Dzień dobry
Doskonale zdajemy sobie sprawę jaki potencjał komercyjny ma obecnie "Frostpunk" w wersji na komputery Mac i wiemy, ile kopii możemy sprzedać. Na pewno nie zamierzamy dokładać to tej inwestycji tylko po to, żeby "połechtać" graczy, którzy korzystają z tego typu komputerów.
Pozdrawiamy
Frostpunk
Dzień dobry
W ramach tzw. Season Pass do "Frostpunka" zapowiedzieliśmy wydanie trzech płatnych dodatków. Pierwszy z nich "Frostpunk: The Rifts" (najmniejszy) trafił do sprzedaży pod koniec sierpnia 2019 roku. Został przyjęty neutralnie przez fanów. Drugi, czyli "Frostpunk: The Last Autumn" (największy), miał premierę w ostatniej dekadzie stycznia 2020 roku. Premiera była dużym sukcesem i miała kluczowy wpływ na nasze wyniki za I kwartał 2020 rok. Trzeci z DLC do "Frostpunka" o robocznej nazwie "Project TVADGYCGJR" zadebiutuje do końca bieżącego roku.
Do tej pory nie przedstawialiśmy rynkowi planów związanych z dalszym rozwojem i monetyzacją "Frostpunka". Informacje na ten temat zostaną przekazane "w stosownym czasie".
Pozdrawiamy
W ramach tzw. Season Pass do "Frostpunka" zapowiedzieliśmy wydanie trzech płatnych dodatków. Pierwszy z nich "Frostpunk: The Rifts" (najmniejszy) trafił do sprzedaży pod koniec sierpnia 2019 roku. Został przyjęty neutralnie przez fanów. Drugi, czyli "Frostpunk: The Last Autumn" (największy), miał premierę w ostatniej dekadzie stycznia 2020 roku. Premiera była dużym sukcesem i miała kluczowy wpływ na nasze wyniki za I kwartał 2020 rok. Trzeci z DLC do "Frostpunka" o robocznej nazwie "Project TVADGYCGJR" zadebiutuje do końca bieżącego roku.
Do tej pory nie przedstawialiśmy rynkowi planów związanych z dalszym rozwojem i monetyzacją "Frostpunka". Informacje na ten temat zostaną przekazane "w stosownym czasie".
Pozdrawiamy
Jednym z ciekawszych newsów z wczorajszej konferencji był, moim zdaniem, news dotyczący mobilnego Frostpunka, a przede wszystkim tego, że będzie to gra free to play z mikropłatnościami.
Bardzo cieszy mnie to, że spółka spróbuje swoich sił w całkowicie nowym dla niej obszarze, wykorzystując popularne IP.
(Notabene Moonlighter - jako gra z istotnym elementem handlowym świetnie nadawałby się do takiego modelu - warto o tym pomyśleć jeśli monetyzacja tej gry w modelu mobile premium nie odniesie oszałamiającego sukcesu..)
Rozumiem, że to dla Państwa terra incognita - więc o spodziewane przychody nawet nie pytam. Zapytam natomiast o to, czy NetEase będzie zabiegał o dostępność gry w wersji mobilnej na rynku chińskim? Przedstawiciele tej firmy widzą jakieś szanse na przejście FP przez cenzurę? Czy też może wchodzi w grę pewne złagodzenie niektórych aspektów rozgrywki - aby ułatwić Frostunkowi wejście do chińskich kanałów sprzedaży?
Pozdrawiam
Bardzo cieszy mnie to, że spółka spróbuje swoich sił w całkowicie nowym dla niej obszarze, wykorzystując popularne IP.
(Notabene Moonlighter - jako gra z istotnym elementem handlowym świetnie nadawałby się do takiego modelu - warto o tym pomyśleć jeśli monetyzacja tej gry w modelu mobile premium nie odniesie oszałamiającego sukcesu..)
Rozumiem, że to dla Państwa terra incognita - więc o spodziewane przychody nawet nie pytam. Zapytam natomiast o to, czy NetEase będzie zabiegał o dostępność gry w wersji mobilnej na rynku chińskim? Przedstawiciele tej firmy widzą jakieś szanse na przejście FP przez cenzurę? Czy też może wchodzi w grę pewne złagodzenie niektórych aspektów rozgrywki - aby ułatwić Frostunkowi wejście do chińskich kanałów sprzedaży?
Pozdrawiam
Dzień dobry
Przypomnę, że na Konferencji Inwestorskiej informowaliśmy też, że Netease, oprócz bycia producentem i wydawcą mobilnego "Frostpunka" został również naszym partnerem marketingowym na rynku chińskim. Współpraca dotyczy szeregu obszarów ale o szczegółach nie możemy informować. Liczymy, że owoce tej współpracy będą bardzo wymierne.
Pozdrawiamy
Przypomnę, że na Konferencji Inwestorskiej informowaliśmy też, że Netease, oprócz bycia producentem i wydawcą mobilnego "Frostpunka" został również naszym partnerem marketingowym na rynku chińskim. Współpraca dotyczy szeregu obszarów ale o szczegółach nie możemy informować. Liczymy, że owoce tej współpracy będą bardzo wymierne.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
W prace nad ostatnim z dodatków do "Frostpunka", który wydany będzie w ramach "Season Pass" zaangażowany jest 30-40-osobowy zespół. Pozostała część "starego" zespołu "Frostpunka" została już przesunięta jakiś czas temu do prac nad naszym kolejnym tytułem (własnym).
Pozdrawiamy
W prace nad ostatnim z dodatków do "Frostpunka", który wydany będzie w ramach "Season Pass" zaangażowany jest 30-40-osobowy zespół. Pozostała część "starego" zespołu "Frostpunka" została już przesunięta jakiś czas temu do prac nad naszym kolejnym tytułem (własnym).
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Zespół "Projektu 8" to drużyna "starych wyjadaczy" z doświadczeniem zdobywanym w szeregu studiów i przy szeregu projektów, również bardzo dużych. Zespół jest w trakcie rozbudowy, w tym o specjalistów spoza Polski.
Rozumiem, że chodziło Panu o zespół, który pracuje nad prototypem gry o roboczej nazwie "Dolly", którego trzon stanowią osoby, które jeszcze w 2019 roku zajmowały się dodatkami do "TWoM". Projekt "Dolly", w porównaniu z dodatkami do "TWoM", to zupełnie inna liga, jeśli chodzi o wielkość projektu. Dlatego ten zespół, gdy projekt "Dolly" przejdzie do fazy produkcyjnej, będzie wymagał pewnego wsparcia i zasilenia o osoby z know-how przy prowadzeniu większych projektów growych (bo do tej pory wspomniany zespół pracował jedynie przy mniejszych przedsięwziącach). Czy będą to osoby zajmujące się obecnie ostatnim z dodatków do "Frostpunka", który zadebiutuje w niedalekiej perspektywie? - Być może. Na podejmowanie decyzji mamy jeszcze trochę czasu.
Pozdrawiamy
Zespół "Projektu 8" to drużyna "starych wyjadaczy" z doświadczeniem zdobywanym w szeregu studiów i przy szeregu projektów, również bardzo dużych. Zespół jest w trakcie rozbudowy, w tym o specjalistów spoza Polski.
Rozumiem, że chodziło Panu o zespół, który pracuje nad prototypem gry o roboczej nazwie "Dolly", którego trzon stanowią osoby, które jeszcze w 2019 roku zajmowały się dodatkami do "TWoM". Projekt "Dolly", w porównaniu z dodatkami do "TWoM", to zupełnie inna liga, jeśli chodzi o wielkość projektu. Dlatego ten zespół, gdy projekt "Dolly" przejdzie do fazy produkcyjnej, będzie wymagał pewnego wsparcia i zasilenia o osoby z know-how przy prowadzeniu większych projektów growych (bo do tej pory wspomniany zespół pracował jedynie przy mniejszych przedsięwziącach). Czy będą to osoby zajmujące się obecnie ostatnim z dodatków do "Frostpunka", który zadebiutuje w niedalekiej perspektywie? - Być może. Na podejmowanie decyzji mamy jeszcze trochę czasu.
Pozdrawiamy
Na konferencji padły słowa na temat P8 "mimo, że zespół składa się z fantastycznych fachowców to jest dla niego pierwsza gra". Albo ja i szeroka publiczność coś źle zrozumiała, albo nie wiem już o co chodzi. To była wypowiedź na temat P8 zaraz po tym jak prezes powiedział o zmianie silnika. Chodzi o to, że oni po raz pierwszy pracują na tym silniku? 25 minuta konferencji.