Strona 14 z 16

Re: Moonlighter

: pn lip 29, 2019 11:13 am
autor: Admin
Dzień dobry

Branża growa zmienia się bardzo dynamicznie. Wciąż pojawiają się nowe serwisy/usługi, w ramach których fani, płacąc abonament, mogą korzystać z bogatego portfolio gier różnych producentów. Sposoby, w jakie operatorzy platform rozliczają się z deweloperami/wydawcami są bardzo różne (stała płatność, płatność od ilości pobrań bądź czasu spędzonego w grze, itp.). Kwoty otrzymywane przez deweloperów z takiego źródła zazwyczaj nie są tożsame z wolumenem sprzedanych/udostępnionych gier.
11 bit studios S.A. zawsze bardzo dalekie było od chwalenia się wolumenami sprzedawanych gier a koncentrowało się ma maksymalizowaniu przychodów ze sprzedaży. Dlatego nie "robimy halo" z faktu, że dzięki obecności "Moonlightera" w usłudze Xbox Game Pass ten tytuł ma już ponad 1 mln użytkowników/graczy. Bardzo nas cieszy duża popularność "Moonlightera" bo każdy kolejny, zadowolony fan powiększa potencjalną bazę sprzedaży naszych kolejnych produkcji.

Pozdrawiamy.

Re: Moonlighter

: czw sie 08, 2019 9:11 am
autor: Teo
Dzień dobry,

Minęły dwa tygodnie od premiery Moonlighter: Between dimensions. Czy Spółka może pokusić się o ocenę tej premiery?
Przyznam szczerze, że patrząc na rankingi sprzedaży i aktywność medialną widać wyraźnie, że nie zdecydowali się Państwo na rozbudowaną akcje marketingową. Nie pisze tego jako zarzut – domyślam się, że Państwa prognozy co do sprzedaży na Steam podpowiadały, ze intensyfikacja promocji tego tytułu nie przełożyłaby się znacząco na wolumen sprzedaży. Jednak na innych platformach potencjał zdaje się być większy. Czy premiera tego DLC na inne platformy, zwłaszcza na Switcha, będzie mogła liczyć na większe wsparcie działu marketingu?

Pozdrawiam,
T.

Re: Moonlighter

: czw sie 08, 2019 12:34 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Premiera DLC do "Moonlightera" wypadła zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Na razie dodatek mogą kupować jedynie gracze PC. Gracze konsolowi, w tym Switch, muszą nań jeszcze trochę poczekać.
Na dzisiaj ciężko nam wyrokować, czy premiera DLC na tych platformach będzie poprzedzona rozbudowaną (w domyśle płatną) kampanią reklamową. W grach premium (płatnych) z segmentu indie dodatkowe budżety marketingowe wcale nie muszą się przekładać na większą sprzedaż jak ma to miejsce w tytułach F2P.

Pozdrawiamy

Re: Moonlighter

: czw sie 22, 2019 12:28 pm
autor: Frey
Dzień dobry!
Kiedy można spodziewać się premiery pudełkowej Moonlightera w Japonii? Czy wydanie pudełkowe zawierać będzie płatny dodatek?
Pozdrawiam

Re: Moonlighter

: pt sie 23, 2019 1:00 pm
autor: Frey
Moonlighter świetnie sobie radzi w Japonii - gratulacje 11Bit!

https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 9919207425

Re: Moonlighter

: pn sie 26, 2019 12:14 pm
autor: Frey
No to kiedy te pudełka ML w Japonii?
Pozdrawiam

Re: Moonlighter

: pn sie 26, 2019 12:28 pm
autor: Rif
Frey pisze:
pn sie 26, 2019 12:14 pm
No to kiedy te pudełka ML w Japonii?
Pozdrawiam
Wypadałoby dodać pytanie - no to kiedy ten ML w Japonii na PS4?

Re: Moonlighter

: pn sie 26, 2019 12:37 pm
autor: Frey
Racja Rif - z uwagi na świetne przyjęcie ML na tym rynku, premiera na PS4 też będzie ciekawa.

Re: Moonlighter

: pn sie 26, 2019 4:07 pm
autor: Admin
Dzień dobry

"Japońska" premiera "Moonligtera" na PS4, w tym edycji pudełkowej, zależy od decyzji naszego partnera, czyli firmy Teyon. Jesteśmy przekonani, że zna on doskonale lokalny rynek i jego specyfikę i wyznaczy optymalną datę premiery. Niestety, jeszcze jej nie znamy.

Pozdrawiamy

Re: Moonlighter

: wt sie 27, 2019 9:52 am
autor: Frey
Czy taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku pudełkowej wersji na Switch - tzn. wyjdzie, a kiedy - to zależy od Teyon?
Pozdrawiam