Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pt wrz 30, 2016 6:49 pm

witam,

dziekuje za odpowiedz. rozumiem.

ps. w mojej ocenie cena byla bardzo atrakcyjna.....dla kupujacych funduszy, uwzględniając potencjał rozwojowy spolki..... :geek:
adu
Posty: 92
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

śr paź 05, 2016 1:56 pm

Zgodnie z przesłaną mailowo informacją powstał nowy zespół deweloperski. Gratuluję i trzymam kciuki.
Na jaki termin - w ramach średnioterminowej strategii, o której mowa w komunikacie - przewidywany jest debiut pierwszej produkcji nowego zespołu? Czy na razie nie ma żadnego harmonogramu w tym zakresie?
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr paź 05, 2016 2:10 pm

adu pisze:Zgodnie z przesłaną mailowo informacją powstał nowy zespół deweloperski. Gratuluję i trzymam kciuki.
Na jaki termin - w ramach średnioterminowej strategii, o której mowa w komunikacie - przewidywany jest debiut pierwszej produkcji nowego zespołu? Czy na razie nie ma żadnego harmonogramu w tym zakresie?
Odpowiedź masz w komunikacie. Kolejne gry mają wychodzić co kilka kwartałów, a docelowo co 12 miesięcy. Przy pierwszej grze możemy, więc założyć, że będą mieścić się w przedziale 12-18 miesięcy. Licząc od premiery "Frostpunka".
adu
Posty: 92
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

śr paź 05, 2016 2:26 pm

Niekoniecznie, bo kolejna produkcja może pochodzić jeszcze od pierwszego zespołu, np. w ramach kontynuacji FP.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

śr paź 05, 2016 3:29 pm

adu pisze:Niekoniecznie, bo kolejna produkcja może pochodzić jeszcze od pierwszego zespołu, np. w ramach kontynuacji FP.
Właśnie - niekoniecznie od pierwszego zespołu. Jak wiemy z doświadczenia pierwszy zespółjeszcze przez jakiś czas będzie produkował zapewne jakieś dodatki do gry i poprawki. Czy to bezpłatne czy płatne. Być może podobnie jak CDP - na początku bezpłatne pakiety a później płatne. Tak więc zespół będzie mocno zajęty gdzieś do końca roku. Później prawdopodobnie zajmie się kontynuacją gry .... bo zakładam, że będzie na tyle dobra aby ją kontynuować... :)
Drugi zespół prawie na pewno na początek wypuści jakąś mniejszą gry o skali TWOM. Więc jest szansa, że ta gra ukaże się wcześniej niż kontynuacja Frostpunka.
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw paź 06, 2016 11:00 am

Dzień dobry,

Czy jest już pomysł na nową dużą grę własną (nowe IP)? Czy też wypracowanie koncepcji nowej gry jest pierwszym zadaniem nowego zespołu? Czy można oczekiwać pierwszej produkcji nowego zespołu w 2018 roku?

pozdrawiam
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw paź 06, 2016 11:39 am

To raczej nielogiczne tworzyć nowy zespół po to aby wymyślili nową grę. Nielogiczne i nieopłacalne. Jak spółka dawała do zrozumienia mają dużo ciekawych projektów i część z nich będzie sukcesywnie wprowadzana do produkcji. Obmyślaniem gier ma się zajmować dział R&D a dotychczas robił to Zarząd. Tworzenie zespołu który już liczy pewną ilość osób (oceniam subiektywnie , że może być zbliżony do 10 osób) może świadczyć jedynie o tym, że decyzje produkcyjne są już podjęte. A to oznacza, że z grubsza wiadomo już jaka gra i jak ma wyglądać. Szczegóły zapewne będą jeszcze ustalane i omawiane z liderem zespołu. Nie można wykluczyć, że będzie miał nieco swobody w końcowy szlif gry. Wydaje mi się, że mógł być te jeden z powodów dla którego przyszedł do 11bit. Coś więcej dowiemy się zapewne dopiero najwcześniej wiosną... :)
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

czw paź 06, 2016 11:47 am

Szanowny Kolego @baks moje pytanie jest skierowane do Spółki.

Gdybym był zainteresowany spostrzeżeniami innych Inwestorów na ten temat zadał bym pytanie na innym forum - to forum służy do komunikacji ze Spółką.

Pozwól zatem, że zaczekam na odpowiedź ze strony Pana Darka.

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw paź 06, 2016 1:45 pm

Dzień dobry
Pierwszym zadaniem nowego teamu deweloperskiego, który na razie działa tylko w szczątkowym stanie, będzie wsparcie zespołu (w jego skład wchodzi m.in. Zarząd Spółki), który decyduje o wyborze gry, która trafi do produkcji. Chcemy ten etap zamknąć do końca bieżącego roku bo pomysłów i koncepcji, które czekają na realizację, mamy sporo. To oznacza, że "prawdziwa" produkcja ruszy z początkiem 2017 r. Zajmie ok. 18-24 miesięcy co oznacza, że tytuł tworzony przez nowy zespół deweloperski powinien być gotowy pod koniec 2018 r. Czy będzie to IV kwartał 2018 r. czy I kwartał 2019 r. jest jeszcze zdecydowanie przedwcześnie, żeby przesądzać. Zastrzegam ponadto, że są to bardzo ramowe założenia a nie szczegółowy harmonogram prac, z którego chcemy być rozliczani. Bardziej doświadczeni inwestorzy wiedzą zresztą, że w naszej branży do wszystkich harmonogramów trzeba podchodzić z dystansem. :) .
Pozdrawiamy.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw paź 06, 2016 3:05 pm

real pisze:Szanowny Kolego @baks moje pytanie jest skierowane do Spółki.

Gdybym był zainteresowany spostrzeżeniami innych Inwestorów na ten temat zadał bym pytanie na innym forum - to forum służy do komunikacji ze Spółką.

Pozwól zatem, że zaczekam na odpowiedź ze strony Pana Darka.

pozdrawiam
Nie masz się co obrażać bo to forum do dyskusji. Choć nie zawsze ma się rację. Sądziłem, że produkcja jest już ustalona ale jak widać szef zespołu będzie miał sporo do powiedzenia co do możliwość wyboru projektu. Być może takie relacje przyciągnęły go do spółki. Jest szansa na to, że tę średnioterminową wydajność spółka osiągnie w latach 2019-2020. Zobaczymy czy uda się osiągnąć założenia.
ODPOWIEDZ