Dzień dobry
Branża growa zmienia się bardzo dynamicznie. Wciąż pojawiają się nowe serwisy/usługi, w ramach których fani, płacąc abonament, mogą korzystać z bogatego portfolio gier różnych producentów. Sposoby, w jakie operatorzy platform rozliczają się z deweloperami/wydawcami są bardzo różne (stała płatność, płatność od ilości pobrań bądź czasu spędzonego w grze, itp.). Kwoty otrzymywane przez deweloperów z takiego źródła zazwyczaj nie są tożsame z wolumenem sprzedanych/udostępnionych gier.
11 bit studios S.A. zawsze bardzo dalekie było od chwalenia się wolumenami sprzedawanych gier a koncentrowało się ma maksymalizowaniu przychodów ze sprzedaży. Dlatego nie "robimy halo" z faktu, że dzięki obecności "Moonlightera" w usłudze Xbox Game Pass ten tytuł ma już ponad 1 mln użytkowników/graczy. Bardzo nas cieszy duża popularność "Moonlightera" bo każdy kolejny, zadowolony fan powiększa potencjalną bazę sprzedaży naszych kolejnych produkcji.
Pozdrawiamy.
Moonlighter
Dzień dobry,
Minęły dwa tygodnie od premiery Moonlighter: Between dimensions. Czy Spółka może pokusić się o ocenę tej premiery?
Przyznam szczerze, że patrząc na rankingi sprzedaży i aktywność medialną widać wyraźnie, że nie zdecydowali się Państwo na rozbudowaną akcje marketingową. Nie pisze tego jako zarzut – domyślam się, że Państwa prognozy co do sprzedaży na Steam podpowiadały, ze intensyfikacja promocji tego tytułu nie przełożyłaby się znacząco na wolumen sprzedaży. Jednak na innych platformach potencjał zdaje się być większy. Czy premiera tego DLC na inne platformy, zwłaszcza na Switcha, będzie mogła liczyć na większe wsparcie działu marketingu?
Pozdrawiam,
T.
Minęły dwa tygodnie od premiery Moonlighter: Between dimensions. Czy Spółka może pokusić się o ocenę tej premiery?
Przyznam szczerze, że patrząc na rankingi sprzedaży i aktywność medialną widać wyraźnie, że nie zdecydowali się Państwo na rozbudowaną akcje marketingową. Nie pisze tego jako zarzut – domyślam się, że Państwa prognozy co do sprzedaży na Steam podpowiadały, ze intensyfikacja promocji tego tytułu nie przełożyłaby się znacząco na wolumen sprzedaży. Jednak na innych platformach potencjał zdaje się być większy. Czy premiera tego DLC na inne platformy, zwłaszcza na Switcha, będzie mogła liczyć na większe wsparcie działu marketingu?
Pozdrawiam,
T.
Dzień dobry
Premiera DLC do "Moonlightera" wypadła zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Na razie dodatek mogą kupować jedynie gracze PC. Gracze konsolowi, w tym Switch, muszą nań jeszcze trochę poczekać.
Na dzisiaj ciężko nam wyrokować, czy premiera DLC na tych platformach będzie poprzedzona rozbudowaną (w domyśle płatną) kampanią reklamową. W grach premium (płatnych) z segmentu indie dodatkowe budżety marketingowe wcale nie muszą się przekładać na większą sprzedaż jak ma to miejsce w tytułach F2P.
Pozdrawiamy
Premiera DLC do "Moonlightera" wypadła zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Na razie dodatek mogą kupować jedynie gracze PC. Gracze konsolowi, w tym Switch, muszą nań jeszcze trochę poczekać.
Na dzisiaj ciężko nam wyrokować, czy premiera DLC na tych platformach będzie poprzedzona rozbudowaną (w domyśle płatną) kampanią reklamową. W grach premium (płatnych) z segmentu indie dodatkowe budżety marketingowe wcale nie muszą się przekładać na większą sprzedaż jak ma to miejsce w tytułach F2P.
Pozdrawiamy
Moonlighter świetnie sobie radzi w Japonii - gratulacje 11Bit!
https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 9919207425
https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 9919207425
Dzień dobry
"Japońska" premiera "Moonligtera" na PS4, w tym edycji pudełkowej, zależy od decyzji naszego partnera, czyli firmy Teyon. Jesteśmy przekonani, że zna on doskonale lokalny rynek i jego specyfikę i wyznaczy optymalną datę premiery. Niestety, jeszcze jej nie znamy.
Pozdrawiamy
"Japońska" premiera "Moonligtera" na PS4, w tym edycji pudełkowej, zależy od decyzji naszego partnera, czyli firmy Teyon. Jesteśmy przekonani, że zna on doskonale lokalny rynek i jego specyfikę i wyznaczy optymalną datę premiery. Niestety, jeszcze jej nie znamy.
Pozdrawiamy