Dzień dobry
To, że sprzedaż pre-orderów "Beat Cop" odbywa się tylko przez GR ma oczywiście na celu promocję naszej platformy i zwiększanie jej zasięgu. Kwestia, czy gra (w przedsprzedaży) trafi też na inne platformy, w tym na Steam, jest otwarta. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji w tej kwestii.
Nie możemy odpowiadać za to, co o możliwej dacie premiery "Beat Cop" piszą media. Ze swojej strony komunikujemy jedynie, że gra trafi na rynek w IV kwartale 2016 r.
Pozdrawiamy.
Beat Cop
Dzień dobry,
Pojawiające się nowe gameplaye na YT, zawierają co prawda zaktualizowany kod względem poprzedniej wersji, ale też posiadają adnotację, że nadal mamy do czynienia z grą w wersji pre-alpha.
Przyjęło się w dużych produkcjach, że w drodze od pełnoprawnej wersji alfa do produktu końcowego mija około 10 miesięcy.
Nie wiem jak ta sprawa wygląda na poletku indie, ale mamy rozumieć przejście przez wersję alfa, beta i do wersji sklepowej miną raptem 2-3 miesiące?
Pozdrawiam!
Pojawiające się nowe gameplaye na YT, zawierają co prawda zaktualizowany kod względem poprzedniej wersji, ale też posiadają adnotację, że nadal mamy do czynienia z grą w wersji pre-alpha.
Przyjęło się w dużych produkcjach, że w drodze od pełnoprawnej wersji alfa do produktu końcowego mija około 10 miesięcy.
Nie wiem jak ta sprawa wygląda na poletku indie, ale mamy rozumieć przejście przez wersję alfa, beta i do wersji sklepowej miną raptem 2-3 miesiące?
Pozdrawiam!
Firmy bardzo rzadko prezentują efekty ostatnich prac. Można więc przyjąć, że prace są zdecydowanie bardziej posunięte niż wynika z wpisu pod filmem. Jak sam piszesz przy dużych produkcjach (chyba masz na myśli coś takiego jak W3) a to jest produkt z innej półki. Tutaj cały cykl produkcji nie przekracza za dużo rok czasu. Jak spółka podawała kiedyś wynikało, że na TWOM pracowano około 1,5 roku. Według mojej wiedzy wersja prealfa w zasadzie nie jest w pełni grywalna - ale mogę się mylić. Zresztą samo określenie jest mało precyzyjne.
Wystarczy poczytać z Wiki i widać, że miałem rację.....
wersja robocza (pre-alpha) – dostępna zazwyczaj tylko dla twórców programu w postaci repozytorium kodu źródłowego (np. CVS, SVN, GIT), kiedy implementowany jest algorytm programu, tworzony jest interfejs i dodawane są nowe funkcje;
wersja alfa (pre-beta) – autorzy doprowadzają do rzeczywistego działania programu, nawet w ograniczonym zakresie;
wersja beta – kiedy program ma już pierwszych użytkowników, zwanych często beta testerami, wyłapywane są błędy związane z różnymi środowiskami i warunkami pracy programu
Tak więc chyba ktoś się pomylił opisując filmik lub zabrakło mu wiedzy w tym zakresie.
Wystarczy poczytać z Wiki i widać, że miałem rację.....
wersja robocza (pre-alpha) – dostępna zazwyczaj tylko dla twórców programu w postaci repozytorium kodu źródłowego (np. CVS, SVN, GIT), kiedy implementowany jest algorytm programu, tworzony jest interfejs i dodawane są nowe funkcje;
wersja alfa (pre-beta) – autorzy doprowadzają do rzeczywistego działania programu, nawet w ograniczonym zakresie;
wersja beta – kiedy program ma już pierwszych użytkowników, zwanych często beta testerami, wyłapywane są błędy związane z różnymi środowiskami i warunkami pracy programu
Tak więc chyba ktoś się pomylił opisując filmik lub zabrakło mu wiedzy w tym zakresie.
Dzień dobry
Na obu imprezach będziemy pokazywali "grywalną" ale nie ostateczną wersję "Beat Cop" (gry komputerowe są "szlifowane" aż do premiery). Odwiedzający będą mogli na naszych stoiskach swobodnie zagrać w "Beat Copa" a udostępniony im fragment gry pozwalał będzie na ok. 2h rozgrywkę.
Pozdrawiamy.
Na obu imprezach będziemy pokazywali "grywalną" ale nie ostateczną wersję "Beat Cop" (gry komputerowe są "szlifowane" aż do premiery). Odwiedzający będą mogli na naszych stoiskach swobodnie zagrać w "Beat Copa" a udostępniony im fragment gry pozwalał będzie na ok. 2h rozgrywkę.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry,
Właśnie pojawił się komunikat o przesunięciu Beat Cop na Q1. Wiadomym jest, że produkcja gry to proces twórczy gdzie "lepsze jest wrogiem dobrego". Co jednak się kryje pod stwierdzeniem:
"Powodem podjęcia decyzji o przesunięciu premiery "Beat Copa" jest chęć dopracowania gry, zarówno od strony artystycznej jak i technologicznej, co zwiększy jej potencjał komercyjny i sprzedażowy."
Gra ma być bardziej rozbudowana, z większą liczbą wątków (interakcji z graczem)? Czy po prezentacjach gry dostrzeżony został w niej większy potencjał niż się początkowo wydawało i podjęto decyzję o rozbudowie gry by zwiększyć jej szanse na rynkowy sukces? Co oznacza "dopracowanie technologiczne"?
pozdrawiam
Właśnie pojawił się komunikat o przesunięciu Beat Cop na Q1. Wiadomym jest, że produkcja gry to proces twórczy gdzie "lepsze jest wrogiem dobrego". Co jednak się kryje pod stwierdzeniem:
"Powodem podjęcia decyzji o przesunięciu premiery "Beat Copa" jest chęć dopracowania gry, zarówno od strony artystycznej jak i technologicznej, co zwiększy jej potencjał komercyjny i sprzedażowy."
Gra ma być bardziej rozbudowana, z większą liczbą wątków (interakcji z graczem)? Czy po prezentacjach gry dostrzeżony został w niej większy potencjał niż się początkowo wydawało i podjęto decyzję o rozbudowie gry by zwiększyć jej szanse na rynkowy sukces? Co oznacza "dopracowanie technologiczne"?
pozdrawiam
Powinieneś się domyślić, że w praktyce cic nie oznacza. To tylko PR-owa gadka-szmatka, która ma usprawiedliwić przewalenie terminu.
Zresztą kilka tygodni temu wskazywałem, że recenzentom pokazuje się nadal wersję alpha i że jeszcze daleka droga do końcowego produktu.
Konsekwentnie ściemniano. Dzisiaj zaś ten komunikat dopiero sprzedano, by zrównoważyła go premiera TLO na komórki.
Słaaabo.
Zresztą kilka tygodni temu wskazywałem, że recenzentom pokazuje się nadal wersję alpha i że jeszcze daleka droga do końcowego produktu.
Konsekwentnie ściemniano. Dzisiaj zaś ten komunikat dopiero sprzedano, by zrównoważyła go premiera TLO na komórki.
Słaaabo.
Nie no ty jesteś moim ulebieńcem Nie ma coreal pisze:Dzień dobry,
Właśnie pojawił się komunikat o przesunięciu Beat Cop na Q1. Wiadomym jest, że produkcja gry to proces twórczy gdzie "lepsze jest wrogiem dobrego". Co jednak się kryje pod stwierdzeniem:
"Powodem podjęcia decyzji o przesunięciu premiery "Beat Copa" jest chęć dopracowania gry, zarówno od strony artystycznej jak i technologicznej, co zwiększy jej potencjał komercyjny i sprzedażowy."
Gra ma być bardziej rozbudowana, z większą liczbą wątków (interakcji z graczem)? Czy po prezentacjach gry dostrzeżony został w niej większy potencjał niż się początkowo wydawało i podjęto decyzję o rozbudowie gry by zwiększyć jej szanse na rynkowy sukces? Co oznacza "dopracowanie technologiczne"?
pozdrawiam
Po złym newsie o obsuwie BeatCopa, latasz po wszystkich wątkach na forum i prosisz o jakiegoś dobrego newsa na przykrycie Co więcej nawet sugerujesz odpowiedź Panu rzecznikowi jakby sam nie był wystarczająco twórczy
Niestety spółka zaczyna być powoli znana w świecie polskiego gamedevu z ciągłego niedotrzymywania terminów.