This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Janus Corvinus
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm

sob lip 11, 2015 11:41 pm

Admin pisze:@Maverick - powiedzielismy oczywiscie, ze pracujemy nadal na gra - ale bez terminow i okreslenia nad czym pracujemy. Szczegoly w swoim czasie.
@AMDBS - nie powiedzialem, ze Chiny nie graja w gry. Powiedzialem, ze Chiny nie graja w platne gry. Tu jest problem. Mozemy gadac o skali piractwa i braku sprzedazy w Chinach - ale podsumujmy to slowami: ogromne piractwo, sprzedaz mierna. Ale jesli zauwazymy jakis trend, opracujemy wersje chinska blyskawicznie.
Według http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... ate-newzoo gry w Chinach na iOS generują prawie tyle samo kasy co w EU więc moim zdaniem opłaca się zrobić chińską wersję.
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2015 9:33 pm przez Janus Corvinus, łącznie zmieniany 1 raz.
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

ndz lip 12, 2015 10:37 am

Również uważam że powinniście zlokalizować na dialekty chińskie mobilne TWoM. Macie komfort posiadania dużej gotówki, a koszty lokalizacji będą de facto znikome jeśli się weźmie pod uwagę ile gra generuje kasy. Mam nadzieje ,że przykład Brazylii i portugalskiego języka dołączonego do TWoM na PC, przyniosło pewne wnioski, na przyszłość. Mobilki w chinach to olbrzymi rynek, i warto zainwestować ogólnie mały kesz na lokalizacje produktu, żeby mieć szanse zaistnienia w tamtym rejonie. Jak sie nie uda trudno, koszty i tak tego eksperymentu będą znikome, ale szanse mogą być olbrzymie nie tylko dla samego TWoM, ale ogólnie dla firmy jej rozponawalności i być może waszych przyszłych produktów na chińskim rynku.

Pozdro
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 13, 2015 10:40 am

Dzień dobry
Dziękujemy za wszelkie sugestie dotyczące dalszego rozwijania naszych produktów, w tym również mobilnego TWoM. Z pewnością potencjał chińskiego rynku gier mobilnych jest gigantyczny i warto być na nim obecnym. Na chwilę obecną nie mamy jednak w planach wydania mobilnego TWoM zlokalizowanego na Chiny aczkolwiek pracujemy nad narzędziami, które w przyszłości pozwolą na znacznie łatwiejsze i szybsze przygotowywanie różnych wersji językowych naszych gier. Mobilny TWoM w momencie lipcowej premiery będzie dostępny w tych samych wersjach językowych co wersja na PC, czyli oczywiście polskiej, a ponadto: angielskiej, francuskiej, niemieckiej, rosyjskiej, włoskiej, portugalskiej (brazylijskiej) i hiszpańskiej. Ponadto gracze będą też mogli zagrać w turecką, koreańską i japońską wersję mobilnego TWoM.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

wt lip 14, 2015 10:29 pm

Rozszerzenie o języki japoński, koreański i turecki to dobre posunięcie bo to rynek prawie 300mln mieszkańców a gra może chwycić właśnie przez swoją unikalność. Może warto się dogadać z jakąś firmą w chinach aby sami sobie zrobili tłumaczenie i odsprzedać im licencję na teren chiński lub na zasadzie, że płacą 5mln USD i mogą sprzedać lub rozdać 10mln kopii w Chinach. Byłaby kasa dla spółki i gigantyczna reklama.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr lip 15, 2015 9:05 am

Mobilny „This War of Mine” trafił do sprzedaży

Gra „This War of Mine” jest już dostępna na tablety z systemami operacyjnymi iOS i Android

W dniu dzisiejszym, tj. 15 lipca 2015 r., do sprzedaży na całym świecie trafiła gra „This War of Mine” (TWoM) w wersjach dla urządzeń mobilnych (tabletów) z systemami operacyjnymi iOS i Android. Tytuł oferowany jest w dystrybucji elektronicznej na platformach: App Store, Google Play oraz gamesrepublic.com (DRM-Free w wersji na Androida). W pierwszym tygodniu po premierze gra oferowana będzie w cenie 9,99 USD (lub równowartość) za sztukę. W kolejnych tygodniach cena pojedynczego egzemplarza będzie wynosiła 14,99 USD (lub równowartość).
- Premiera tabletowej wersji TWoM to bardzo ważne wydarzenie, które będzie miało znaczący wpływ na tegoroczne wyniki finansowe Spółki – mówi Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios. Przypomina, że Spółka pracuje też nad kolejnym projektem związanym z TWoM, którego szczegóły powinny ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym roku.
Gra „This War of Mine”, która w wersji na komputery PC miała premierę 14 listopada ub.r., to najważniejsza produkcja w historii 11 bit studios. Tytuł wkrótce po premierze trafił na 1. miejsce bestsellerów na Steam, największej na świecie platformie sprzedającej gry komputerowe w wersji cyfrowej przez Internet. Utrzymywał się na tej pozycji przez dłuższy czas co pozwoliło Spółce wypracować w 2014 r. rekordowe wyniki w historii. W zeszłym roku 11 bit studios, na poziomie jednostkowym, miał 17,68 mln zł przychodów (4,22 mln zł rok wcześniej). EBITDA wyniosła 11,53 mln (2,75 mln zł) a zysk netto 9,23 mln zł (2,21 mln zł). Sprzedaż TWoM również w tym roku utrzymuje się na satysfakcjonującym poziomie. Raport 11 bit studios za II kwartał zostanie opublikowany 14 sierpnia.

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na stronie http://www.thiswarofmine.com/
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

czw lip 16, 2015 8:12 am

witam serdecznie,

czy śladem informacji podanej do wiadomości publicznej przy okazji premiery TWOM w listopadzie u.br. możemy spodziewać podobnego komunikatu (bieżącego via EBI) o szacunkach ilości sprzedanych wersji tabletowych ? np.: koszty produkcji PLN 1, mln zwróciły się po weekendzie ? :D

pozdrawiam
Chris
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lip 16, 2015 9:38 am

Dzień dobry
Na wstępie chciałbym przypomnieć, że tak jak mówił w wywiadach Prezes Miechowski, koszty przygotowania tabletowej wersji TWoM były istotnie niższe niż wersji na PC i nie przekroczyły kilkuset tysięcy złotych.
Po dobie od premiery TWoM nie mamy jeszcze danych, na podstawie których moglibyśmy komentować wyniki sprzedaży gry a tym bardziej informować o tym oficjalnie rynek i inwestorów poprzez komunikat EBI.
Pozdrawiamy.
Elmo
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 11, 2015 5:29 pm

czw lip 16, 2015 1:34 pm

Jak spółka ocenia przedsprzedaż wersji na Androida?
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw lip 16, 2015 2:13 pm

Elmo - odpowiedź już jest we wcześniejszym poście..... przecież wyraźnie jest napisane, że spółka odpowie na to przez EBI - bo inaczej nie może. Więc po co zadawać bezsensowne pytanie po kilka razy.
Odpowiedź na to pytanie twierdząca oznaczałaby możliwość zastrzeżeń o naruszeniu zasada dostępu do informacji. Mając trochę rozeznania można samemu to ocenić. O czym świadczy tak wysoka cena gry. Wcześniej cena nie była podawana ale sądząc po jej wysokości gra tak dobrze schodziła w cenie preordera, że zdecydowano się na tak wysoką cenę. Dla mnie to jest całkowicie jasne. Spółka na razie nic więcej nie powie chyba , że za kilka dni przez EBI. Nie będą to jednak wciąż oficjalne dane tylko szacunkowe. Oficjalne możesz dostać w raporcie sprzedaży całej spółki za 3 kwartał. Wygląda, że może to być góra kasy - tym bardziej, że należy się spodziewać jakiś akcji promocyjnych przed końcem kwartału i przed wejściem na GWP. No chyba, że te akcje są zaplanowane zaraz po wejściu na GPW.
Jedyne co spółka może na dziś skomentować to, że jest zadowolona ale to nic nie znaczy.
lelo-pakero
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am

czw lip 16, 2015 8:10 pm

Witam,

Czy spółka będzie obecna na zbliżających się targach Gamescom?

Pozdrawiam,
ODPOWIEDZ