wiesz widzisz, moze faktycznie przeoczylem te dwa fakty, tak czy siak roadmapa jest jakims tam konkretnym milestonem w temacie flagowego produktu, szacunek ze ukazala sie w deklarowanym terminie, bo w zasadzie o to tylko „sie czepialem”;)
w zwiazku z tym pytanie do Pana Rzecznika:)
jak z wersja na mac’a? jest szansa przed summer sale? czy zdecydowanie zbyt odlegly temat?
Frostpunk
-
- Posty: 43
- Rejestracja: pn kwie 30, 2018 8:49 pm
W kontekscie FP i ML chcialbym zwrocic uwage na 2 wazne niusy, jakie podal PlayWay, tj.
- o skali sprzedazy HF po 2 tygodniach
- o wycofaniu się z podawania informacji o premierach
Obie informacje są bardzo zle z punktu widzenia PlayWay, co nie przeszkodziło wzrosnąć dziś kursowi o ponad 20% (prawie 40% od dolka), co świadczy o idiotyzmie inwestorów i zarzadzajacych
Skupmy się jednak na pierwszej informacji
http://mojeinwestycje.interia.pl/news?i ... 84#android
HF - 80 tys po 72 godzinach
http://mojeinwestycje.interia.pl/news?i ... 12#android
HF - 200 tys po 2 tygodniach, czyli 336 godzinach
O Agony nie ma nawet co wspominać - miał być hitem, a okazał się kitem
WNIOSKI
1/
HF przez 2 tygodnie nie sprzedał tylu kopii, co FP w ... 2 dni
przychod z HF jest jeszcze niższy i byc moze nigdy nie osiagnie poziomu FP z 2 tygodni sprzedazy
Oni maja przychód na HF na poziomie 20-30 od kopii, przy czym bliższe prawdy jest prawdopodobnie 20 zl
2/
Miejsce na STEAM jest niezwykle mylące i warto to raz na zawsze zapamietac
- w 11 dni HF sprzedał 120 tys kopii, czyli ok. 10 tys kopii dziennie
- 10 tys kopii to ok 200 tys USD wartosci, ale nie dla spółki tylko wartość sprzedazy
3/
Sytuacja jest klarowna
CDR ... wielka wyrwa która z czasem zostanie zasypana ... 11BIT
potem ..... KOMPLETNIE NIC ...
w innym wszechświecie PlayWay, CIG, coś tam, coś tam ...
a potem totalne nic - czyli reszta spółek growych, które skończą na śmietniku historii lub zakończą ... upadloscia
Ale ... im droższy jest PlayWay tym lepiej dla 11BIT
Dzień dobry
W branży growej, która jest częścią świata elektronicznej rozrywki (digital entertainment), trudno jest jednoznacznie przewidzieć, które z projektów (w przypadku "Frostpunka" chodzi o DLC, nowe platformy, wersje językowe, itp.) odniosą sukces finansowy, czyli będą miały znaczenie dla wyceny 11 bit studios S.A. Podobnie trudno jest przewidzieć, jak wyglądał będzie rynek growy za kilka lat, czyli pod koniec biznesowego "życia" naszej gry.
Stąd zdecydowaliśmy, że do tematu Roadmapy dla "Frostpunka" podejdziemy tylko od strony graczy/użytkowników, żeby pokazać im, jak zamierzamy rozwijać "Frostpunka" . Mamy nadzieję, że ich decyzje zakupowe będą miały pozytywne przełożenie na wyniki Spółki i jej wycenę rynkową.
Pozdrawiamy
W branży growej, która jest częścią świata elektronicznej rozrywki (digital entertainment), trudno jest jednoznacznie przewidzieć, które z projektów (w przypadku "Frostpunka" chodzi o DLC, nowe platformy, wersje językowe, itp.) odniosą sukces finansowy, czyli będą miały znaczenie dla wyceny 11 bit studios S.A. Podobnie trudno jest przewidzieć, jak wyglądał będzie rynek growy za kilka lat, czyli pod koniec biznesowego "życia" naszej gry.
Stąd zdecydowaliśmy, że do tematu Roadmapy dla "Frostpunka" podejdziemy tylko od strony graczy/użytkowników, żeby pokazać im, jak zamierzamy rozwijać "Frostpunka" . Mamy nadzieję, że ich decyzje zakupowe będą miały pozytywne przełożenie na wyniki Spółki i jej wycenę rynkową.
Pozdrawiamy
Witam
Na konferencji podano iż jeszcze w maju zostanie podane do publicznej wiadomości info na temat przyszłości i rozwoju gry Frostpunk, mamy 7 czerwiec i spółka milczy, gra FP osuwa się w rankingu Steam w zastraszającym tempie, czy osiedliście na laurach i jesteście zadowolenie ze sprzedaży?
Frostpunk to dobry projekt, ale taki Monlighter (osobiście dla mnie lepsza gra od FP, zakupiłem obie)obecnie lepiej się sprzedaje od FP na Steam, piszę jako inwestor i gracz.
Mimo wszystko gratuluję sukcesu i życzę szybszego wydawania gier.
Na konferencji podano iż jeszcze w maju zostanie podane do publicznej wiadomości info na temat przyszłości i rozwoju gry Frostpunk, mamy 7 czerwiec i spółka milczy, gra FP osuwa się w rankingu Steam w zastraszającym tempie, czy osiedliście na laurach i jesteście zadowolenie ze sprzedaży?
Frostpunk to dobry projekt, ale taki Monlighter (osobiście dla mnie lepsza gra od FP, zakupiłem obie)obecnie lepiej się sprzedaje od FP na Steam, piszę jako inwestor i gracz.
Mimo wszystko gratuluję sukcesu i życzę szybszego wydawania gier.
31 maja było:
https://steamcommunity.com/games/323190 ... 3659814948
https://steamcommunity.com/games/323190 ... 3659814948
-
- Posty: 43
- Rejestracja: pn kwie 30, 2018 8:49 pm
ethos pisze: ↑czw cze 07, 2018 8:29 amWitam
Na konferencji podano iż jeszcze w maju zostanie podane do publicznej wiadomości info na temat przyszłości i rozwoju gry Frostpunk, mamy 7 czerwiec i spółka milczy, gra FP osuwa się w rankingu Steam w zastraszającym tempie, czy osiedliście na laurach i jesteście zadowolenie ze sprzedaży?
Frostpunk to dobry projekt, ale taki Monlighter (osobiście dla mnie lepsza gra od FP, zakupiłem obie)obecnie lepiej się sprzedaje od FP na Steam, piszę jako inwestor i gracz.
Mimo wszystko gratuluję sukcesu i życzę szybszego wydawania gier.
Czytam, czytam i Ty rzeczywiście poważnie .... DRAMAT
Dobra rada
skoncentruj się na grach, a zapomnij o giełdzie bo to nie dla ciebie
a tak przy okazji ...
HF z PlayWay jest od 3 tygodni w 10-ce lub jej okolicach, a zarobil mniej niż FP 3 dni
FP w 2 tyg. być może zarobił więcej niż ML w całym cyklu życia
gra nie jest sprzedawana tylko na steam, ale też na innych platformach gdzie akurat są promocje
Ok, mamy roadmapę na 2018, co prawda bez żadnych dat, ale ok. Tylko dlaczego od prawie miesiąca nie wyszedł żaden patch? Gracze zgłaszają na steam sporo problemów, nie widać żadnych odpowiedzi od devów. Ta twitterze/fb same artworki. Z punktu widzenia gracza wygląda jakbyście wydali grę i uciekli na wakacje (pewnie zresztą zasłużone .