Dzień dobry
"Frostpunk" będzie grą 3D.
Grą 2,5D był "TWoM".
Pozdrawiamy.
Frostpunk
Witam
Czy moga panstwo podsumowac ostatnie targi Pax West? nie pojawilo sie duzo nowych recenzji ani filmow z gameplayem a te co juz sa na youtube maja niska ogladalnosc. W jednym z ostatnich artykulow w parkiecie BOS obawia sie slabego marketingu i ze o Frostpunku jest zbyt cicho. Czy dzialania marketingowe dopiero sie zaczna i co zamierzacie zrobic aby o Frostpunku bylo glosniej?
Czy moga panstwo podsumowac ostatnie targi Pax West? nie pojawilo sie duzo nowych recenzji ani filmow z gameplayem a te co juz sa na youtube maja niska ogladalnosc. W jednym z ostatnich artykulow w parkiecie BOS obawia sie slabego marketingu i ze o Frostpunku jest zbyt cicho. Czy dzialania marketingowe dopiero sie zaczna i co zamierzacie zrobic aby o Frostpunku bylo glosniej?
Czy jakieś materiały związane z grą zostaną zaprezentowane na zbliżających się targach PGA ?
Dzień dobry
Będziemy obecni na poznańskim PGA. Zapraszamy na nasze stoisko.
PGA to tylko jedna z kilku imprez targowych, w których będziemy uczestniczyli jeszcze w tym roku. W drugiej połowie września będziemy pokazywali "Frostpunka" i gry z naszego wydawnictwa na Tokio Game Show. Niewiele później pojawimy się na targach Igromir w Moskwie a wkrótce potem na Brasil Game Show. W ramach kampanii marketingowej "Frostpunka" planowana jest też jeszcze premiera trailera, który przygotował Platige Image oraz filmów promocyjnych pokazujących rozgrywkę (gameplay) "Frostpunka". Towarzyszyć im będą artykuły, materiały wideo i recenzje w najważniejszych światowych mediach branżowych oraz akcje promocyjne z wiodącymi dystrybutorami (Steam, GOG.com, itp.), które mają na celu dotarcie z naszym nowym produktem, czyli "Frostpunkiem" do graczy, którzy wcześniej nabyli "TWoM" bądź chętnie kupują gry z gatunku city builder.
Podsumowując, kampania promocyjna "Frostpunka" dopiero się rozkręca niemniej, już przynosi pożądane przez nas efekty w postaci dużej liczby odsłon trailerów o naszej grze (statystyki oglądalności są znacznie lepsze niż w przypadku filmów poprzedzających premierę "TWoM") czy też szybko rosnącej wishlisty "Frostpunka" na Steam.
Pozdrawiamy.
Będziemy obecni na poznańskim PGA. Zapraszamy na nasze stoisko.
PGA to tylko jedna z kilku imprez targowych, w których będziemy uczestniczyli jeszcze w tym roku. W drugiej połowie września będziemy pokazywali "Frostpunka" i gry z naszego wydawnictwa na Tokio Game Show. Niewiele później pojawimy się na targach Igromir w Moskwie a wkrótce potem na Brasil Game Show. W ramach kampanii marketingowej "Frostpunka" planowana jest też jeszcze premiera trailera, który przygotował Platige Image oraz filmów promocyjnych pokazujących rozgrywkę (gameplay) "Frostpunka". Towarzyszyć im będą artykuły, materiały wideo i recenzje w najważniejszych światowych mediach branżowych oraz akcje promocyjne z wiodącymi dystrybutorami (Steam, GOG.com, itp.), które mają na celu dotarcie z naszym nowym produktem, czyli "Frostpunkiem" do graczy, którzy wcześniej nabyli "TWoM" bądź chętnie kupują gry z gatunku city builder.
Podsumowując, kampania promocyjna "Frostpunka" dopiero się rozkręca niemniej, już przynosi pożądane przez nas efekty w postaci dużej liczby odsłon trailerów o naszej grze (statystyki oglądalności są znacznie lepsze niż w przypadku filmów poprzedzających premierę "TWoM") czy też szybko rosnącej wishlisty "Frostpunka" na Steam.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Serdecznie zapraszamy na nasze stoisku na PGA gdzie będziemy pokazywali "Frostpunka" oraz "Moonlightera" i "Children of Morta". Każdy z odwiedzających będzie mógł przetestować wymienione tytuły. W przypadku "Frostpunka" będzie to pierwsze dziesięć dni rozgrywki. To, co jest dalej, na razie pozostanie jeszcze tajemnicą .
Pozdrawiamy.
Serdecznie zapraszamy na nasze stoisku na PGA gdzie będziemy pokazywali "Frostpunka" oraz "Moonlightera" i "Children of Morta". Każdy z odwiedzających będzie mógł przetestować wymienione tytuły. W przypadku "Frostpunka" będzie to pierwsze dziesięć dni rozgrywki. To, co jest dalej, na razie pozostanie jeszcze tajemnicą .
Pozdrawiamy.
Wotam
Prosze o informacje na temat ;
1. Czy data premiery gry Frostpunk zostanie ogloszona wraz z ostatnim trailerem
2. Czy pracujecie juz nad wersja konsolowa , czy dopiero bedziecie o tym myslec po premierze na pc
3. Ile maksymalnie dni frostpunkowych maksymalnie bedzie mozna grac ? 60 czy wiecej
Dziekuje
Prosze o informacje na temat ;
1. Czy data premiery gry Frostpunk zostanie ogloszona wraz z ostatnim trailerem
2. Czy pracujecie juz nad wersja konsolowa , czy dopiero bedziecie o tym myslec po premierze na pc
3. Ile maksymalnie dni frostpunkowych maksymalnie bedzie mozna grac ? 60 czy wiecej
Dziekuje
Dzień dobry
Ad. 1. Nie zdradzamy, kiedy podamy termin premiery "Frostpunka".
Ad. 2. Skoncentrowani jesteśmy całkowicie na produkcji "Frostpunka" w wersji na komputery PC. Nie zajmujemy się jeszcze portowaniem gry na konsole aczkolwiek pewne prace koncepcyjne nad tym tematem mamy już za sobą. Dzięki temu "fizyczne" przeniesienie gry na nowe platformy nie powinno być czasochłonne.
Ad. 3. Grywalne demo, które obecnie udostępniamy mediom do testowania i pokazujemy na targach, obejmuje pierwszych 10 dni rozgrywki. To tylko niewielki fragment gry. .
Ad. 1. Nie zdradzamy, kiedy podamy termin premiery "Frostpunka".
Ad. 2. Skoncentrowani jesteśmy całkowicie na produkcji "Frostpunka" w wersji na komputery PC. Nie zajmujemy się jeszcze portowaniem gry na konsole aczkolwiek pewne prace koncepcyjne nad tym tematem mamy już za sobą. Dzięki temu "fizyczne" przeniesienie gry na nowe platformy nie powinno być czasochłonne.
Ad. 3. Grywalne demo, które obecnie udostępniamy mediom do testowania i pokazujemy na targach, obejmuje pierwszych 10 dni rozgrywki. To tylko niewielki fragment gry. .
Znowu obsuwa? Dziękujemy za uszanowanie powierzonego kapitału...
Nie chcę tu dramatyzować, ale w sumie I kwartał też jest kiepski na premiery, to może od razu przesunąć na II?
Tyle, że wtedy tematyka będzie nietrafiona.
To może od razu IV 2018?
Nie chcę tu dramatyzować, ale w sumie I kwartał też jest kiepski na premiery, to może od razu przesunąć na II?
Tyle, że wtedy tematyka będzie nietrafiona.
To może od razu IV 2018?
Dzień dobry
Tak jak napisaliśmy w komunikacie giełdowym, powodem przesunięcia premiery "Frostpunka" jest chęć jednoczesnego wydania gry na najważniejszych światowych rynkach growych, w siedmiu wersjach językowych. Szczególnie zależy nam na rynku chińskim. Chcemy, żeby chińskie tłumaczenie było jak najlepsze co, od strony technicznej, niesie też konieczność lekkich zmian w interfejsie gry - chińskie znaczki układają się nieco inaczej . Sygnały, które otrzymujemy od partnerów biznesowych z tego regionu dotyczące zainteresowania "Frostpunkiem" są bowiem bardzo obiecujące. Nie chcemy zaprzepaścić tej biznesowej szansy.
Ponadto, zwracamy uwagę, że "Frostpunk", inaczej niż deklarowaliśmy do tej pory, ukaże się też w wersji pudełkowej na najważniejszych rynkach growych. To również ukłon w stronę partnerów biznesowych, którzy oczekują niezłej sprzedaży naszej gry na tradycyjnych nośnikach. To oni "wymusili" na nas zmianę planów w tym obszarze. Co więcej, za umowami wydawniczymi na wersje pudełkowe idą też stosowne płatności. Produkcja wersji pudełkowej (nie będą to tylko proste pudełka z kodem do Steam ), niestety, zabiera jednak trochę czasu. Wcześniej nie uwzględnialiśmy tego elementu w harmonogramie produkcji.
Podsumowując. Zdajemy sobie sprawę, że z perspektywy inwestorów o krótkoterminowym horyzoncie inwestycyjnym, decyzja o przesunięciu premiery "Frostpunka" na I kwartał 2018 roku może być rozczarowująca. Z punktu widzenia długoterminowego rozwoju Spółki i maksymalnego wykorzystywania okazji biznesowych, jest to jednak słuszna decyzja, która będzie korzystna dla akcjonariuszy chcących się z nami związać na dłużej.
Pozdrawiamy.
Tak jak napisaliśmy w komunikacie giełdowym, powodem przesunięcia premiery "Frostpunka" jest chęć jednoczesnego wydania gry na najważniejszych światowych rynkach growych, w siedmiu wersjach językowych. Szczególnie zależy nam na rynku chińskim. Chcemy, żeby chińskie tłumaczenie było jak najlepsze co, od strony technicznej, niesie też konieczność lekkich zmian w interfejsie gry - chińskie znaczki układają się nieco inaczej . Sygnały, które otrzymujemy od partnerów biznesowych z tego regionu dotyczące zainteresowania "Frostpunkiem" są bowiem bardzo obiecujące. Nie chcemy zaprzepaścić tej biznesowej szansy.
Ponadto, zwracamy uwagę, że "Frostpunk", inaczej niż deklarowaliśmy do tej pory, ukaże się też w wersji pudełkowej na najważniejszych rynkach growych. To również ukłon w stronę partnerów biznesowych, którzy oczekują niezłej sprzedaży naszej gry na tradycyjnych nośnikach. To oni "wymusili" na nas zmianę planów w tym obszarze. Co więcej, za umowami wydawniczymi na wersje pudełkowe idą też stosowne płatności. Produkcja wersji pudełkowej (nie będą to tylko proste pudełka z kodem do Steam ), niestety, zabiera jednak trochę czasu. Wcześniej nie uwzględnialiśmy tego elementu w harmonogramie produkcji.
Podsumowując. Zdajemy sobie sprawę, że z perspektywy inwestorów o krótkoterminowym horyzoncie inwestycyjnym, decyzja o przesunięciu premiery "Frostpunka" na I kwartał 2018 roku może być rozczarowująca. Z punktu widzenia długoterminowego rozwoju Spółki i maksymalnego wykorzystywania okazji biznesowych, jest to jednak słuszna decyzja, która będzie korzystna dla akcjonariuszy chcących się z nami związać na dłużej.
Pozdrawiamy.