Dzień Dobry
Może się mylę ale niektórzy zwracają uwagę na pewną niejasność co do planów marketingowych FP.
Spółka ma zakontraktowane 3 filmy od Platine. Znamy już 2 filmy teaser i trailer. Wstępnie mówiło się o 2 trailerach a teraz jest mowa o gameplay w czerwcu. Dla jasności chciałbym dopytać czego możemy się spodziewać.
Czy gameplay jest tym 3-cim filmem czy możemy się spodziewać jeszcze jakiegoś kolejnego filmu w ramach akcji marketingowej ?
Pozdrawiam
Frostpunk
Dzień dobry
Tak jak informowaliśmy, umowa z Platige Image dotyczy produkcji trzech filmów, z których dwa już zostały upublicznione. Nie zdradzamy jednak daty premiery ostatniego z filmów.
Gameplay "Frostpunka", który będziemy pokazywali na czerwcowym E3 to "grywalna" część gry czyli coś zupełnie innego niż trailer reklamowy.
Pozdrawiamy.
Tak jak informowaliśmy, umowa z Platige Image dotyczy produkcji trzech filmów, z których dwa już zostały upublicznione. Nie zdradzamy jednak daty premiery ostatniego z filmów.
Gameplay "Frostpunka", który będziemy pokazywali na czerwcowym E3 to "grywalna" część gry czyli coś zupełnie innego niż trailer reklamowy.
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz mar 12, 2017 12:44 pm
D
Ostatnio zmieniony pt wrz 01, 2017 2:07 pm przez big_11_bitowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
W ostatnich 2 tygodniach widać skokowy wzrost liczby wyświetleń trailera FROSTPUNK - Official Reveal Trailer (New Survival Game 2017) https://m.youtube.com/watch?v=PSyDcBMjbVQ
Liczby robią wrażenie, ponad 700 tyś odsłon, z czego aż 100 tyś w ok 3-4 dni.
Czy znają Państwo powód tak dużego wzrostu? Czy wynika on z konkretnych działań Firmy? Czy jest to efekt zamieszczania trailera na np. portalach branżowych i czy jest to wspierane w sposób bezpośredni lub pośredni przez 11BIT?
Pozdrawiam
W ostatnich 2 tygodniach widać skokowy wzrost liczby wyświetleń trailera FROSTPUNK - Official Reveal Trailer (New Survival Game 2017) https://m.youtube.com/watch?v=PSyDcBMjbVQ
Liczby robią wrażenie, ponad 700 tyś odsłon, z czego aż 100 tyś w ok 3-4 dni.
Czy znają Państwo powód tak dużego wzrostu? Czy wynika on z konkretnych działań Firmy? Czy jest to efekt zamieszczania trailera na np. portalach branżowych i czy jest to wspierane w sposób bezpośredni lub pośredni przez 11BIT?
Pozdrawiam
Dzień dobry
Bardzo nas cieszy wzrost oglądalności trailera "Frostpunka" bo jest to dla nas potwierdzenie, że gra jest oczekiwana przez rynek a fani szukają o niej informacji. Liczymy, że w miarę zbliżania się do premiery, zainteresowanie naszym tytułem będzie rosło. Ze swojej strony będziemy podejmowali szereg działań, żeby o "Frostpunku" było głośno. O szczegółach nie możemy jeszcze mówić. Mamy jednak nadzieję, że zbliżające się targi E3 udowodnią naszą skuteczność w tym obszarze .
Pozdrawiamy.
Bardzo nas cieszy wzrost oglądalności trailera "Frostpunka" bo jest to dla nas potwierdzenie, że gra jest oczekiwana przez rynek a fani szukają o niej informacji. Liczymy, że w miarę zbliżania się do premiery, zainteresowanie naszym tytułem będzie rosło. Ze swojej strony będziemy podejmowali szereg działań, żeby o "Frostpunku" było głośno. O szczegółach nie możemy jeszcze mówić. Mamy jednak nadzieję, że zbliżające się targi E3 udowodnią naszą skuteczność w tym obszarze .
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
To, że targi E3 zostały częściowo otwarte dla publiczności nie zmienia faktu, że jest to nadal impreza dedykowana przede wszystkim "biznesowi". To spotkanie deweloperów i wydawców oraz mediów branżowych, na którym rozmowy prowadzone są w zamkniętych boksach a prezentacje gier dokonywane jedynie dla wybranego grona. Targi E3 nie mają charakteru konsumenckiego. Taki profil mają za to imprezy z serii PAX, w których aktywnie uczestniczymy, na których liczba odwiedzających przekracza po 100 tys. osób oraz oczywiście sierpniowy Gamescom w Kolonii (również będziemy obecni na tej imprezie). Na E3 deweloperzy i wydawcy nie licytują się wielkością stoisk i ilością rozdanych gadżetów, bo nie o to chodzi.
Jako 11 bit studios będziemy na E3 pokazywali na zamkniętych (niedostępnych dla szerokich rzesz odwiedzających) pokazach trzy tytuły, czyli "Frostpunka", "Tower 57" i "Moonlightera". W przypadku "Frostpunka" zainteresowani (lista chętnych już została zamknięta - mamy komplet , na liście są przedstawiciele wszystkich najważniejszych światowych mediów branżowych oraz partnerzy biznesowi) będą mogli, przy wsparciu naszych pracowników, zagrać/przetesować ok. 30-minutowy fragment "Frostpunka". Liczymy, że przełoży się to na szereg relacji w wiodących serwisach i tytułach growych a o marce "Frostpunk" będzie coraz głośniej.....
Pozdrawiamy.
To, że targi E3 zostały częściowo otwarte dla publiczności nie zmienia faktu, że jest to nadal impreza dedykowana przede wszystkim "biznesowi". To spotkanie deweloperów i wydawców oraz mediów branżowych, na którym rozmowy prowadzone są w zamkniętych boksach a prezentacje gier dokonywane jedynie dla wybranego grona. Targi E3 nie mają charakteru konsumenckiego. Taki profil mają za to imprezy z serii PAX, w których aktywnie uczestniczymy, na których liczba odwiedzających przekracza po 100 tys. osób oraz oczywiście sierpniowy Gamescom w Kolonii (również będziemy obecni na tej imprezie). Na E3 deweloperzy i wydawcy nie licytują się wielkością stoisk i ilością rozdanych gadżetów, bo nie o to chodzi.
Jako 11 bit studios będziemy na E3 pokazywali na zamkniętych (niedostępnych dla szerokich rzesz odwiedzających) pokazach trzy tytuły, czyli "Frostpunka", "Tower 57" i "Moonlightera". W przypadku "Frostpunka" zainteresowani (lista chętnych już została zamknięta - mamy komplet , na liście są przedstawiciele wszystkich najważniejszych światowych mediów branżowych oraz partnerzy biznesowi) będą mogli, przy wsparciu naszych pracowników, zagrać/przetesować ok. 30-minutowy fragment "Frostpunka". Liczymy, że przełoży się to na szereg relacji w wiodących serwisach i tytułach growych a o marce "Frostpunk" będzie coraz głośniej.....
Pozdrawiamy.