temat --- Games Republic

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Jakub Kowalski
Posty: 46
Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm

ndz lip 06, 2014 10:05 am

Nie chcemy iść drogą g2a, naszym celem jest praca wprost z partnerami i wydawcami, a nie zbieranie kluczy z rynku. Doceniamy sukces oczywiście.
reggaer
Posty: 45
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 8:42 pm

czw lip 10, 2014 4:41 pm

Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle, patrz kurs akcji?

ps na alexa.com widać, że z nurtu zainteresowania wypadly USA. Jedyny większy procent widoczny tylko w Turcji.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

czw lip 10, 2014 9:56 pm

ale na świecie systematycznie pnie sie w górę tzn że pewnie w wielu krajach świata GR ma jakąś niewielka popularność
Jakub Kowalski
Posty: 46
Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm

pt lip 11, 2014 12:17 pm

reggaer pisze:Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle, patrz kurs akcji?
Trudno mi odpowiadać na tak postawione pytania. Wyznaczyliśmy sobie konkretny model działania i konkretny model afiliacji - i w nim działamy. Zaryzykowałbym tezę, że g2a po 2 miesiącach działalności też jeszcze nie było na szczycie popularności. Z wyników GR (pod względem liczby rejestracji i obrotów) jestem jak na ten moment bardzo zadowolony.

Pracujemy nad GR bez przerwy. Nadchodzą duże i ważne rzeczy. Wiem, że najlepiej byłoby natychmiast zasiąść na szczycie świata, ale niestety nie da się :)
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

pt lip 11, 2014 10:11 pm

Panie Jakubie jak wygląda sprzedaż gier zapośrednictwem GR (nie chodzi mi o liczby) tylko o trend zwieksza stopniowo sie wraz z ilościa użytkowników? czy też szybko osiągneła pewien poziom i utrzymuje sie z mniejsza lub wieksza amplitudą wachań. Interesuje mnie czy wzrost popularności na świecie i liczny użytkowników przekłada sie na wieksze obroty?
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

pt lip 11, 2014 11:05 pm

Trudno mi odpowiadać na tak postawione pytania. Wyznaczyliśmy sobie konkretny model działania i konkretny model afiliacji - i w nim działamy. Zaryzykowałbym tezę, że g2a po 2 miesiącach działalności też jeszcze nie było na szczycie popularności.
Dobrze, że porównujemy się do g2a - po części to konkurencja, po części wzór do naśladowania. Powiedziałbym, że sukces może osiągnąć tylko firma z USA (rynek, kontakty, układy) - ale dzięki G2A wiem, że to jest możliwe nawet dla spółki z Polski ;) . Jeśli uda się tylko w części powtórzyć ich sukces to wszyscy powinni być zadowoleni. FYI "najwięksi" już współpracują z g2a np. PewDiePie http://www.g2a.com/PewDiePie - GR bedzie musiała jakoś przekonać twórców treści, że to właśnie z wami warto współpracować. Brakuje mi też społeczności wokół sklepu jak w steam czy gog. GR mógłby też spróbować promować twórców treści - np. feed filmów video z kanałów naszych obywateli, itp.
Z wyników GR (pod względem liczby rejestracji i obrotów) jestem jak na ten moment bardzo zadowolony.
W moim odczuciu początek wypadł nieźle - 100 tys kont oraz preorder Spintires to sukcesy, natomiast przez ostatni miesiąc niewiele się działo w sklepie - mało premier, niewiele nowych sklepów, a best seller dasquirrelsnuts linkuje w swoich nagraniach tylko do Spintires (a mógłby również do innych gier jak Euro Truck Simulator).
Pracujemy nad GR bez przerwy. Nadchodzą duże i ważne rzeczy.
Mam nadzieje, że to już niedługo i że nas pozytywnie zaskoczycie. Konkurencja jest spora więc trzymam kciuki.

Można wiedzieć ile osób pracuje przy GR?
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

ndz lip 13, 2014 7:28 pm

Panie Jakubie nie mam sklepu na GR więc chciałbym zapytać - czy posiadacz takiego sklepiku ma możliwość samemu wpływać na cenę sprzedawanej przez swój sklep gry?
Np AD + A2 kosztuje teraz 9,99 $ i z tego co wiem 'sklepikarz' ma z uzyskanej ceny 15%( tak?) więc czy może w swoim sklepie wystawić w/w grę za 8,99 $ obniżając tym samym swój przychód z 15 % do 5%?
Jakub Kowalski
Posty: 46
Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm

pn lip 14, 2014 3:15 pm

AMDBS --> sprzedawca nie ma takiej funkcjonalności i mieć raczej nie będzie.

hazard --> ja bardzo dobrze wiem, kto współpracuje z g2a i dlaczego. Powtarzam - nie chcemy powtarzać modelu "kasa z każdej rejestracji", chcemy zrobić coś innego od strony ideowej. I głęboko wierzymy, że przełoży się to też na biznes. Nie zgodzę się do końca z tym, że w sklepie niewiele się działo przez ostatni miesiąc, chociaż może faktycznie "od frontu" nie było aż tak okazale, jak będzie już za moment.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

śr lip 23, 2014 8:49 pm

przegladam sobie GR i dziwi mnie troche polityka cenowa
Anomaly Defenders + Anomaly2 za 9,99$
a sama gra Anomaly2 kosztuje 13,99$
gdzie jest haczyk?
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

śr lip 30, 2014 12:27 am

Nie chce pisać sam ze soba ale mam pomysł czy myślelibyście aby umożliwić równiż płatności za gry bitcoinami???
ODPOWIEDZ