This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn wrz 26, 2016 9:59 am

Dzień dobry,

Promocja TWoM na androida została przedłużona - do kiedy, czy do premiery TLO? EDIT: cena właśnie powróciła do 14,99.

Spółka komunikuje, że premiera TLO na mobile nastąpi na przełomie Q3/Q4. Czy można przyjąć, że przełom Q3/Q4 to w rozumieniu Spółki 30 września +/- tydzień?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt wrz 27, 2016 11:36 am

Dzień dobry
W naszym rozumieniu przełom Q3/Q4 nie jest aż tak wąski, jak Pan proponuje. Myślę, że spokojnie możemy poszerzyć widełki do +/- 10 dni bądź nawet dwóch tygodni.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pt wrz 30, 2016 10:10 am

Admin pisze:Dzień dobry
Mamy jeszcze pewne pomysły podtrzymać monetyzację TWoM. Nie mam na myśli wypuszczenia DLC do mobilnej wersji gry oraz uczestnictwa w promocjach organizowanych np. przez Steam, w tym świąteczno-noworocznej. Ich szczegóły na razie muszą pozostać tajemnicą ale mamy nadzieję, że zostaną pozytywnie przyjęte przez graczy i rynek.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,

Jesteście Państwo bardzo tajemniczy :)
Kiedy Spółka będzie gotowa by podzielić się z Inwestorami pomysłami na dalszą monetyzację TWoM?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt wrz 30, 2016 10:45 am

Dzień dobry
Szczegóły planów dotyczących podtrzymania monetyzacji "TWoM", poza akcjami wyprzedażowymi, jeszcze jakiś czas muszą pozostać tajemnicą. Jedyne co możemy powiedzieć obecnie to, że planujemy tego typu działania jeszcze w IV kwartale.
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw paź 06, 2016 10:49 am

Admin pisze:Dzień dobry
W naszym rozumieniu przełom Q3/Q4 nie jest aż tak wąski, jak Pan proponuje. Myślę, że spokojnie możemy poszerzyć widełki do +/- 10 dni bądź nawet dwóch tygodni.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,

Zatem premiera TLO na mobile w przyszłym tygodniu czy jednak później?

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw paź 06, 2016 1:12 pm

Dzień dobry
Nie ujawniamy dokładnej daty premiery DLC do mobilnej wersji "TWoM". Podtrzymujemy, że będzie to przełom III i IV kwartału. To, jak rozumiemy ten okres wyjaśniałem w jednym z wcześniejszych wpisów. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości :) .
Pozdrawiamy.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw paź 06, 2016 1:15 pm

I super! To bardzo ważne dotrzymywać terminów :)
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn paź 10, 2016 4:27 pm

Dzień dobry,

To kiedy premiera TLO na mobile we wtorek czy czwartek :D :D :D ?

A może jednak opóźnienie :?

pozdrawiam
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw paź 13, 2016 10:41 am

Dzień dobry,

Spółka dotrzymała słowa i TLO na mobile jest już dostępne ;)

Czy w ramach rozwoju TWoM brane jest pod uwagę rozwinięcie najbardziej interesujących modów?
http://www.horizongamer.pl/najciekawsze ... r-of-mine/

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw paź 13, 2016 11:12 am

Dzień dobry
Od premiery "TWoM", w wersji na komputery PC, minęło już prawie dwa lata. W kolejnych kwartałach wypuściliśmy także wersję mobilną i konsolową gry oraz duże, płatne DLC. Dzięki temu gra cały czas solidnie się sprzedaje i zapewnia nam zyski oraz stały dopływ gotówki. "Wycisnęliśmy" już z "TWoM" bardzo dużo. W naszej ocenie dotarliśmy z naszym produktem do zdecydowanej większości potencjalnych kupujących. Rynek na "TWoM" wydaje się być zatem nasycony. Aczkolwiek, tak jak sygnalizowaliśmy, planujemy jeszcze na IV kwartał br. pewne działania podtrzymujące sprzedaż "TWoM". :)
Nie ukrywamy, że ciężar działalności Spółki od jakiegoś czasu przenosi się na "Frostpunka", który ma być kolejnym kamieniem milowym w rozwoju Spółki. Produkcja tytułu absorbuje większość zasobów, w tych ludzkich Spółki. Ostatnie osoby, które były zaangażowane w produkcję DLC do mobilnego "TWoM", zasilą wkrótce drugi zespół deweloperski, którego utworzenie zapowiedzieliśmy kilka dni temu. Oczywiście, będziemy pilnować, żeby "TWoM" działał prawidłowo, naprawiać błędy itp. Nie planujemy jednak podejmować wysiłków w kierunku tworzenia i wypuszczania modów oraz komercjalizowania ich, np. w postaci płatnych dodatków.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ