temat --- Games Republic

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
stiopa
Posty: 53
Rejestracja: pn paź 05, 2015 7:02 pm

czw kwie 21, 2016 11:19 pm

Witam.

Zaznaczam, że nie jestem graczem, ale akcjonariuszem i od czasu do czasu zaglądam np na Steam żeby sprawdzic co tam z TWOM, a dzisiaj rzuciłem trochę "okiem" na GR i jak dla mnie to brakuje tu opcji typu komentarze graczy na temat poszczególnych gier i jakiejś możliwości zaznaczania przez nich plusów czy minusów dla gry, coś jak na steam gdzie wiemy ile jest opinii graczy i dalej ile pozytywnych ile negatywnych, a gracze moga o grze sie wypowiedzieć...myśle że jakbym chciał kupic grę to czegoś takiego bym potrzebował :mrgreen:
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt kwie 22, 2016 9:07 am

Dzień dobry
Dziękujemy za wpis i nadesłane uwagi. Przekażemy je zespołowi zarządzającemu Games Republic.
Pozdrawiamy.
klonas
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 12, 2015 4:31 pm

sob kwie 23, 2016 9:51 pm

Słuszna uwaga, bardzo dobry pomysł. Często czytam opinie na steam jest to zrobine BDB.

Pozdrawiam
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pn kwie 25, 2016 5:36 pm

Drobnostka ale może wielu użytkowników irytować.

Szukając pomocy na stronie głównej klikajac na link nie otwiera się podstrona tylko malutki adres w dolnym lewym rogu który można pzregapić bo bardzo szybko znika jak zjedziemy myszą z contact us.

Tak samo sprawa wygląda na podstronie ABOUT US gdy tam wchodzimy jest kilka napisów contact lub contract us , ale tam znowu w dolnym lewym rogu pojawia się tylko adres.

Dopiero jak wejdzie się na support jest po prawej stronie wyraźne contact i dopiero tam klikając pojawia się wyraźna podstrona do kontaktu.

Obrazek



Fajnie byłoby i czytelnie, żeby ta podstrona Contact wyświetlała się po klinięciu contact us lub contact z każdego miejsca na portalu jeśli wybieramy własnie ta opcję , czyli jeśli chcemy się skontaktować z GR.

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt kwie 26, 2016 12:13 pm

Dzień dobry
Dziękujemy za przesłanie uwag do strony gamesrepublic.com. Przekażę je kolegom odpowiedzialnym za działalność serwisu.
Pozdrawiamy.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

wt kwie 26, 2016 12:53 pm

Czy może Pan przekazać też problem z zakupem Beat Cop , problem opisałem w temacie Beat Cop , być może mój przypadek nie jest odosobniony. Na maila opisującego sytuację jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi z GR.

Pozdro.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt kwie 26, 2016 1:35 pm

Dzień dobry
1) w odpowiedzi na komentarz od "stiopa"
- Zarówno sekcje komentarzy, jak i oceny gier są dostępne dla użytkowników zalogowanych na Games Republic.

2) w odpowiedzi na komentarz "pieniek"
Po kliknięciu w link u dołu strony przeglądarka wywołuje pop-up z oknem pisania wiadomości zainstalowanego klienta pocztowego - prawdopodobnie w Pana przypadku przeglądarka ma zablokowane pop-upy.

3) w odpowiedzi na problemy z zakupem "Beat Cop"
- sprawdzamy to i postaramy się niezwłocznie rozwiązać ten problem

Pozdrawiamy
stiopa
Posty: 53
Rejestracja: pn paź 05, 2015 7:02 pm

wt kwie 26, 2016 5:27 pm

Post Napisane: Wt kwi 26, 2016 1:35 pm
Re: temat --- Games Republic
Dzień dobry
1) w odpowiedzi na komentarz od "stiopa"
- Zarówno sekcje komentarzy, jak i oceny gier są dostępne dla użytkowników zalogowanych na Games Republic.


I właśnie o to chodzi Panie Darku - zalogowanych- a jak nie jestem zalogowany to nie mogę sobie poczytać komentarzy graczy, a na Steam mogę, podobnie nie widzę żadnych gwiazdek czy plusów albo minusów przy poszczególnych grach a np. na xbox widzę choć nie jestem zalogowany...

Przecież wy dopiero raczkujecie i chcecie chyba zdobywać nowych klientów, a ci przecież są często ewentualnie zainteresowani jednorazowym zakupem jednej gry o ktorej gdzieś przeczytali, że u was jest np. promocja to co wtedy? chętnie by poczytali jakieś opinie innych bez logowania, bo po co mają się logowac jak nie są przekonani że kupią, a poza tym logowanie jest upierdliwe dla większości.... :mrgreen:
pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr kwie 27, 2016 1:48 pm

Dzień dobry
1. Sama widoczność komentarzy użytkowników jest widoczna dla użytkowników niezalogowanych - proszę sprawdzić tutaj: https://gamesrepublic.com/game/strategy ... e,148.html

2. Według naszej wiedzy, problem z zakupem jest powodowany blokowaniem pop-upu przez Pańską przeglądarkę. Przy płatności PayPal jest to konieczne - prosimy o upewnienie się że wyskakiwanie pop-upów na naszej witrynie jest możliwe (w zależności od przeglądarki, jest to widoczne w opcjach, bądź w oknie adresu URL).

Na e-mail odpowiedzieliśmy w poniedziałek, prosimy o sprawdzenie zakładki "Spam".

Pozdrawiamy
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

śr kwie 27, 2016 3:43 pm

Dziękuję za odpowiedź.

Faktycznie miałem zablokowane pop-upy włączyłem je przy odpalaniu GR i mogę kupić przez paypal, niestety moja karta kredytowa internetowa( pre-paidowa) przypisana do konta paypal straciła ważność, a KNF zawiesił możliwość wydawani nowych kart przez banki. Dlatego czekam na opcje możliwości zakupów bezpośrednio przez karty kredytowe tak jak w przypadku kupna innych produktów z GR, bo "normalnej " karty nie chcę przypinać do konta paypal.

P.S Faktycznie odpowiedz doszła, ale pod ostania zakładką która rzadko sprawdza,m a nie w przychodzących lub w spamie.

P.S 2. Co do maila i contact us na stronie, faktycznie równiez nie mam ustawionego żadnego programu mailowego do automatycznego pisania maili, "mailto:".

Sorki za zamieszanie :oops:

Pozdro.
ODPOWIEDZ