Stąd moim zdaniem jest potrzebna rozbudowa działu publushing tak aby mogli prowadzić jakieś 5-7 projektów rocznie.
Tym bardziej, że prawdopodobnie gry z działu będą także coraz bardziej ambitne i pracy będzie przybywać. Przy podpisywaniu około 6 projektów rocznie jest szansa na finalizację 3-4 rocznie a chyba w tym kierunku należy iść aby zdecydowanie wzrosły przychody z działu. Inna sprawa, że musi być zachowana równowaga ilości i jakości z naciskiem na tą drugą.
Na razie za wcześnie na zachwyty nad grą. Dla mnie pierwsze odczucia były dość żenujące - pomyślałem o nie i na tpo czekaliśmy. Choć po jakimś czasie odebrałem to lepiej. Gra może znaleźć nabywców wśród fascynatów gier z lat 80-tych i przełomu 80/90 który mogą "odbyć podróż do korzeni" ale jak pokazał TWOM może przyciągnąć także szersze grono graczy.
Istotne jak zostanie odebrana przez media w USA - bo to na tym etapie będzie decydujące o nastawieniu. Na razie opinii graczy nie będzie zbyt wiele ze względu na dostępność. Tak więc gra może być ciekawa o tym zdecyduje jednak grywalność i urozmaicenie zdarzeń. Sam dobry klimat nie wystarczy. Więc warto poczekać z końcowymi ocenami. TWOM także się kojarzył słabo a wyszło jak wyszło. Z kolei zachwyty na Anomaly dały taki sobie wynik. Dla spółki były to kolejne kroki dla zapewnienia finansowania działalności. Spora część akcjonariuszy traciła cierpliwość. Widać, że dział publikacji się rozwija ale powinien zostać wzmocniony aby wzrósł jego potencjał. Chyba wszyscy tego oczekujemy.
Beat Cop
Dzień dobry
Z uwagą śledziliśmy przez weekend pierwsze informacje, które pojawiały się w mediach na temat "Beat Copa". Oczekujemy, że w kolejnych dniach, gdy dziennikarze wrócą po weekendzie do pracy, pojawi się ich jeszcze więcej. "Beat Cop" pokazywany był (tzn. można było w niego zagrać) na sześciu stanowiskach, które przez cały czas, jak relecjonują nasi przedstawiciele, miały "pełne obłożenie". Gracze mogli też wystawiać grze swoje oceny. Średnia ocen wypadła baaaardzo przywoicie co oznacza, że gra podobała się, mimo że była to jedynie jej pierwsza wersja, która jeszcze wymaga doszlifowania. Podsumowując, nasze wrażenia po PAX East są bardzo dobre co oczywiście nie oznacza, że spoczniemy na laurach .
Pozdrawiamy
Z uwagą śledziliśmy przez weekend pierwsze informacje, które pojawiały się w mediach na temat "Beat Copa". Oczekujemy, że w kolejnych dniach, gdy dziennikarze wrócą po weekendzie do pracy, pojawi się ich jeszcze więcej. "Beat Cop" pokazywany był (tzn. można było w niego zagrać) na sześciu stanowiskach, które przez cały czas, jak relecjonują nasi przedstawiciele, miały "pełne obłożenie". Gracze mogli też wystawiać grze swoje oceny. Średnia ocen wypadła baaaardzo przywoicie co oznacza, że gra podobała się, mimo że była to jedynie jej pierwsza wersja, która jeszcze wymaga doszlifowania. Podsumowując, nasze wrażenia po PAX East są bardzo dobre co oczywiście nie oznacza, że spoczniemy na laurach .
Pozdrawiamy
Konsole obecnej generacji, a i pewnie kolejne, bo wydaje się, że trend ten zostanie utrzymany, pozwalają na dość szybki i relatywnie niedrogi proces portowania gier z PC. Korzysta z tego wielu producentów segmentu indie, wydając na konsole swe drobne produkcje.
Zatem czy rozważacie, by idąc tropem innych wydawców wspomóc wykonanie portu np. na combo PS4/PSVita?
Zatem czy rozważacie, by idąc tropem innych wydawców wspomóc wykonanie portu np. na combo PS4/PSVita?
Dzień dobry
Strategia 11 bit studios w obszarze produkcji gier zakłada stopniowe przesuwanie się z segmentu gier indie w stronę gier większych, dedykowanych na "duże" platformy sprzętowe, jak PC czy konsole PS 4 i Xbox One. Gry indie pozostaną za to domeną naszego wydawnictwa 11 bit publishing. To nie oznacza bynajmniej, że odżegnujemy się od portowania naszych własnych gier na "mniejsze" platformy jeśli takie będą oczekiwania graczy/rynku oraz oczywiście, jeśli będzie to miało biznesowe uzasadnienie. Na chwilę obecną nie mamy jednak żadnych planów ani nie prowadzimy żadnych prac zmierzających do wyprodukowania bądź wydania gry dedykowanej na "mniejsze" platformy. Mamy jednak odpowiednich pracowników, którzy poradziliby sobie z tego typu wyzwaniem jeśli zaszłaby taka potrzeba.
Pozdrawiamy.
Strategia 11 bit studios w obszarze produkcji gier zakłada stopniowe przesuwanie się z segmentu gier indie w stronę gier większych, dedykowanych na "duże" platformy sprzętowe, jak PC czy konsole PS 4 i Xbox One. Gry indie pozostaną za to domeną naszego wydawnictwa 11 bit publishing. To nie oznacza bynajmniej, że odżegnujemy się od portowania naszych własnych gier na "mniejsze" platformy jeśli takie będą oczekiwania graczy/rynku oraz oczywiście, jeśli będzie to miało biznesowe uzasadnienie. Na chwilę obecną nie mamy jednak żadnych planów ani nie prowadzimy żadnych prac zmierzających do wyprodukowania bądź wydania gry dedykowanej na "mniejsze" platformy. Mamy jednak odpowiednich pracowników, którzy poradziliby sobie z tego typu wyzwaniem jeśli zaszłaby taka potrzeba.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
"Beat Cop" na E3 podtrzymał dobrą passę. Gra się podoba. Nasz przedstawiciel, podobnie jak i przedstawiciel producenta, odbyli szereg rozmów i spotkań z opiniotwórczyni mediami prezentując produkt. W "Beat Copa" zagrał m.in. Angry Joe (zdjęcia z tego wydarzenia można znaleźć na naszym Facebooku), czyli jeden z najpopularniejszych youtuberów (ma 2,6 mln subskrybentów) growych na świecie. Jest dobrze .
Pozdrawiamy.
"Beat Cop" na E3 podtrzymał dobrą passę. Gra się podoba. Nasz przedstawiciel, podobnie jak i przedstawiciel producenta, odbyli szereg rozmów i spotkań z opiniotwórczyni mediami prezentując produkt. W "Beat Copa" zagrał m.in. Angry Joe (zdjęcia z tego wydarzenia można znaleźć na naszym Facebooku), czyli jeden z najpopularniejszych youtuberów (ma 2,6 mln subskrybentów) growych na świecie. Jest dobrze .
Pozdrawiamy.
Oficjalny zwiastun z gameplayem wylądował na sieci.
Warto zwrócić uwagę na oryginalny pokład muzyczny, który specjalnie na tę okazję przygotowano.
Promocja trzyma poziom i gratuluję pomysłu z raperem
https://www.youtube.com/watch?v=SMJQ9awa9M4
Warto zwrócić uwagę na oryginalny pokład muzyczny, który specjalnie na tę okazję przygotowano.
Promocja trzyma poziom i gratuluję pomysłu z raperem
https://www.youtube.com/watch?v=SMJQ9awa9M4