Obecność spółki na eventach
Dzień dobry
Po zeszłorocznych doświadczeniach bardzo sceptycznie podchodzimy do udziału w wirtualnych eventach (ta formuła najzwyczajniej nie działa, nie tylko w naszej branży). Stąd nie bierzemy udziały w zbliżających się targach E3. Odnośnie kolejnych tegorocznych eventów, to sytuacja jest dynamiczna i nasze plany nie są do końca zamknięte.
Pozdrawiamy
Po zeszłorocznych doświadczeniach bardzo sceptycznie podchodzimy do udziału w wirtualnych eventach (ta formuła najzwyczajniej nie działa, nie tylko w naszej branży). Stąd nie bierzemy udziały w zbliżających się targach E3. Odnośnie kolejnych tegorocznych eventów, to sytuacja jest dynamiczna i nasze plany nie są do końca zamknięte.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Nie planujemy być obecni na części komercyjnej (prezentacje, prelekcje, pokazy, itp.) bo jeszcze nie jesteśmy na etapie, żeby nasze tytuły prezentować szerokiemu audytorium. Nasi przedstawiciele będą oczywiście brać udział w części biznesowej, czyli w spotkaniach z partnerami (obecnymi i potencjalnymi), negocjacjach, itp.
Pozdrawiamy
Nie planujemy być obecni na części komercyjnej (prezentacje, prelekcje, pokazy, itp.) bo jeszcze nie jesteśmy na etapie, żeby nasze tytuły prezentować szerokiemu audytorium. Nasi przedstawiciele będą oczywiście brać udział w części biznesowej, czyli w spotkaniach z partnerami (obecnymi i potencjalnymi), negocjacjach, itp.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Nie będziemy obecni w Kolonii z własnym stoiskiem, na którym pokazywalibyśmy nasze tytuły z prostej przyczyny - żaden z naszych tytułów własnych lub zewnętrznych nie jest jeszcze udostępniany do "ogrywania" osobom spoza naszej Spółki (pomijam testerów). W tej sytuacji, wynajmowanie kosztownej powierzchni, żeby na niej wyświetlać trailery, mija się z celem.
Oczywiście, nasza reprezentacja, w tym z wydawnictwa, będzie na targach, żeby prowadzić rozmowy biznesowe, szukać ciekawych projektów do portfela, itp...
Pozdrawiamy.
Nie będziemy obecni w Kolonii z własnym stoiskiem, na którym pokazywalibyśmy nasze tytuły z prostej przyczyny - żaden z naszych tytułów własnych lub zewnętrznych nie jest jeszcze udostępniany do "ogrywania" osobom spoza naszej Spółki (pomijam testerów). W tej sytuacji, wynajmowanie kosztownej powierzchni, żeby na niej wyświetlać trailery, mija się z celem.
Oczywiście, nasza reprezentacja, w tym z wydawnictwa, będzie na targach, żeby prowadzić rozmowy biznesowe, szukać ciekawych projektów do portfela, itp...
Pozdrawiamy.
Jakie plany spółka ma na tegoroczne ewenty ?
Czy jest już ustalony pełny kalendarz obecności spółki ? Czy w związku ze spodziewanymi premierą/premierami spółka będzie obecna na wszystkich większych targach ?
Według aktualnych mniej lub bardziej potwierdzonych przecieków przedstawiciele spółki będą obecni na DGC, IGN. Czy spółka planuje jeszcze jakieś aktywności na innych ewentach ?
Czy te obecności wystarczą aby odpowiednio wypromować Invincible przed premierą bo na obecną chwilę pozycja na WL nie jest satysfakcjonująca. To prawda, że głowna aktywność marketingowa jeszcze nie ruszyła - dlatego czekamy z ciekawością na pokaz jaką siłę ma "nasz" marketing.
Czy jest już nakreślony harmonogram innych zdarzeń jak konferencja inwestorska czy spotkania w terenie oraz termin WZA.
Pozdrawiam
Czy jest już ustalony pełny kalendarz obecności spółki ? Czy w związku ze spodziewanymi premierą/premierami spółka będzie obecna na wszystkich większych targach ?
Według aktualnych mniej lub bardziej potwierdzonych przecieków przedstawiciele spółki będą obecni na DGC, IGN. Czy spółka planuje jeszcze jakieś aktywności na innych ewentach ?
Czy te obecności wystarczą aby odpowiednio wypromować Invincible przed premierą bo na obecną chwilę pozycja na WL nie jest satysfakcjonująca. To prawda, że głowna aktywność marketingowa jeszcze nie ruszyła - dlatego czekamy z ciekawością na pokaz jaką siłę ma "nasz" marketing.
Czy jest już nakreślony harmonogram innych zdarzeń jak konferencja inwestorska czy spotkania w terenie oraz termin WZA.
Pozdrawiam