Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
-
AMDBS
- Posty: 78
- Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm
sob sie 23, 2014 9:19 pm
Graf78 pisze:to preorder? sa dwie ceny 19,90EUR w promocji a 29,90EUR normalna???
Nie Graf - wystarczy użyć tłumacza - te 29,9 euro to kwota od której zaczyna się darmowa dostawa
Ciekawe, wszyscy liczyliśmy, a przynajmniej większość z akcjonariuszy mniejszościowych liczyła na to, że debiut TWOM da porządnego kopa GR, na którym jako pierwszym portalu z grami można było by nabyć tę właśnie grę ale było by to pewnie złe dla samego TWOM bo niestety ale GR chyba nie ma jeszcze aż takiej siły przebicia i mogło by to troszkę ograniczyć ilość sprzedanych kopii gry.
Co o tym myślicie? może ktoś ze spółki coś na ten temat napisze
-
Admin
- Site Admin
- Posty: 1762
- Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm
pn sie 25, 2014 12:24 pm
To jakies nieporozumienie - ten link powinien niedlugo zostac usuniety.
pozdr.
-
hazard
- Posty: 115
- Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm
-
Graf78
- Posty: 148
- Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm
pt sie 29, 2014 11:24 pm
W porownaniu do serii Anomay spodziewałem się wyższej ceny 29.99$ a pre order 24,99$ ale lepiej sprzedać 2x wiecej TWoM w niższej cenie. Jak nie sprzedadza 200tys kopii to będę bardzo zawiedziony.
-
AMDBS
- Posty: 78
- Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm
pn wrz 01, 2014 11:46 am
Kiedy można się spodziewać gameplay'a TWOM ? Wydawało mi się że po Pax Prime zgodnie zapowiedziami na FB coś nowego Pokażecie prócz screenów
-
Graf78
- Posty: 148
- Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm
pn wrz 01, 2014 6:27 pm
topfacet pisze:200 000 kopii wersji na PC? Jesli to sie uda o chyba wszyscy bedziemy krezusami
Pisalem o ogólnym poziomie sprzedaży wersji stacjonarnej na PC/PS4/xbox. Zobaczymy jak będzie - gra troche niszowa niemniej zamieszania wokół niej było sporo
tylko zastanawiam się czy nie za późno jest premiera bo szum medialny ostatnio troche opadł.
200tys to ok 10 mln pln przychodu - koszty gry (2-3mln pln) bedzie ładny zysk który się ekipie jak najbardziej należy ale emerytury z tego dla drobnych nie bedzie.
-
pieniek
- Posty: 213
- Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm
wt wrz 02, 2014 1:36 pm
Pan Jakub Kowalski w temacie GR napisał że spodziewa się wybuchającej gwiazdy w kontekście TWOM.
Ja mam takie pytanie kiedy rusza jakaś żywsza masowa akcja PROMOCYJNA gry. Bo patrząc nawet na ILOŚĆ LIKEów TWOM na FB to widać tam mocną monotonie i bezruch( 4 k od dłuższego czasu). Spacecom ostatnio nabił dużą ilość kliknięć która już wynosi 16 K biorąc pod uwage ze THE WITCHER 3 ma 48 k ( the witcher 2 ma 28 K likeow)to jest bardzo ładny progress.
-
Jakub Kowalski
- Posty: 46
- Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm
wt wrz 02, 2014 2:57 pm
pieniek pisze:Pan Jakub Kowalski w temacie GR napisał że spodziewa się wybuchającej gwiazdy w kontekście TWOM.
Nie napisałem tak. Napisałem, że TWoM można rozpatrywać w kategorii potencjalnego wybuchu, zaś GR to projekt długofalowy. Nie spekuluję na temat sukcesu TWoM-a.
-
pieniek
- Posty: 213
- Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm
wt wrz 02, 2014 3:47 pm
Jakub Kowalski pisze:pieniek pisze:Pan Jakub Kowalski w temacie GR napisał że spodziewa się wybuchającej gwiazdy w kontekście TWOM.
Nie napisałem tak. Napisałem, że TWoM można rozpatrywać w kategorii potencjalnego wybuchu, zaś GR to projekt długofalowy. Nie spekuluję na temat sukcesu TWoM-a.
faktycznie przepraszam za nadinterpretacje.
Z drugiej strony ludzie z 11 bit wydaja się troszkę zbyt zdystansowani do swoich produktów i oczekiwań wobec nich. I nie jestem do końca przekonany czy to słuszna koncepcja. Jeśli się coś tworzy to chyba powinno się mieć jakąś "pozytywną zajawkę" i wiarę w słuszność produktu, i od czasu do czasu dzielić się tymi swoimi uczuciami i oczekiwaniami z rynkiem.
No ale i tak ostatecznie to jak zawsze bywa" po owocach ich poznacie."