Children Of Morta

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
ZITARIX
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 28, 2018 1:57 pm

wt paź 08, 2019 5:52 am

Sytuacja ta nie jest w porządku. Jeśli trzymaliby się Państwo SWOICH terminów z własnej konferencji inwestorskiej(piękny slajd o jednoczesnej premierze na wszystkie platformy) to nie trzeba by się przejmować innymi premierami. Najpierw Państwo okłamali każdego inwestora oglądającego Waszą konferencję a teraz zrobili to Państwo kolejny raz. Rozumiem że terminy wypłat corocznych premii dla siebie też Państwo przesuwają o parę miesięcy co parę miesięcy jak Macowego Frostpunka z cytuję jednym bugiem do poprawy.
Admin
Site Admin
Posty: 1310
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt paź 08, 2019 4:09 pm

Dzień dobry

Gra "Children of Morta" w wersji na konsolę Nintendo Switch przeszła certyfikację Nintendo co oznacza, że w ocenie tej firmy, produkt jest gotowy do sprzedaży i spełnia w pełni wszystkie wymagania techniczne. Jednak naszym zdaniem tytuł ma jeszcze pewne, niewielkie niedociągnięcia, które psują nieco rozgrywkę. Zdecydowaliśmy zatem o zmianie daty premiery, żeby jeszcze lepiej dopracować grę i poprawić jej jakość/grywalność. Fakt, że 15 października swoją premierę na Nintendo Switch będzie miało kilka innych, dużych tytułów, nie był głównym czynnikiem, który stał za naszą decyzją. Po prostu, chcemy, żeby "Children of Morta", biorąc pod uwagę jak ważną platformą dla tego typu gier stało się Nintendo Switch (przykładem może być "Moonlighter"), spełniał najwyższe oczekiwania co ma kluczowe znaczenie w perspektywie długoterminowej monetyzacji tej produkcji.

Pozdrawiamy
sledzik
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

wt paź 08, 2019 6:11 pm

Miesiąc to nie tragedia a dobry ruch ze strony spółki.Kolega wywołał Frostpunk na Mac - czy Państwo odpuścili już tą platformę czy coś się dłubie ale to nie ważne bo za mały rynek?
blah8760
Posty: 71
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

wt paź 08, 2019 6:28 pm

Pan Darek informował swego czasu, że poprawka dla Maca zostanie przygotowana przy okazji wersji konsolowych (żeby nie robić 2x), także liczę, że pojawi się już wkrótce.
-bART-
Posty: 71
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

pn paź 21, 2019 6:54 am

Witam,
w dniu jutrzejszym mija tydzień od premiery COM ns konsole, mamy też już ok. półtora miesiąca od premiery na PC czy możemy się spodziewać jakiegoś podsumowania sprzedaży?
Rif
Posty: 292
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn paź 21, 2019 9:43 am

Można odnieść wrażenie, że rozjazd w debiutach poszczególnych wersjach mocno wpływa na ogarnięcie marketingu.
Widać, to po rozkładzie recenzji, a w dobie szaleńczego zalewu premier, trudno jest w inny sposób wybić się.
Myślę, że doskonale zdajecie sobie sprawę z faktu, że była to zmarnowana okazja. Biorąc pod uwagę obsuwę samej gry niemal o rok, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Pozostaje trzymać kciuki, że przy projekcie P8 dowieziecie wspólną premierę bez znaczących obsuw w harmonogramie.
Admin
Site Admin
Posty: 1310
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn paź 21, 2019 11:28 am

Dzień dobry

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że brak jednoczesnej premiery "Children of Morta" na cztery platformy nie ułatwiał pracy działowi marketingu i daleko ciężej było nam przebić się z przekazem "okołopremierowym" do mediów. Alternatywą było czekanie z premierą gotowych wersji na PC oraz Xbox One i PS4 do czasu, aż deweloper skończy prace nad wersją na Switch w jakości, która nas satysfakcjonuje. To oznaczałoby premierę w gorącym okresie przedświątecznym i starcie z tytułami AAA. Zdecydowaliśmy się zatem na rozdzielenie premier. Jesteśmy przekonani, że nie będzie to miało większego wpływu na monetyzację w całym cyklu życia "CoM". Będziemy dążyć do tego, żeby przy kolejnych premierach z wydawnictwa uniknąć podobnych "problemów".

Nie planujemy publikować kolejnych informacji o sprzedaży "Children of Morta" poza komunikatem o zwrocie kosztów produkcji (łącznych wydatków na stworzenie "CoM" na wszystkie platformy).

Nie zarzuciliśmy tematu przeniesienia "Frostpunka" na komputery Mac. Naszą intencją jest, podobnie zresztą jak i przy innych tytułach, żeby we "Frostpunka" mogli zagrać wszyscy gracze, bez względu na to, jakich komputerów czy platform używają.

Pozdrawiamy
aircanada15
Posty: 35
Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm

czw lis 21, 2019 12:27 pm

Panie Darku, czy dobrze widzę, że gra nie jest jeszcze dostępna na NS w Japonii ?
Jeśli tak rzeczywiście jest, to kiedy tam się pojawi ?
Admin
Site Admin
Posty: 1310
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lis 21, 2019 1:09 pm

Dzień dobry

Gra "Children of Morta" w wersji na Nintendo Switch nie jest jeszcze dostępna w Japonii.

Przypomnę, że produkty wprowadzane do bezpośredniej dystrybucji na japońskim rynku muszą wcześniej zdobyć stosowną certyfikację. Do gry muszą być również zaimplementowane pewne elementy (czcionki, język) dostosowujące ją do klientów z japońskiego rynku. Dotyczy to zarówno konsoli PS4 jak Nintendo Switch. W przypadku "Moonlightera" premiera w Japonii na Switch miała miejsce cztery miesiące później (koniec marca 2019) niż premiera globalna (listopad 2018) co nie miało żadnego znaczenia dla sprzedaży na rynku japońskim (była/jest baaaardzo zadowalająca).

Pracujemy, wspólnie z deweloperem, nad przygotowaniem "Children of Morta" w wersji na rynek japoński na Switch. Należy jednak liczyć się z tym, że "japońska" premiera "CoM" na Switch będzie miała miejsce dopiero za jakiś czas.

Pozdrawiamy
ODPOWIEDZ