Strona 6 z 17

Re: Moonlighter

: pt cze 01, 2018 11:14 pm
autor: jaszczep
Dzień dobry ,
Kiedy pojawi się patch poprawiający błędy w grze - początek był dobry i recenzje super - teraz patrząc na steam trochę gorzej ...73 %...
pozdrawiam

Re: Moonlighter

: ndz cze 03, 2018 9:08 pm
autor: blah8760
Pojawił się wczoraj.

Re: Moonlighter

: pn cze 04, 2018 1:37 pm
autor: mackobi
Witam!

Zakupiłem grę na ps4 i przeszedłem raptem wczoraj. Nadmienię, że na Binding of The Isaac zjadłem zęby i trochę będę porównywał oba tytuły.

Jako, że tak się stało to nie mogę dać recenzji na steam, więc napiszę tutaj swoje obserwacje, może ktoś przeczyta i coś z niej wyniesie? :)

Po pierwsze gratuluję wydania, na grę czekałem dobrych kilka miesięcy i oczekiwania miałem wysokie. Gra spełniła część z nich... ale ogólnie bawiłem się dobrze.

Urzekł mnie koncept, którego jeszcze nie było czyli sprzedawanie przedmiotów jako kupiec i tutaj myślę jest dość dobrze. Popyt, podaż, rozbudowa sklepu, złodzieje, dekoracje... Może jedyne zastrzeżenia są takie, że niektóre przedmioty są za bardzo do siebie podobne co może się mylić, poza tym nie wiem czemu, ale klienci omijali towary w szklanych gablotach nie chcąc ich kupować? Robiłem coś nie tak? Złodzieje kradli towar normalnie z gablot. Ciekawie byłoby tu wprowadzić bardziej aktywną konkurencję niż jest ona w formie drugiego sklepu pokazana.

Z innych plusów to grafika ma swój urok, muzyka także wpada w ucho. Turlanie się i poruszanie spełniają swoje zasady. Zauważyłem natomiast, że strzelanie z łuku w ciasnych przestrzeniach jest dość... trudne bo strzały często zamiast lecieć prosto wpadały w ścianę.

Przydałby się przycisk podświetlający całą mapę oprócz minimapy. Poza tym dodatkowe miejsca na slot, żeby na jednym koncie mogło grać kilka osób. Idziemy dalej. Jakiś ekran, który pokazuje nam ile notatek Szalonego Pete'a już posiadamy, a może jakaś mała nagroda za zgromadzenie wszystkich?

Ukryte przejścia w dołach to świetny pomysł, ale brakuje tu różnorodności, przydałyby się przejścia typu - pociągnij za pochodnie a otworzy się komnata. Poza tym brakuje różnorodności w generowaniu komnat moim zdaniem, są one bardzo do siebie podobne. Czy to ukryte czy normalnie. Można przecież wprowadzić np. pułapki albo nietypowe układy komnat, czy eastereggi.

Co do bossów to fajnie byłoby móc powtórnie z nimi walczyć. Ponadto widząc system z Binding of The Isaac proponowałbym ich większą ilość, może minibossów? Ci którzy są sami w sobie są całkiem fajni. Zwykli przeciwnicy są dość ok, wkurza trochę powtarzalność tych małych galaret tylko. Czemu nie ma bardziej humanoidalnych mobków, które tak często widzi się grach typu fantasy?

Większych bugów poza zaciemnieniem się tła przy otworzeniu ostatnich drzwi nie doświadczyłem, podoba mi się różnorodność kolejnych lochów (tła). No i nie wiem o co chodzi z tym pomarańczowym potworem o którym przeczytałem w notatkach, a ani razu na takiego nie natrafiłem. No i osiągnięcia... Patrząc po niektórych to są prawie niemożliwe do zebrania i to często te najniżej punktowane.

No generalnie można dodać sporo nowego contentu jak skille, czary, nowe lochy, odporności na żywioły i zaklinanie broni na konkretny typ obrażeń jak np. ogień ale to pewnie wiecie i wszystko wymaga czasu i pieniędzy. Trzymam gorąco kciuki za rozwój gry, czy kolejne tytuły.

Re: Moonlighter

: pn cze 04, 2018 3:20 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Dziękujemy za recenzję "Moonlightera". Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Przekażemy je producentowi gry, który jeszcze długo, przy naszym wsparciu rozwijał będzie tytuł, żeby gracze mieli z niego jak najwięcej przyjemności.

Pozdrawiamy

Re: Moonlighter

: pn cze 04, 2018 4:40 pm
autor: chris_martin
Witam Panie Darku

Czy jesteście Panowie zadowoleni ze sprzedaży Moonlightera? Zgodnie z oczekiwaniami czy powyżej, tak w skali od 1-10? :)
Milego dniakris

Re: Moonlighter

: pn cze 04, 2018 8:12 pm
autor: stiopa
Witam. Co z Chinami. Na konferencji była mowa o umowie z chińskim potentatem. :!:

Gra tam może niebywale chwycić czego przykładem XBOX w Japonii.

Re: Moonlighter

: wt cze 05, 2018 12:53 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Nie ujawniamy wyników sprzedażowych "Moonlightera" dlatego ciężko nam komentować poziom zadowolenia. Niemniej jednak fakt, że od tygodnia gra jest na pierwszej stronie bestsellerów na Steam, mówi sam za siebie :)

"Moonlighter", żeby mógł być sprzedawany w Chinach przez lokalnych partnerów, musi zdobyć stosowne zezwolenie chińskiego Ministerstwa Kultury. Proces certyfikacji trwa od jakiegoś czasu. Procedura może potrwać 1-6 miesięcy. Nasz wpływ na tempo certyfikacji jest skrajnie ograniczony. Dlatego nie jesteśmy w stanie podać terminu premiery "Moonlightera" za wielkim murem.

Pozdrawiamy

Re: Moonlighter

: pn cze 25, 2018 1:03 pm
autor: rlx
Witam

Jak wygląda sytuacja moonlighter-a na PS Japan? Już prawie miesiąc od premiery a dalej nie widnieje w sklepie PS japan.

To samo pytanie względem ogólnego rynku chińskiego

Re: Moonlighter

: pn cze 25, 2018 1:56 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Jesteśmy w procesie certyfikacji "Moonlightera" na rynek japoński (na konsolę PS4) dlatego nie jesteśmy w stanie podać jeszcze daty premiery tej gry w Kraju Kwitnącej Wiśni. Jeśli proces certyfikacji będzie się przedłużał rozważymy scenariusze opóźnienia/wstrzymania premiery "Moonlightera" na PS4 (na rynku japońskim) i skoordynowania jej z premierą wersji na Nintendo Switch. Od strony marketingowej byłby to znakomity ruch....

Co do premiery "Moonlightera" na PS4 na rynku chińskim to, z uwagi na masę papierkologii (chińska cenzura) versus bardzo niewielkie rynek (konsole PS4 w Chinach to zupełny margines całego rynku growego) zastanawiamy się, czy od strony biznesowej taki ruch miałby uzasadnienie.

Pozdrawiamy.

Re: Moonlighter

: wt cze 26, 2018 7:20 pm
autor: Rif
A Chiny i Moonlighter w wersji PC?