią (niewielką) naszego stoiska na PAX West. Nie ma więc obaw, że Indie Games Poland zdominuje nas marketingowo .
Ad. 2. Nie możemy jeszcze ujawnić daty i godziny wypuszczenia teasera. Prosimy o trochę cierpliwości. Należy się jednak liczyć z tym, że będą to godziny popołudniowe bo chcemy ze swoim przekazem marketingowym trafić w początek dnia za oceanem.
Ad. 3. Budżet marketingowy "Industriala" to ok. 2 mln zł. Z tego istotną (nie ujawniamy jaką) część stanowiły będą koszty produkcji teasera i późniejszych trailerów. Po przejściu na GPW i MSR zmieniliśmy politykę rozliczania kosztów marketingowych, które obecnie "przechodzą" na bieżąco przez masz rachunek wyników i obciążają bieżące wyniki Spółki.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Koszty uczestnictwa w imprezach targowych są częścią kosztów marketingowych gier. Przypominam jednak, że w Seattle będziemy też, oprócz "Industriala", pokazywać też "Beat Cop" i "Tower 57" więc koszty rozłożą się na trzy tytuły.
Pozdrawiamy.
Koszty uczestnictwa w imprezach targowych są częścią kosztów marketingowych gier. Przypominam jednak, że w Seattle będziemy też, oprócz "Industriala", pokazywać też "Beat Cop" i "Tower 57" więc koszty rozłożą się na trzy tytuły.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Przedstawiciele 11 bit studios odlatują do Seattle w środę 31 sierpnia. Będą im towarzyszyć osoby z Pixel Crow (czyli producenta "Beat Cop") i Pixwerk ("Tower 57"). Naszą spółkę będą reprezentować trzy osoby.
Promocja "Industriala" ruszy we wtorek. Proszę czekać na komunikat .
Pozdrawiamy
Przedstawiciele 11 bit studios odlatują do Seattle w środę 31 sierpnia. Będą im towarzyszyć osoby z Pixel Crow (czyli producenta "Beat Cop") i Pixwerk ("Tower 57"). Naszą spółkę będą reprezentować trzy osoby.
Promocja "Industriala" ruszy we wtorek. Proszę czekać na komunikat .
Pozdrawiamy
Nie ilość ludzi ale jakość prezentacji jest istotna. Co z tego, że ludzie będą sobie deptać po piętach jeśli nie będą umieli lub mieli co pokazać. 3 osoby w zupełności wystarczą aby rozłożyć materiały reklamowe na półkach i stolikach, rozwiesić plakaty udzielić wywiadów i udzielać informacji. Na 200 metrach można zmieścić 20-30 osób .... ale po co ? Więcej ludzi to znacznie większe koszty przelotu, hoteli restauracji itp.