Dzień dobry
Konsolowa wersja "Frostpunka" wkrótce trafi do certyfikacji Sony i Microsoftu. Dopiero po przejściu tego procesu będziemy mogli ostatecznie wyznaczyć datę premiery naszej gry. Stąd też bierze się nasza ostrożność w podawaniu jakichkolwiek terminów kiedy konsolowy "Frostpunk" i DLC trafią na rynek (premiery powinny być trochę "rozsunięte").
Jeśli chodzi o wolumen sprzedaży "Frostpunka" to, jak podawaliśmy na Konferencji Inwestorskiej 26 marca, na dzień Konferencji wolumen wynosił ok. 1,4 mln sztuk. Jesteśmy już półtora miesiąca po tym evencie można zatem założyć, że sprzedaż jest już wyższa.....
Głównym problemem, który zaważył o przesunięciu premiery "Frostpunka" na Mac była optymalizacja gry. Na niektórych modelach urządzeń z systemem operacyjnym iOS nasza gra działała mało płynnie. W najbliższych dniach (być może już w tym tygodniu) poinformujemy, co robimy z tym tematem. Możemy jednak zapewnić, że fani "Frostpunka" ze sprzętem Apple doczekają się możliwości zakupu naszej gry.
Pozdrawiamy
Frostpunk
Dla jasności, mówimy tylko o konsolach i pierwszym DLC (Endless mode)? Czy już o płatnym DLC dla konsol, bez zdradzania kiedy będzie płatne DLC dla PC?
Czyli się doczekam żeby zagrać
Dzień dobry
Temat niższych prowizji z tytułu sprzedaży "Frostpunka" na platformie Steam mamy "pod kontrolą". Jako deweloper mamy bowiem bieżącą wiedzę, jaką prowizję pobiera Steam z tytułu sprzedaży każdego naszych tytułów, w tym z wydawnictwa. Obniżenie prowizji dla "Frostpunka" (zakładając oczywiście, że uda nam się osiągnąć wolumeny, których oczekuje Steam) będzie miało pozytywny wpływ na nasze wyniki. To oznacza, że będzie to informacja cenotwórcza, z którą podzielimy się z rynkiem.
Pozdrawiamy
Temat niższych prowizji z tytułu sprzedaży "Frostpunka" na platformie Steam mamy "pod kontrolą". Jako deweloper mamy bowiem bieżącą wiedzę, jaką prowizję pobiera Steam z tytułu sprzedaży każdego naszych tytułów, w tym z wydawnictwa. Obniżenie prowizji dla "Frostpunka" (zakładając oczywiście, że uda nam się osiągnąć wolumeny, których oczekuje Steam) będzie miało pozytywny wpływ na nasze wyniki. To oznacza, że będzie to informacja cenotwórcza, z którą podzielimy się z rynkiem.
Pozdrawiamy
Dziękuję Panie Dariuszu,
Miałem raczej na myśli konsultacje tego czy platforma Steam pozwoli Wam podzielić się wiedzą o przekroczeniu progu z rynkiem. Gdzieś mi tam kołata, że była to kwestia, o który mieliście dopytać. Sprawa zatem jest już jasna. Pozostaje czekać na dobre wieści
Miałem raczej na myśli konsultacje tego czy platforma Steam pozwoli Wam podzielić się wiedzą o przekroczeniu progu z rynkiem. Gdzieś mi tam kołata, że była to kwestia, o który mieliście dopytać. Sprawa zatem jest już jasna. Pozostaje czekać na dobre wieści
Dzień dobry
Mam takie pytanie. Czy byli byście skłonni to współpracy przy stworzeniu gry fabularnej(papierowej) na bazie uniwersum Frost Punk? Widać bardzo duży potencjał w samym uniwersum z czego zapewne zdajecie sobie sprawę. Po pierwszych sesjach w tym uniwersum myślę ,że jest doskonałą podstawą dla gry fabularnej. Jeżeli w ogóle były by jakiekolwiek chęci ze strony 11bit studio razem z innymi znajomymi mistrzami gry byli byśmy chętni do stworzenia prototypu podręcznika. Wydaje mi się ,że może odnieść taka gra spory sukces.
Swoją drogą chciałem pogratulować pomysłu i wykonania.
Pozdrawiam Wróblewski
Mam takie pytanie. Czy byli byście skłonni to współpracy przy stworzeniu gry fabularnej(papierowej) na bazie uniwersum Frost Punk? Widać bardzo duży potencjał w samym uniwersum z czego zapewne zdajecie sobie sprawę. Po pierwszych sesjach w tym uniwersum myślę ,że jest doskonałą podstawą dla gry fabularnej. Jeżeli w ogóle były by jakiekolwiek chęci ze strony 11bit studio razem z innymi znajomymi mistrzami gry byli byśmy chętni do stworzenia prototypu podręcznika. Wydaje mi się ,że może odnieść taka gra spory sukces.
Swoją drogą chciałem pogratulować pomysłu i wykonania.
Pozdrawiam Wróblewski
Dzień dobry
11 bit studios S.A. stara się monetyzować swoje tytuły na wszystkich możliwych platformach i rynkach. Obejmuje to również "planszówki". Przykładem może być "TWoM", czyli nasza wcześniejsza produkcja, która wersja "papierowa" spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem.
Zapraszamy Pana do bezpośredniego kontaktu ze Spółką. Z chęcią poznam Pana pomysły na "papierowego" Frostpunka.
Pozdrawiamy
11 bit studios S.A. stara się monetyzować swoje tytuły na wszystkich możliwych platformach i rynkach. Obejmuje to również "planszówki". Przykładem może być "TWoM", czyli nasza wcześniejsza produkcja, która wersja "papierowa" spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem.
Zapraszamy Pana do bezpośredniego kontaktu ze Spółką. Z chęcią poznam Pana pomysły na "papierowego" Frostpunka.
Pozdrawiamy
Panie Darku,
w przeddzień premiery Frostpunka na konsole oraz płatnych dodatków do gry na PC, prosiłbym o ujawnienie dwóch liczb: whishlisty Frostpunka na Steamie w przeddzień premiery gry w 2018 roku oraz outstanding whishlisty na dzień dzisiejszy? Pozwoli to inwestorom szacować rzeczywistą sprzedaż gry oraz sprzedaż w kolejnych miesiącach.
Pozdrawiam,
Michał
w przeddzień premiery Frostpunka na konsole oraz płatnych dodatków do gry na PC, prosiłbym o ujawnienie dwóch liczb: whishlisty Frostpunka na Steamie w przeddzień premiery gry w 2018 roku oraz outstanding whishlisty na dzień dzisiejszy? Pozwoli to inwestorom szacować rzeczywistą sprzedaż gry oraz sprzedaż w kolejnych miesiącach.
Pozdrawiam,
Michał