Dzień dobry
Dodatek "The Last Autumn" był drugim z trzech dodatków, które wchodzą w skład Season Pass do "Frostpunka". W ramach Season Pass graczy otrzymają jeszcze, w tym roku, dodatek o roboczym tytule "Frostpunk: Project TVADGYCGJR".
Nie będziemy ukrywać, że pozytywne opinie graczy dotyczące "The Last Autumn" i sukces komercyjny tego DLC mocno stymulują nas, żeby kontynuować tę drogę rozwoju i monetyzowania "Frostpunka". Prowadzimy analizy w tym kierunku. Dlatego jest jeszcze zdecydowanie przedwcześnie, żeby spekulować o częstotliwości wydawania kolejnych DLC do "Frostpunka".
Pozdrawiamy
Frostpunk
-
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 21, 2015 11:51 am
Panie Darku,Captain_Obvious pisze: ↑pt gru 13, 2019 6:54 pmChris, ale to był debiut, a tu mówimy o DLC do gry która jest już półtora roku na rynku.chris_martin pisze: ↑pt gru 13, 2019 4:01 pmMiesięczne przesunięcie to żadne przesuniecie
Dying light też miał premierę w styczniu i świetnie się sprzedal
LA mógłby zniknąć w gąszczu promo na Steam teraz
A tak będzie Publisher week 11bit.. być może
Posypuję głowę popiołem - jak pokazała rzeczywistość myliłem się w ocenie przesunięcia premiery The Last Autumn - wypada mi przeprosić.
Dwa pytania na teraz z mojej strony:
- czy sukces The Last Autumn wpływa w jakikolwiek sposób na roadmapę kolejnego DLC dla Frostpunka? Czy np nie jest rozważane dodatkowe poszerzenie tego DLC widząc sukces gry?
- Jednak niestety muszę podpytać o to jak planujecie udobruchać graczy z platformy MAC. Robią wam na kanałach społecznościowych krecią robotę, praktycznie nie ma waszego tweeta lub posta pod którym by się nie wpisali. Jeśli prawdą jest że osoby te nie mają prawa do refundu na Steam a czekają na grę od roku, to chyba jednak warto się nad tym pochylić, bo godzi to w PR który Państwo tak mozolnie budują
P.S.
Kolega Chris,
Gratuluje wyczucia rynku - trafiłeś w 10
Dzień dobry
Sukces, w tym komercyjny, "The Last Autumn" dobitnie pokazał, że lepszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o monetyzowanie "Frostpunka" jest skupienie się na produkcji dużych, wartościowych (i droższych) dodatków do gry niż niewielkich rozszerzeń, które można sprzedawać za kilka USD/EUR. Wydaje się, że gracze nie mają żadnych problemów z wyłożeniem kilkunastu USD/EUR pod warunkiem, że w zamian otrzymają gwarancję wielogodzinnej, świeżej i ciekawej rozgrywki w uniwersum "Frostpunka". To z pewnością skłania nas do pewnych przemyśleń i decyzji w stosunku do ostatniego DLC, który ukaże się w tym roku w ramach Season Pass. Na tym etapie prac nad nim mamy jeszcze pewne możliwości jego rozbudowy bez wydłużania harmonogramu produkcyjnego.
Przyznajemy, że wracający jak mantra temat "Frostpunka" na komputery Mac, jest naszym potknięciem. Aczkolwiek z uwagi na fakt, że mówimy o absolutnym marginesu rynku growego, brak wersji gry na Mac, nie ma żadnego znaczenia biznesowego. Daleko większą korzyścią dla Spółki i jej akcjonariuszy jest np. produkowanie kolejnych DLC do "Frostpunka" niż delegowanie zespołu do stworzenia wersji, której sprzedaż będzie symboliczna. Ograniczone zasoby kadrowe i konieczność wyznaczania priorytetów sprawiają, że posiadacze Mac-ów będą jeszcze musieli nieco poczekać na możliwość zagrania we "Frostpunka".
Pozdrawiamy
Sukces, w tym komercyjny, "The Last Autumn" dobitnie pokazał, że lepszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o monetyzowanie "Frostpunka" jest skupienie się na produkcji dużych, wartościowych (i droższych) dodatków do gry niż niewielkich rozszerzeń, które można sprzedawać za kilka USD/EUR. Wydaje się, że gracze nie mają żadnych problemów z wyłożeniem kilkunastu USD/EUR pod warunkiem, że w zamian otrzymają gwarancję wielogodzinnej, świeżej i ciekawej rozgrywki w uniwersum "Frostpunka". To z pewnością skłania nas do pewnych przemyśleń i decyzji w stosunku do ostatniego DLC, który ukaże się w tym roku w ramach Season Pass. Na tym etapie prac nad nim mamy jeszcze pewne możliwości jego rozbudowy bez wydłużania harmonogramu produkcyjnego.
Przyznajemy, że wracający jak mantra temat "Frostpunka" na komputery Mac, jest naszym potknięciem. Aczkolwiek z uwagi na fakt, że mówimy o absolutnym marginesu rynku growego, brak wersji gry na Mac, nie ma żadnego znaczenia biznesowego. Daleko większą korzyścią dla Spółki i jej akcjonariuszy jest np. produkowanie kolejnych DLC do "Frostpunka" niż delegowanie zespołu do stworzenia wersji, której sprzedaż będzie symboliczna. Ograniczone zasoby kadrowe i konieczność wyznaczania priorytetów sprawiają, że posiadacze Mac-ów będą jeszcze musieli nieco poczekać na możliwość zagrania we "Frostpunka".
Pozdrawiamy
-
- Posty: 11
- Rejestracja: wt wrz 03, 2019 6:00 am
Witam
Frostpunk można uważać za dobrą powieść i dodawanie drobnych rozdziałów nie będzie tak skuteczne w odbiorze dla gracza jak dużych części.
On już jak się raz wciągnął to chce pochłaniać następne części i to co chcecie zaserwować czyli dobrą "część" powinno być czymś co znowu go wciągnie i będzie głodny następnych części, tu warto graczy zachęcić poprzez ankiety co jeszcze oczekują od producenta nie oni również poczują się też trochę reżyserami rozwoju Frostpunk
Podziękowanie za taki trafny strzał
Można również zaobserwować bardzo dobrą przedsprzedaż Frostpunk Season Pass, że gracze oczekują dalszych części i tu pochyliłbym się o przedstawienie im w niedługim czasie dalszego planu rozwoju Frostpunk co da perspektywy następnym graczom do zakupu gdyż dobra marka będzie się rozwijać
Frostpunk można uważać za dobrą powieść i dodawanie drobnych rozdziałów nie będzie tak skuteczne w odbiorze dla gracza jak dużych części.
On już jak się raz wciągnął to chce pochłaniać następne części i to co chcecie zaserwować czyli dobrą "część" powinno być czymś co znowu go wciągnie i będzie głodny następnych części, tu warto graczy zachęcić poprzez ankiety co jeszcze oczekują od producenta nie oni również poczują się też trochę reżyserami rozwoju Frostpunk
Podziękowanie za taki trafny strzał
Można również zaobserwować bardzo dobrą przedsprzedaż Frostpunk Season Pass, że gracze oczekują dalszych części i tu pochyliłbym się o przedstawienie im w niedługim czasie dalszego planu rozwoju Frostpunk co da perspektywy następnym graczom do zakupu gdyż dobra marka będzie się rozwijać
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
Witam Panie Darku,
gratulacje dla zespołu 11B za mega udany debiut Last Autumn.....tak jak Panowie obiecywaliście podczas road-shows z inwestorami w pazdzierniku / listopadzie 2019 - ten DLC w formacie nowej gry w uniwersum FRostPunka był strzałem w dziesiątkę ....-
jeszcze raz gratulacje za revival gry na poziomie sprzedaży z drugiego tygodnia po debicie FP - maj 2018...
Co do przyszłości - podzielam pogląd iż kolejny DLC również powinien być mega w rozmiarze zbliżonym do Last Autumn ... DeFrostPunk - ocieplenie uniwersum Frostpunka skutkujące walką z zagrożeniem klimatycznym ??? to byłoby ekscytujące
pozdrawiam Akcjonariuszy i Zarząd / TEAM 11B
PS Captain Obvious - ja tylko słuchałem Patryka podczas Konfy w Poznaniu. Dyskutowaliśmy o Last Autumn . Patryk wskazywał iż bedzie to duży size w formacie nowej gry -
potem już tylko wnioski............
gratulacje dla zespołu 11B za mega udany debiut Last Autumn.....tak jak Panowie obiecywaliście podczas road-shows z inwestorami w pazdzierniku / listopadzie 2019 - ten DLC w formacie nowej gry w uniwersum FRostPunka był strzałem w dziesiątkę ....-
jeszcze raz gratulacje za revival gry na poziomie sprzedaży z drugiego tygodnia po debicie FP - maj 2018...
Co do przyszłości - podzielam pogląd iż kolejny DLC również powinien być mega w rozmiarze zbliżonym do Last Autumn ... DeFrostPunk - ocieplenie uniwersum Frostpunka skutkujące walką z zagrożeniem klimatycznym ??? to byłoby ekscytujące
pozdrawiam Akcjonariuszy i Zarząd / TEAM 11B
PS Captain Obvious - ja tylko słuchałem Patryka podczas Konfy w Poznaniu. Dyskutowaliśmy o Last Autumn . Patryk wskazywał iż bedzie to duży size w formacie nowej gry -
potem już tylko wnioski............
Dzień dobry
Dziękujemy za wszystkie miłe słowa dotyczące "The Last Autumn". Bardzo dobra sprzedaż dodatku, który "pociągnął" też sprzedaż podstawowej wersji gry utwierdziła nas, że warto produkować duże, wartościowe i pełne treści DLC. Fani nie mają wówczas żadnych oporów żeby sięgnąć głęboko do portfela, jeśli w zamian otrzymują produkt, który zapewnia im wielogodzinną rozrywkę na najwyższym poziomie.
Trzeci z dodatków, który wypuścimy w tym roku w ramach Season Pass również będzie wpisywał się w tę strategię.
Pozdrawiamy
Dziękujemy za wszystkie miłe słowa dotyczące "The Last Autumn". Bardzo dobra sprzedaż dodatku, który "pociągnął" też sprzedaż podstawowej wersji gry utwierdziła nas, że warto produkować duże, wartościowe i pełne treści DLC. Fani nie mają wówczas żadnych oporów żeby sięgnąć głęboko do portfela, jeśli w zamian otrzymują produkt, który zapewnia im wielogodzinną rozrywkę na najwyższym poziomie.
Trzeci z dodatków, który wypuścimy w tym roku w ramach Season Pass również będzie wpisywał się w tę strategię.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
Wg wcześniejszych informacji, o ile pamiętam, planowany kolejny dodatek do FP miał mieć rozmiary niewiele mniejsze niż Last Autumn.
Czy wypowiedź z poprzedniego posta należy rozumieć w ten sposób, że już zdecydowali się Państwo powiększyć rozmiar planowanego kolejnego DLC, czy też decyzje jeszcze nie zapadły?
Pozdrawiam (i przyłączam się do gratulacji z okazji udanej premiery DLC)!
Wg wcześniejszych informacji, o ile pamiętam, planowany kolejny dodatek do FP miał mieć rozmiary niewiele mniejsze niż Last Autumn.
Czy wypowiedź z poprzedniego posta należy rozumieć w ten sposób, że już zdecydowali się Państwo powiększyć rozmiar planowanego kolejnego DLC, czy też decyzje jeszcze nie zapadły?
Pozdrawiam (i przyłączam się do gratulacji z okazji udanej premiery DLC)!
Dzień dobry
Trzeci z dodatków do "Frostpunka" w ramach Season Pass, noszący roboczy tytuł "Frostpunk: Projekt TVADGYCGJR", na co wskazuje choćby jego zapowiadana cena (nieco niższa niż "The Last Autumn"), może być nieco mniejszy niż "The Last Autumn". Na obecnym etapie prac nad "Frostpunk: Projekt TVADGYCGJR" możemy jeszcze zarządzać wielkością tego dodatku (niektóre wątki mogą zostać rozbudowane bądź zmniejszone/usunięte). Dlatego wolelibyśmy nie określać się jednoznacznie i ostatecznie, że trzeci z płatnych dodatków do "Frostpunka", który ukaże się w tym roku (w ramach Season Pass) będzie mniejszy/taki sam/większy niż "The Last Autumn".
Pozdrawiamy.
Trzeci z dodatków do "Frostpunka" w ramach Season Pass, noszący roboczy tytuł "Frostpunk: Projekt TVADGYCGJR", na co wskazuje choćby jego zapowiadana cena (nieco niższa niż "The Last Autumn"), może być nieco mniejszy niż "The Last Autumn". Na obecnym etapie prac nad "Frostpunk: Projekt TVADGYCGJR" możemy jeszcze zarządzać wielkością tego dodatku (niektóre wątki mogą zostać rozbudowane bądź zmniejszone/usunięte). Dlatego wolelibyśmy nie określać się jednoznacznie i ostatecznie, że trzeci z płatnych dodatków do "Frostpunka", który ukaże się w tym roku (w ramach Season Pass) będzie mniejszy/taki sam/większy niż "The Last Autumn".
Pozdrawiamy.