witam,
dziekuje za odpowiedz. rozumiem.
ps. w mojej ocenie cena byla bardzo atrakcyjna.....dla kupujacych funduszy, uwzględniając potencjał rozwojowy spolki.....
Strategia na kolejne lata
Zgodnie z przesłaną mailowo informacją powstał nowy zespół deweloperski. Gratuluję i trzymam kciuki.
Na jaki termin - w ramach średnioterminowej strategii, o której mowa w komunikacie - przewidywany jest debiut pierwszej produkcji nowego zespołu? Czy na razie nie ma żadnego harmonogramu w tym zakresie?
Na jaki termin - w ramach średnioterminowej strategii, o której mowa w komunikacie - przewidywany jest debiut pierwszej produkcji nowego zespołu? Czy na razie nie ma żadnego harmonogramu w tym zakresie?
Odpowiedź masz w komunikacie. Kolejne gry mają wychodzić co kilka kwartałów, a docelowo co 12 miesięcy. Przy pierwszej grze możemy, więc założyć, że będą mieścić się w przedziale 12-18 miesięcy. Licząc od premiery "Frostpunka".adu pisze:Zgodnie z przesłaną mailowo informacją powstał nowy zespół deweloperski. Gratuluję i trzymam kciuki.
Na jaki termin - w ramach średnioterminowej strategii, o której mowa w komunikacie - przewidywany jest debiut pierwszej produkcji nowego zespołu? Czy na razie nie ma żadnego harmonogramu w tym zakresie?
Właśnie - niekoniecznie od pierwszego zespołu. Jak wiemy z doświadczenia pierwszy zespółjeszcze przez jakiś czas będzie produkował zapewne jakieś dodatki do gry i poprawki. Czy to bezpłatne czy płatne. Być może podobnie jak CDP - na początku bezpłatne pakiety a później płatne. Tak więc zespół będzie mocno zajęty gdzieś do końca roku. Później prawdopodobnie zajmie się kontynuacją gry .... bo zakładam, że będzie na tyle dobra aby ją kontynuować...adu pisze:Niekoniecznie, bo kolejna produkcja może pochodzić jeszcze od pierwszego zespołu, np. w ramach kontynuacji FP.
Drugi zespół prawie na pewno na początek wypuści jakąś mniejszą gry o skali TWOM. Więc jest szansa, że ta gra ukaże się wcześniej niż kontynuacja Frostpunka.
To raczej nielogiczne tworzyć nowy zespół po to aby wymyślili nową grę. Nielogiczne i nieopłacalne. Jak spółka dawała do zrozumienia mają dużo ciekawych projektów i część z nich będzie sukcesywnie wprowadzana do produkcji. Obmyślaniem gier ma się zajmować dział R&D a dotychczas robił to Zarząd. Tworzenie zespołu który już liczy pewną ilość osób (oceniam subiektywnie , że może być zbliżony do 10 osób) może świadczyć jedynie o tym, że decyzje produkcyjne są już podjęte. A to oznacza, że z grubsza wiadomo już jaka gra i jak ma wyglądać. Szczegóły zapewne będą jeszcze ustalane i omawiane z liderem zespołu. Nie można wykluczyć, że będzie miał nieco swobody w końcowy szlif gry. Wydaje mi się, że mógł być te jeden z powodów dla którego przyszedł do 11bit. Coś więcej dowiemy się zapewne dopiero najwcześniej wiosną...
Szanowny Kolego @baks moje pytanie jest skierowane do Spółki.
Gdybym był zainteresowany spostrzeżeniami innych Inwestorów na ten temat zadał bym pytanie na innym forum - to forum służy do komunikacji ze Spółką.
Pozwól zatem, że zaczekam na odpowiedź ze strony Pana Darka.
pozdrawiam
Gdybym był zainteresowany spostrzeżeniami innych Inwestorów na ten temat zadał bym pytanie na innym forum - to forum służy do komunikacji ze Spółką.
Pozwól zatem, że zaczekam na odpowiedź ze strony Pana Darka.
pozdrawiam
Dzień dobry
Pierwszym zadaniem nowego teamu deweloperskiego, który na razie działa tylko w szczątkowym stanie, będzie wsparcie zespołu (w jego skład wchodzi m.in. Zarząd Spółki), który decyduje o wyborze gry, która trafi do produkcji. Chcemy ten etap zamknąć do końca bieżącego roku bo pomysłów i koncepcji, które czekają na realizację, mamy sporo. To oznacza, że "prawdziwa" produkcja ruszy z początkiem 2017 r. Zajmie ok. 18-24 miesięcy co oznacza, że tytuł tworzony przez nowy zespół deweloperski powinien być gotowy pod koniec 2018 r. Czy będzie to IV kwartał 2018 r. czy I kwartał 2019 r. jest jeszcze zdecydowanie przedwcześnie, żeby przesądzać. Zastrzegam ponadto, że są to bardzo ramowe założenia a nie szczegółowy harmonogram prac, z którego chcemy być rozliczani. Bardziej doświadczeni inwestorzy wiedzą zresztą, że w naszej branży do wszystkich harmonogramów trzeba podchodzić z dystansem. .
Pozdrawiamy.
Pierwszym zadaniem nowego teamu deweloperskiego, który na razie działa tylko w szczątkowym stanie, będzie wsparcie zespołu (w jego skład wchodzi m.in. Zarząd Spółki), który decyduje o wyborze gry, która trafi do produkcji. Chcemy ten etap zamknąć do końca bieżącego roku bo pomysłów i koncepcji, które czekają na realizację, mamy sporo. To oznacza, że "prawdziwa" produkcja ruszy z początkiem 2017 r. Zajmie ok. 18-24 miesięcy co oznacza, że tytuł tworzony przez nowy zespół deweloperski powinien być gotowy pod koniec 2018 r. Czy będzie to IV kwartał 2018 r. czy I kwartał 2019 r. jest jeszcze zdecydowanie przedwcześnie, żeby przesądzać. Zastrzegam ponadto, że są to bardzo ramowe założenia a nie szczegółowy harmonogram prac, z którego chcemy być rozliczani. Bardziej doświadczeni inwestorzy wiedzą zresztą, że w naszej branży do wszystkich harmonogramów trzeba podchodzić z dystansem. .
Pozdrawiamy.
Nie masz się co obrażać bo to forum do dyskusji. Choć nie zawsze ma się rację. Sądziłem, że produkcja jest już ustalona ale jak widać szef zespołu będzie miał sporo do powiedzenia co do możliwość wyboru projektu. Być może takie relacje przyciągnęły go do spółki. Jest szansa na to, że tę średnioterminową wydajność spółka osiągnie w latach 2019-2020. Zobaczymy czy uda się osiągnąć założenia.real pisze:Szanowny Kolego @baks moje pytanie jest skierowane do Spółki.
Gdybym był zainteresowany spostrzeżeniami innych Inwestorów na ten temat zadał bym pytanie na innym forum - to forum służy do komunikacji ze Spółką.
Pozwól zatem, że zaczekam na odpowiedź ze strony Pana Darka.
pozdrawiam