Dzień dobry
Zgadzam się, że sformułowanie "co najmniej dwa duże, płatne dodatki", czytane wprost, może oznaczać dowolnie dużą liczbę dodatków od dwóch włącznie, w górę.
Ale nigdzie nie znajdzie Pan deklaracji z naszej strony, że dodatków do "Frostpunka" planowanych na ten rok ma być trzy bądź cztery albo jeszcze więcej .
Pozdrawiamy.
Frostpunk
Otóż to, od dwóch włącznie w górę czytamy wprost: planujemy dwa, a może i więcej płatnych DLC. Zatem nie wypada z tego robić deklaracji 1-2Admin pisze: ↑pn kwie 08, 2019 4:09 pmDzień dobry
Zgadzam się, że sformułowanie "co najmniej dwa duże, płatne dodatki", czytane wprost, może oznaczać dowolnie dużą liczbę dodatków od dwóch włącznie, w górę.
Ale nigdzie nie znajdzie Pan deklaracji z naszej strony, że dodatków do "Frostpunka" planowanych na ten rok ma być trzy bądź cztery albo jeszcze więcej .
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Wolimy nie składać jednoznacznych deklaracji dotyczących ilości płatnych DLC do "Frostpunka", które ukażą się w tym roku. Mamy dopiero kwiecień co oznacza, że wciąż mamy sporą swobodę, żeby decydować o terminach ich premier i cenach po jakich będą sprzedawane. Otoczenie rynkowe, które ma wpływ na naszą strategię marketingowo-wydawniczą, również dotyczącą DLC, jest bardzo zmienne co oznacza, że lepiej ostrożnie dawkować informacje (co niekoniecznie musi się podobać inwestorom) niż szafować obietnicami, które potem ciężko dowieźć (co na pewno nie spodobałoby się inwestorom).
Pozdrawiamy
Wolimy nie składać jednoznacznych deklaracji dotyczących ilości płatnych DLC do "Frostpunka", które ukażą się w tym roku. Mamy dopiero kwiecień co oznacza, że wciąż mamy sporą swobodę, żeby decydować o terminach ich premier i cenach po jakich będą sprzedawane. Otoczenie rynkowe, które ma wpływ na naszą strategię marketingowo-wydawniczą, również dotyczącą DLC, jest bardzo zmienne co oznacza, że lepiej ostrożnie dawkować informacje (co niekoniecznie musi się podobać inwestorom) niż szafować obietnicami, które potem ciężko dowieźć (co na pewno nie spodobałoby się inwestorom).
Pozdrawiamy
A czy tu coś się zmieniło?Admin pisze: ↑pn lut 11, 2019 12:56 pmTo oznacza, że z pewnością pochylimy się/przeanalizujemy temat zrobienia portu "Frostpunka" na Nintendo Switch, szczególnie że sukces "Civilization VI" daje podstawy, żeby wierzyć, że stworzenie takiego portu (od strony technicznej) jest możliwe. Przyznajemy jednak, że z uwagi na ograniczone możliwości "przerobowe" obecnie temat ten nie wyszedł poza fazę luźnych analiz i produkcyjnie nic się jeszcze w tym temacie nie dzieje.
Wydaje mi się, że to nieprecyzyjne pytanie. Z tego co wiem to na XBOXie można grać zarówno padem przewodowym jak i bezprzewodowym.
Są w sprzedaży przewodowe pady obsługujące zarówno PC jak i XBOX. Tutaj chyba pole do popisu ma MS. Jeśli system będzie miał sterowniki do kontrolera to zapewne da się grać choć nie próbowałem.
Jeśli chodzi Ci o zrobienie sterowania takiego jak w konsolach tylko pod obsługę takim padem to chyba byłbym sceptyczny.
Gdyby to było takie proste zamiany sterowania to nie byłby potrzebny port trwający kilka miesięcy.
Jak wiemy MS idzie w kierunku unifikacji systemów na konsole XBOX i W10. Jednak raczej jeszcze nie teraz. Aktualnie gry są robione nieco inaczej na konsole. Być może jestem w błędzie ale na sterowanie takie jak na konsolach nie ma co liczyć choć sam pad uniwersalny być może zadziała w grze.
Dzień dobry
Tylko nieliczne gry w wersji na PC pozwalają na granie z użyciem padów. Podobnie, tylko nieliczne gry w wersji na konsole pozwalają na granie z użyciem klawiatury i myszki. To niewielkie nisze rynkowe, które należy bardziej traktować w kategorii ciekawostki niż biznesowej okazji. Dlatego nie prowadzimy obecnie prac w tym kierunku. Absolutnym priorytetem dla nas jest udana premiera "Frostpunka" na konsole Xbox One i PS4. Pozytywny odbiór zapowiedzi, że premiera będzie latem, bardzo motywują nas do prac nad tym tematem.
Pozdrawiamy
Tylko nieliczne gry w wersji na PC pozwalają na granie z użyciem padów. Podobnie, tylko nieliczne gry w wersji na konsole pozwalają na granie z użyciem klawiatury i myszki. To niewielkie nisze rynkowe, które należy bardziej traktować w kategorii ciekawostki niż biznesowej okazji. Dlatego nie prowadzimy obecnie prac w tym kierunku. Absolutnym priorytetem dla nas jest udana premiera "Frostpunka" na konsole Xbox One i PS4. Pozytywny odbiór zapowiedzi, że premiera będzie latem, bardzo motywują nas do prac nad tym tematem.
Pozdrawiamy