Szanowni Państwo,
gratuluję ogromnego sukcesu i dziękuję!
Uprzejmie proszę o poinformowanie, kiedy sprzedaż przekroczy 1 mln kopii. Czy mogę liczyć na spełnienie tej prośby?
Pozdrawiam serdecznie,
Sebastian
Frostpunk
-
- Posty: 3
- Rejestracja: pt kwie 27, 2018 12:06 pm
Frostpunk ponownie liderem na Steam Co za walka!
Witam
Chciałbym się podzielić błędem który występuje u części użytkowników, a mianowicie:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: Frostpunk.exe
Wersja aplikacji: 0.1.0.38721
Sygnatura czasowa aplikacji: 5ade8a8b
Nazwa modułu z błędem: Frostpunk.exe
Wersja modułu z błędem: 0.1.0.38721
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 5ade8a8b
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 0000000000337c8a
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: f686
Dodatkowe informacje 2: f686f5de1382285fa1c6bda0c0b282a1
Dodatkowe informacje 3: 7c6f
Dodatkowe informacje 4: 7c6fc558d2041153e7572782f3fc2695
Dzieje się też on u mnie na moim głównym komputerze, wie może ktoś przez co jest on powodowany ??
Dodam tylko że sprawdzałem na 3 wersjach sterowników graficznych.
(Windows 7 x64, Intel Core I7-4790, Geforce 1060 6GB) jak coś to mogę podać resztę specyfikacji.
Chciałbym się podzielić błędem który występuje u części użytkowników, a mianowicie:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: Frostpunk.exe
Wersja aplikacji: 0.1.0.38721
Sygnatura czasowa aplikacji: 5ade8a8b
Nazwa modułu z błędem: Frostpunk.exe
Wersja modułu z błędem: 0.1.0.38721
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 5ade8a8b
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 0000000000337c8a
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: f686
Dodatkowe informacje 2: f686f5de1382285fa1c6bda0c0b282a1
Dodatkowe informacje 3: 7c6f
Dodatkowe informacje 4: 7c6fc558d2041153e7572782f3fc2695
Dzieje się też on u mnie na moim głównym komputerze, wie może ktoś przez co jest on powodowany ??
Dodam tylko że sprawdzałem na 3 wersjach sterowników graficznych.
(Windows 7 x64, Intel Core I7-4790, Geforce 1060 6GB) jak coś to mogę podać resztę specyfikacji.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm
Gratuluję znakomitego przyjęcia gry zarówno przez graczy jak i krytyków. Kolejny raz udało Wam się przebić oczekiwania.
Pewnie sami to wiecie ale i tak napiszę, że powinniście kuć żelazo póki gorące.
To znaczy:
1. Za jakieś dwa tygodnie dodać minimum trzy nowe scenariusze i regularnie dodawać kolejne.
2. Dodać język włoski, portugalski, koreański i japoński.
3. Dodać tryb gry swobodnej.
4. Pod koniec roku udostępnić edytor scenariuszy i może również narzędzia moderskie.
Pewnie sami to wiecie ale i tak napiszę, że powinniście kuć żelazo póki gorące.
To znaczy:
1. Za jakieś dwa tygodnie dodać minimum trzy nowe scenariusze i regularnie dodawać kolejne.
2. Dodać język włoski, portugalski, koreański i japoński.
3. Dodać tryb gry swobodnej.
4. Pod koniec roku udostępnić edytor scenariuszy i może również narzędzia moderskie.
Dzień dobry
Przekazałem Pana maila z uwagami do "Frostpunka" naszego działu wsparcia.
W przyszłości wszelkie tego typu informacje prosimy przesyłać bezpośrednio pod adres: techsupport@11bitstudios.com .
Bardzo cieszy nad, że rynek/gracze pozytywne przyjęli "Frostpunka" . To utwierdziło nas, że warto dalej inwestować w to IP, co też oczywiście zamierzamy robić. Mamy mnóstwo pomysłów jak dalej rozwijać "Frostpunka" i monetyzować ten tytuł. Szczegółów będziemy ujawniać w kolejnych okresach.....
Pozdrawiamy
Przekazałem Pana maila z uwagami do "Frostpunka" naszego działu wsparcia.
W przyszłości wszelkie tego typu informacje prosimy przesyłać bezpośrednio pod adres: techsupport@11bitstudios.com .
Bardzo cieszy nad, że rynek/gracze pozytywne przyjęli "Frostpunka" . To utwierdziło nas, że warto dalej inwestować w to IP, co też oczywiście zamierzamy robić. Mamy mnóstwo pomysłów jak dalej rozwijać "Frostpunka" i monetyzować ten tytuł. Szczegółów będziemy ujawniać w kolejnych okresach.....
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Nie planujemy informować o kolejnych "okrągłych" poziomach sprzedaży "Frostpunka" z uwagi na to, że wskaźnik ten może prowadzić do wypaczeń i zniekształceń jeśli chodzi o realne wyniki finansowe Spółki. Niektórzy inwestorzy idą na skrajne uproszczenia mnożąc wolumen sprzedaży gry przez cenę detaliczną i na tej podstawie budują sobie prognozy finansowe. Tymczasem "Frostpunk" na niektórych rynkach "rozwijających się", np. w Chinach sprzedawany jest po niższej cenie niż bazowa 29.99 USD/EUR. Tego typu "dyskonto cenowe" jest powszechną praktyką stosowaną przez wszystkie studia deweloperskie, którzy chcą zaistnieć w Chinach. Przypominam też, że przez pierwsze dni od premiery "Frostpunk" sprzedawany jest z 10-proc. dyskontem dla posiadaczy gry "This War of Mine" co również nieco zaburza obraz. Do tego dochodzi sprzedaż kopii pudełkowych, na których Spółka zarabia mniej. Nakład pudełkowy był jednak niewielki więc w długim horyzoncie ten czynnik będzie tracił na znaczeniu. Nie można też zapominać o podatkach, prowizjach dla Steam i innych platform sprzedażowych, itp.
Podsumowując. Pełne i wiarygodne dane na temat tego, jak sprzedaje się "Frostpunk" i jaki miał wpływ na wyniki Spółki będzie można znaleźć w naszym Raporcie za I półrocze, którego publikacja jest zaplanowana na 30 sierpnia. Już teraz zapraszamy do lektury.
Pozdrawiamy
Nie planujemy informować o kolejnych "okrągłych" poziomach sprzedaży "Frostpunka" z uwagi na to, że wskaźnik ten może prowadzić do wypaczeń i zniekształceń jeśli chodzi o realne wyniki finansowe Spółki. Niektórzy inwestorzy idą na skrajne uproszczenia mnożąc wolumen sprzedaży gry przez cenę detaliczną i na tej podstawie budują sobie prognozy finansowe. Tymczasem "Frostpunk" na niektórych rynkach "rozwijających się", np. w Chinach sprzedawany jest po niższej cenie niż bazowa 29.99 USD/EUR. Tego typu "dyskonto cenowe" jest powszechną praktyką stosowaną przez wszystkie studia deweloperskie, którzy chcą zaistnieć w Chinach. Przypominam też, że przez pierwsze dni od premiery "Frostpunk" sprzedawany jest z 10-proc. dyskontem dla posiadaczy gry "This War of Mine" co również nieco zaburza obraz. Do tego dochodzi sprzedaż kopii pudełkowych, na których Spółka zarabia mniej. Nakład pudełkowy był jednak niewielki więc w długim horyzoncie ten czynnik będzie tracił na znaczeniu. Nie można też zapominać o podatkach, prowizjach dla Steam i innych platform sprzedażowych, itp.
Podsumowując. Pełne i wiarygodne dane na temat tego, jak sprzedaje się "Frostpunk" i jaki miał wpływ na wyniki Spółki będzie można znaleźć w naszym Raporcie za I półrocze, którego publikacja jest zaplanowana na 30 sierpnia. Już teraz zapraszamy do lektury.
Pozdrawiamy
-
- Posty: 43
- Rejestracja: pn kwie 30, 2018 8:49 pm
1/
twoje zdanie nie ma znaczenia
2/
od poczatku bylo wiadomo, ze zadnego komunikatu wiecej nie bedzie (casus TWOM) i tylko ludzie oderwani od rzeczywistosci mogli oczekiwac takiego komunikatu
3/
Pozdrow samego siebie i sekte z ŁoczPies i przekaz im, ze jestescie wyjatkowo smieszni i zalosni
- niczego nie potraficie liczyc
- wasze forum jest mega kompromitacja - jest jeszcze gorsze od Parkietu i Bankiera
Szczegolnie serdecznie pozdrow Guru Sekty i powiedz mu, ze jest najwiekszym leszczem, jakiego widzialem
- mial pelna wiedze o spolce
- mial akcje praktycznie za darmo
- urwal leb kurze znoszacej zlote jajka
ale tak wygladaja inwestycje ludzi, ktorzy nie rozumieja rynku i przez przypadek zarobili jakies pieniadze, co ich intelektualnie przerasta
(ciekawe, czy on cokoloweik zarobil poza 11B)
PS.
Niedlugo zarobie na 11B wiecej niz łocz dog, majacy akcje "za darmo"
Ostatnio zmieniony pn kwie 30, 2018 10:06 pm przez M6-SAAB-M6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: pn kwie 30, 2018 8:49 pm
KONSERWATYWNY SZACUNEK OBECNEJ SPRZEDAZY - POWYZEJ 400 TYS KOPII
1/
Szacunek na podstawie liczby godzin gry na steam – ma to sens przez pierwszy miesiąc sprzedazy
Na podstawie komunikatu spolki z piatku mamy, ze spolka sprzedala 250 tys kopii
a zatem, steam stanowil ok. 150-180 tys reszta to pudelka i inne kanaly
wezmy teraz dane o liczbie godzin gry na steam
http://steamcharts.com/top
wtorek - 70 tys
sroda - 480 tys
czwartek - 460 tys
piatek - 1/3 z 440 tys - 140 tys
Razem daje to 1 150 000 godzin, co dzielimy przez ok. 200 tys (pudelka zawierają klucz do steam) i otrzymujemy sredni czas gry na poziomie około 6 godzin
Teraz mamy 2,8 mln godzin - jezeli podzielimy to przez 6 to mamy sprzedaz na steam na poziomie ok 470 tys sztuk - do tego trzeba doliczyc inne kanaly (poza pudelkami), czyli ostatecznie ok 500 tys lub nieco wyżej
Nieco inaczej wygląda sytuacja, gdy weźmiemy przecietna liczbe trwania gry z SteamSpy – 7 godzin. Wówczas mamy sprzedaż na poziomie około 400 tys. do czego należy doliczyć inne kanały czyli w okolicach 430-450 tys. kopii
2/
Aby miec 1 miejsce na steam przy PUBG dzienna sprzedaz musi znacznie przekraczac 1 mln USD, czyli wynosi > 50 tys kopii dziennie, czyli do konca poniedziałku powinna wyniesc okolo 400 tys kopi, do tego dodajemy pozostale kanaly i otrzymujemy około 430-450 tys kopiii
3/
Na podstawie komentarzy - w momencie ogloszenia komunikatu bylo ok. 3000-3300 komentarzy co daje przelicznik srednio 50-60 ale 50 wydaje się być zdecydowanie za niski wiec blizszy prawdy jest 60
teraz na steam mamy 5500 komentarzy to daje ok. 330 tys kopii na steam, czyli niespelna 400 tys z i innymi kanalami
WNIOSEK
1/
Kazdy bardzo zgrubny i konserwatywny rachunek pokazuje, ze obecna sprzedaz to okolo 400 tys kopii
Jezeli te trendy sie utrzymaja to ...
2/
Przyjmujac ze w maju sprzedaz obnizy sie do 10-20 tys kopii dziennie to do konca maja mamy od 700 tys do 1 miliona kopii
3/
Czerwiec niech bedzie 5 tys kopii dziennie plus letnia wyprzedaz i mamy kolejne 200-300 tys
itd
do konca roku powinno pojsc grubo powyzej 2 mln kopii z samych PC
1/
Szacunek na podstawie liczby godzin gry na steam – ma to sens przez pierwszy miesiąc sprzedazy
Na podstawie komunikatu spolki z piatku mamy, ze spolka sprzedala 250 tys kopii
a zatem, steam stanowil ok. 150-180 tys reszta to pudelka i inne kanaly
wezmy teraz dane o liczbie godzin gry na steam
http://steamcharts.com/top
wtorek - 70 tys
sroda - 480 tys
czwartek - 460 tys
piatek - 1/3 z 440 tys - 140 tys
Razem daje to 1 150 000 godzin, co dzielimy przez ok. 200 tys (pudelka zawierają klucz do steam) i otrzymujemy sredni czas gry na poziomie około 6 godzin
Teraz mamy 2,8 mln godzin - jezeli podzielimy to przez 6 to mamy sprzedaz na steam na poziomie ok 470 tys sztuk - do tego trzeba doliczyc inne kanaly (poza pudelkami), czyli ostatecznie ok 500 tys lub nieco wyżej
Nieco inaczej wygląda sytuacja, gdy weźmiemy przecietna liczbe trwania gry z SteamSpy – 7 godzin. Wówczas mamy sprzedaż na poziomie około 400 tys. do czego należy doliczyć inne kanały czyli w okolicach 430-450 tys. kopii
2/
Aby miec 1 miejsce na steam przy PUBG dzienna sprzedaz musi znacznie przekraczac 1 mln USD, czyli wynosi > 50 tys kopii dziennie, czyli do konca poniedziałku powinna wyniesc okolo 400 tys kopi, do tego dodajemy pozostale kanaly i otrzymujemy około 430-450 tys kopiii
3/
Na podstawie komentarzy - w momencie ogloszenia komunikatu bylo ok. 3000-3300 komentarzy co daje przelicznik srednio 50-60 ale 50 wydaje się być zdecydowanie za niski wiec blizszy prawdy jest 60
teraz na steam mamy 5500 komentarzy to daje ok. 330 tys kopii na steam, czyli niespelna 400 tys z i innymi kanalami
WNIOSEK
1/
Kazdy bardzo zgrubny i konserwatywny rachunek pokazuje, ze obecna sprzedaz to okolo 400 tys kopii
Jezeli te trendy sie utrzymaja to ...
2/
Przyjmujac ze w maju sprzedaz obnizy sie do 10-20 tys kopii dziennie to do konca maja mamy od 700 tys do 1 miliona kopii
3/
Czerwiec niech bedzie 5 tys kopii dziennie plus letnia wyprzedaz i mamy kolejne 200-300 tys
itd
do konca roku powinno pojsc grubo powyzej 2 mln kopii z samych PC
Ostatnio zmieniony pn kwie 30, 2018 9:53 pm przez M6-SAAB-M6, łącznie zmieniany 1 raz.