This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt kwie 22, 2016 2:45 pm

Dzień dobry
Nie wiem, czy jest Pan naszym akcjonariuszem ale troska o graczy, którzy w Pana ocenie powinni być maksymalnie "dopieszczani", kosztem zysków spółki, daje do myślenia. Jako udziałowiec powinien Pan chyba bardziej dbać o zyski naszej Spółki? Zauważam pewne rozdwojenie jaźni :).
Historia monetyzacji "TWoM" pokazuje najlepiej, że 11 bit studios znalazło doskonały balans pomiędzy dbaniem o pozytywne opinie graczy i generowanie przychodów i zysków z gry. "TWoM", mimo że od premiery na PC minęło już 17 miesięcy, bardzo dobrze się sprzedaje, w tym na rynku chińskim, choć według Pana robimy Chińczyków w bambuko. Sugerowałbym z ocenami poczekać do kolejnego raportu kwartalego, który publikujemy 16 maja. Będzie Pan miał czarno na białym dowód, czy potrafimy zarządzać ceną naszego produktu, czy jesteśmy w tym beznadziejni.
Pozdrawiamy.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pt kwie 22, 2016 4:02 pm

Jestem waszym akcjonariuszem.
Co do zysków to akurat w tej branży na podstawie wielu dostępnych portali można oszacować , wpływ ceny na sprzedaż i dochodowość a z nich jasno wynika,że cena 15$ jest duzo mniej akceptowalna i dochodowa niż normalna cena rynkowa premium wyższej półki( czytaj wasza promocyjna).

Czy chce pan powiedzieć że obniżanie już ceny np W3 i dostosowywanie jej do rynkowych cen, jest działaniem na szkodę spółki przez zarządzających CDR, a nie po to żeby maksymalnie wykorzystać keszowo czas jaki mają jeszcze jako pewna nowość? I niech pan już nie pisze o systematyczności zysków i przychodów bo np po CIGu czy nawet CDR że nie o to chodzi( mowie o historii ich kapitalizacji vesus np poszczególne kwartalne wyniki tych spółek). Chodzi o maksymalne wykorzystanie monetyzacyjne gry gdy ona jest na fali, o czym mogliście się przekonać w przypadku konsol, bo kto wie gdyby parę miesięcy po premierze na PC została wrzucona to ten wynik byłby zupełnie inny. To samo może dotyczyć mobilek jesli będziecie nadal stosowali tak zaporowa cenę ,możecie zmarnować dużą część potencjału sprzedażowego. Pisze te przemyślenia jako akcjonariusz.

Pozdro.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

sob kwie 23, 2016 9:26 am

" bardzo dobrze się sprzedaje, w tym na rynku chińskim, choć według Pana robimy Chińczyków w bambuko. Sugerowałbym z ocenami poczekać do kolejnego raportu kwartalego, który publikujemy 16 maja. Będzie Pan miał czarno na białym dowód, czy potrafimy zarządzać ceną naszego produktu, czy jesteśmy w tym beznadziejni.
Pozdrawiamy."

Panie Darku ! Brawo ! prosze przekazac pozdrowienia dla Prezesa Miechowskiego ! Brawo !!! widzimy sie na ZWZA - glosujemy dywidende ;-) skoro Beat Dołnut Cop kosztowal tylko pln 300tysi......
klonas
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 12, 2015 4:31 pm

sob kwie 23, 2016 9:44 pm

Zastanawia jedno 300 tys zł to bardzo mało na produkcje gry. Czas to pieniądz, wychodzi na to, że produkcja nie pochłaniała wiele czasu potencjału spółki. Spółka jeszcze obcięła plan wydawniczy, to albo inne gry są dużo bardziej rozbudowane, albo moce przerobowe wydawnicze są na pełzającym poziomie.
flu
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 23, 2016 11:36 pm

sob kwie 23, 2016 11:59 pm

@Chris - poniewaz wciaz wracasz do tematu dywidendy, wybaczcie off-topic.

Zgadzam sie z Toba, ze spolka nie wyjasnila dlaczego potrzebuje tak duze ilosci gotowki na kontach, szczegolnie w przypadku tak niskich stop procentowych. Zastanawialem sie nawet, czy nie przylaczyc sie do Twojego "paktu" na ZWZA, ale... czy rzeczywiscie wydaje Ci sie, ze to dywidenda jest najlepsza w tym wypadku. Generalnie spolki dywidendowe to te, ktore ustalaja okreslona stope roczna i staraja sie ja utrzymac, co w przypadku branzy gier byloby nie tylko nieprzemyslane, ale przede wszystkim bledne. Jasne, dla akcjonariuszy to fajny bonus, ale jednorazowy, ktory nie ma wplywu na wzrost ceny akcji spolki (dlugoterminowo).

Jak wspomnialem, takie ilosci gotowki na koncie nie wydaja sie optymalne z punktu widzenia czysto finansowego. Poslugujac sie rekomendacja Noble i opierajac sie na ich zalozeniach, koszty kapitalow wlasnych dla spolki to >10% podczas gdy prawdopodobnie spolka na lokatach zarabia okolo 2-2.5%. To duza roznica, a majac na celu wzrost wartosci najprawdopodobniej skup akcji bylby najlepszym wyjsciem w tej chwili. Taka procedura ma charakter dlugoterminowy, chocby podwyzszajac (i tak juz wysoki, gratulacje dla spolki) RoE. Rowniez dla akcjonariuszy, szczegolnie dlugoterminowych, biorac pod uwage podatek Belki, byloby to najlepsze rozwiazanie.

Takie dzialanie na pewno spowodowaloby nie tylko wzrost ceny ze wzgledu na wyzszy popyt (sam skup), ale mialoby przelozenie na wyraznie wyzsze wyceny przez fundusze ze wzgledu na poprawe wskaznikow (i wyzsza/e rekomendacje).
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

pn kwie 25, 2016 9:42 am

Admin pisze: (...)
Jeśli chodzi o Babela, to na chwilę obecną nie planujemy akcji promocyjnej na Steam towarzyszącej jego odpaleniu. Dokładamy starań, żeby Babel wystartował do końca miesiąca ale termin ten może się nieco wydłużyć.
(...)
Częstotliwość wystawiania komentarzy na Steam w kwietniu wyraźnie spada -średnia dzienna 9,17, w marcu było to 13,61.

Tygodniowa promocja + baner w kategorii "Niedawno zaktualizowane - Poważne aktualizacje produktów" powinna być dla Spółki korzystna :)
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr kwie 27, 2016 9:00 am

Dzień dobry,

Trwa zbiórka na kickstarterze na produkcję filmu bazującego na TWoM

https://www.kickstarter.com/projects/17 ... adaptation
http://www.moviereviewsandnews.com/2016 ... -film.html
http://dogs-short.com/

Czy wspieracie Państwo tego typu projekty? Film na podstawie TWoM wydaje się dobrym pomysłem na dalszą popularyzację gry ;)

pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr kwie 27, 2016 9:58 am

Dzień dobry
Bardzo cieszymy się, że na świecie powstają tego typu inicjatywy, które dodatkowo wzmacniają matkę "TWoM". Ich twórcom życzymy sukcesów. W tym konkretnym przypadku producent filmu zwrócił się do nas z pytaniem o możliwość wykorzystania marki "TWoM" przy tworzeniu swojego "dzieła". Dostał od nas zielone światło oraz tzw. "arty". Nie może jednak wkorzystywać filmu (jeśli takowy powstanie, bo na razie gromadzone są jedynie środki) w celach komercyjnych, czyli do zarabiania pieniędzy. Może go za to np. pokazywać na konkursach itp. Jeśli będzie chciał zmienić te zasady, to oczywiście będzie musiał skonsultować to z 11 bit studios.
Pozdrawiamy
real
Posty: 301
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 2:34 pm

śr kwie 27, 2016 10:41 am

Uda się "odpalić" Babel przed majowym weekendem?

Jaki był odbiór TWoM BG przez odwiedzających PAX East? Pojawiają się pierwsze dość entuzjastyczne opinie:
http://www.gamingnexus.com/News/37571/P ... oard-Game/

Czy jest już wyznaczona data startu zbiórki funduszy na Kickstarterze?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr kwie 27, 2016 11:57 am

Dzień dobry
Zbiórka na Kickstarterze na "TWoM BG" ma wystartować 10 maja i potrwa ok. miesiąca (szczegóły są jeszcze ustalane).
Nasze wrażenia z Bostonu dotyczące planszówki są bardzo pozytywne. Produkt wydaje się być bardzo oczekiwany przez rynek.
Jeśli chodzi o Babela to zdecydowaliśmy, że "odpalimy" go po majówce. Wytłumaczenie jest proste. Wolimy uniknąć sytuacji, że w przypadku jakichkolwiek problemów z Babelem nie będziemy w stanie szybko ich usunąć z braku ludzi.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ