Minęły dwa tygodnie od wykrycia wad wersji MAC. To, że zlewka jest na nas, już przywyklismy, ale gracze domagają się informacji. Jakichkolwiek. Wbrew lansowanej tutaj teorii, nie czekają cierpliwie, bo zwyczajnie stracili łączność z autorami gry. Wypadałoby społeczności wytłumaczyć się conieco, bo wykazują niezadowolenie.
Tak w ogól, jakie studio odpowiada za padakę związaną z tym portem (i które odpowiada za port na konsole) ? Ta sytuacja to blamaż. Najważniejszy wasz produkt, który ma jeszcze ciągnąć za uszy całą społkę przez trzy lata, a okazuje się, że nie potrafiliscie sami przygotować wersji na inne platformy.
Frostpunk
Jakiś komentarz admina, dotyczący tego dlaczego naprawa drobnego błędu wykrytego na ostatniej prostej w dniu premiery zajmuje 3 tygodnie? A może najważniejsze pytanie - dlaczego przyszli gracze macowi na Steamie zadający wam pytania i żądający wyjaśnień są zostawieni sami sobie?
Nie widać nadmiernego niepokoju. Gracze spokojnie czekają. Jest w co grać. Dużo bardziej zniecierpliwieni są akcjonariusze z powodu zachowania kursu i "głodu informacyjnego" Niedawno na steam pojawił się wpis Rufusa:Mike pisze: ↑śr mar 06, 2019 11:55 amJakiś komentarz admina, dotyczący tego dlaczego naprawa drobnego błędu wykrytego na ostatniej prostej w dniu premiery zajmuje 3 tygodnie? A może najważniejsze pytanie - dlaczego przyszli gracze macowi na Steamie zadający wam pytania i żądający wyjaśnień są zostawieni sami sobie?
Thanks for being patient. I know we took our sweet time - but this kind of issues sometimes require some additional (and unexpected) double-checking.
Currently, we're experiencing nasty frame rate drops and these problems seem much bigger than initially expected. We're doing our best and want to deliver you the game that works super smoothly. All we can ask for is that you give us more time.
We'll let you know as soon as any new info emerges!
Czyżby pierwsze płatne DLC w kwietniu?
https://twitter.com/frostpunkgame/statu ... 3676674048
https://twitter.com/frostpunkgame/statu ... 3676674048