Witam. Dziękuję za wyjaśnienie odnośnie prezentacji w sprawozdaniu. To jest już jasne.
Natomiast prośba o wyjaśnienie na czym bazujecie Państwo twierdząc, że dla Frostpunka Chiny okazały się żyłą złota, jest wciąż aktualna.
Pozdrawiam
Strategia na kolejne lata
-
- Posty: 34
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm
Pogadajcie z Acid Wizard Studio i zaproponujcie im wydanie Darkwood na Switcha. Ta gra ma 94% pozytywnych recenzji na Steam i 80% średnią ocen na Metacritic. Moim zdaniem znakomicie nadaje się na Switch. Nie ma to jak pograć w jakiś horror w łóżku tuż przed snem. Kokosów na niej nie zbijecie ale ponieważ gra jest dobra to będzie budować pozytywną opinię o 11bit jako firmie wydającej dobre gry.
Dzień dobry
Trzy najważniejsze rynki sprzedaży (jeśli chodzi o przychody) dla "Frostpunka" to Chiny, Ameryka Północna i Unia Europejska. Mają porównywalne udziały. Wolumenowo Chiny są najważniejszym rynkiem ale, co zapewne już wszyscy wiedzą, gry na tym rynku sprzedawane są taniej niż na dojrzałych rynkach zachodnich. Biorąc pod uwagę, że jeszcze 2-3 lata temu udział rynku chińskiego w przychodach 11 bit studios S.A. był znikomy można powiedzieć, że Spółka wykonała olbrzymi postęp na tym polu bo przecież rosnące przychody z Chin bynajmniej nie skanibalizowały przychodów z innych rynków.
Pozdrawiamy.
Trzy najważniejsze rynki sprzedaży (jeśli chodzi o przychody) dla "Frostpunka" to Chiny, Ameryka Północna i Unia Europejska. Mają porównywalne udziały. Wolumenowo Chiny są najważniejszym rynkiem ale, co zapewne już wszyscy wiedzą, gry na tym rynku sprzedawane są taniej niż na dojrzałych rynkach zachodnich. Biorąc pod uwagę, że jeszcze 2-3 lata temu udział rynku chińskiego w przychodach 11 bit studios S.A. był znikomy można powiedzieć, że Spółka wykonała olbrzymi postęp na tym polu bo przecież rosnące przychody z Chin bynajmniej nie skanibalizowały przychodów z innych rynków.
Pozdrawiamy.
Autorzy Children of Morta wyznali w końcu, że gra przesunięta została na 2019 rok. Przy czym nie potrafią zupełnie określić bliższej daty.
Jak to w końcu jest tj. czy gra jest gotowa i przesuneliscie że względu na deal z Microsoftem premierę i faktycznie wyjdzie w Q1 czy jak zazwyczaj gra jeszcze jest w ostrej produkcji i po prostu nie wiecie, kiedy nastąpi finalizacja i dopiero gra trafi do certyfikacji, która jeszcze ten termin oddali?
Jak to w końcu jest tj. czy gra jest gotowa i przesuneliscie że względu na deal z Microsoftem premierę i faktycznie wyjdzie w Q1 czy jak zazwyczaj gra jeszcze jest w ostrej produkcji i po prostu nie wiecie, kiedy nastąpi finalizacja i dopiero gra trafi do certyfikacji, która jeszcze ten termin oddali?
Przecież pisali już wcześniej, że gra mogła wyjść końcem 2018 ale ze względu na kwestie biznesowe wyjdzie początkiem 2019. Biznesowo brzmi to dobrze, ale ta ich chole.... słowność i terminowośćRif pisze: ↑pt gru 14, 2018 9:06 amAutorzy Children of Morta wyznali w końcu, że gra przesunięta została na 2019 rok. Przy czym nie potrafią zupełnie określić bliższej daty.
Jak to w końcu jest tj. czy gra jest gotowa i przesuneliscie że względu na deal z Microsoftem premierę i faktycznie wyjdzie w Q1 czy jak zazwyczaj gra jeszcze jest w ostrej produkcji i po prostu nie wiecie, kiedy nastąpi finalizacja i dopiero gra trafi do certyfikacji, która jeszcze ten termin oddali?
Czytałeś aktualizację na stronie Steam? Twórcy nie piszą o decyzji biznesowej, ale o rozbudowie gry i chęci sprawienia by była doskonała w momencie premiery.
Jakoś im w tej kwestii bardziej wierzę niż brodaczom
Zwracam honor, choć gdybym był na ich miejscu to akcjonariuszy bym informował, że zmiana terminu wynika z kwestii biznesowych, a graczy, że z pobudek jakościowych Czyżby w końcu zaczął poprawiać im się PR?
Dzień dobry
Komunikacja biznesowa/inwestorska i komunikacja do graczy to dwie różne rzeczy. O ile informacje do graczy przebijają się również do inwestorów, którzy szukają cenotwórczych informacji we wszystkich możliwych źródłach, to fani gier wideo rzadko czytają informacje biznesowe ze spółek. O tym, że premiera "Children of Morta" nie dojdzie do skutku w 2018 roku 11 bit studios S.A. informowało choćby w Raporcie finansowym za III kwartał 2018 roku. Zatem inwestorzy od dawna mieli wiedzę na ten temat. Gracze, dla których najważniejsza jest jakość produktów, nie przywiązują aż tak dużej uwagi do dat premier i bez problemu mogą trochę dłużej poczekać na tytuł, który ich interesuje, byleby tylko spełnił ich oczekiwania (zapewnił dużo ciekawej rozrywki). Dlatego kilka dni temu koledzy z działu marketingu zdecydowali się poinformować fanów czekających na premierę "Children of Morta", że będzie ona nieco później. W zamian, żeby poczuli się "dopieszczeni" dostaną więcej rozgrywki .Od strony biznesowej, dorzucenie dodatkowego kontentu, również powinno mieć pozytywny wpływ na późniejszą sprzedaż.
Pozdrawiamy.
Komunikacja biznesowa/inwestorska i komunikacja do graczy to dwie różne rzeczy. O ile informacje do graczy przebijają się również do inwestorów, którzy szukają cenotwórczych informacji we wszystkich możliwych źródłach, to fani gier wideo rzadko czytają informacje biznesowe ze spółek. O tym, że premiera "Children of Morta" nie dojdzie do skutku w 2018 roku 11 bit studios S.A. informowało choćby w Raporcie finansowym za III kwartał 2018 roku. Zatem inwestorzy od dawna mieli wiedzę na ten temat. Gracze, dla których najważniejsza jest jakość produktów, nie przywiązują aż tak dużej uwagi do dat premier i bez problemu mogą trochę dłużej poczekać na tytuł, który ich interesuje, byleby tylko spełnił ich oczekiwania (zapewnił dużo ciekawej rozrywki). Dlatego kilka dni temu koledzy z działu marketingu zdecydowali się poinformować fanów czekających na premierę "Children of Morta", że będzie ona nieco później. W zamian, żeby poczuli się "dopieszczeni" dostaną więcej rozgrywki .Od strony biznesowej, dorzucenie dodatkowego kontentu, również powinno mieć pozytywny wpływ na późniejszą sprzedaż.
Pozdrawiamy.